Чому дивишся на скалку в оці твого брата, колоди ж у власнім оці не відчуваєш? І як можеш сказати братові твоєму: Дай, брате, вийму скалку, що у твоїм оці, — ти, що не бачиш колоди, що у твоїм оці? Лицеміре, вийми перше колоду з ока свого, і тоді побачиш, як вийняти скалку з ока брата твого.
 
«Словом, складно знайти більш рафінований зразок важкої спадщини російської окупаційної влади. Мабуть тому колись прекрасний храм зараз є жалюгідним видовищем – обдерті, давно небілені стіни, обсипана штукатурка, іржаві купола, заросла травою покинута територія. Судячи зі звітів у Фейсбук активного блогера і, за сумісництвом, настоятеля храму ПЦУ Нестора Назарова, „богослужіння“ там майже не відбуваються. Словом, все вказує на те, що ПЦУ веде посильну, але самовіддану боротьбу з Руським миром». (цитата зі статті на сайті СПЖ про Покровський храм села Жукля).
 
Це один з символів Русміра на Чернігівщині храм «Казанської ікони Пресвятої Богородиці». Подивіться на його стан. Як ви гадаєте, коли там востаннє здійснювалося богослужіння? В інтернеті знайшов інформацію за 26.03.11, що настоятелем цієї церкви є якийсь ієрей Васілій Капцош і все, більше ніяких згадок.
 
В той самий час інформацію про хід ремонтних робіт в Покровському храмі села Жукля регулярно з'являється на моїй сторінці. Відео з останнього богослужіння яке відбулося там 14 числа також розміщене там же. Але СПЖ бувши моїми давніми підписниками чомусь цього не помічає.
Таких прикладів можна наводити безліч. Наприклад РПЦ просто покинуло під Прилуками в селі Радьківка ще один символ Русміра, храм «Благовірного князя Олександра Невського», бо село мале і ця церква як і церква в Турівці не приносила їм ніякого доходу. Зараз цей храм належить ПЦУ.
Як бачимо, ПЦУ з її вигаданою СПЖ боротьбою з Руськім міром далеко до самого РПЦ яке просто залишає храми напризволяще, якщо тільки їм це не вигідно в фінансовому плані, але ніяке СПЖ про таке писати звичайно не буде, не за те їм платять новінскіє і Ко.