Американці пили каву, зварену в фільтровій (крапельній) кавоварці. Там весь об'єм води (досить великий) зразу пропускається через змелене кавове зерно. І готова кава потрапляє в от той прозорий пузатий глечик, з яким у американських фільмах чи серіалах підходять у кафе до клієнтів «Ще кави?»
І назвали цей напій «регуляр».
А в Європі пили маленьке еспресо, зроблене кавоваркою зовсім іншої системи. Але головне, що він був концентрований, бо менше води.
А як в 1944 році американські солдати потрапляють в Італію, ну і американці стають основною категорією клієнтів італійського кафе, то італійські баристі варять звичне їм еспресо, але розводять його кип'яченою водою, щоб американцям було як удома. І називають цей напій «американо».
Отже, рецепт справжнього «русиано»: По-перше, у вашій країні має бути традиція вживання кави широкими масами населення. По друге, вона має в своїй рецептурі відрізнятися від європейської. По-третє, потрібен наплив росіян в Італію (наприклад, туристів), щоб... Четверте, італійці адаптують ваш рецепт під свою систему і називають новинку в вашу честь.

***

Чому Стів Джобс вирішив назвати свою фірму Яблуко? Не випадково. Бо це те саме, що назвати її Америкою. Яблуко — це символ США для американців. Саме тому Нью-Йорк — Велике Яблуко. Так, яблуні садили й в Англії, але саме поняття «яблуневий сад» виникло якраз в США, а потім потрапило в Англію. Що й не дивно — було де садити. І яблуневий пиріг — це символ внутрішньої домашньої Америки для своїх. Сучасний українець може назвати свою фірму чи магазин Америка, США, щоб випендритися. Наче б він причетний. Але той, хто реально в темі, знає реалії, — як американець Джобс, — мислить на глибшому рівні культури.