Те, про що так давно так мріяло частина українців відбулось – «проросійські» телеканали потрапили під санкції. І попри всю сумнівність цього рішення з юридичної точки зору, але воно вже зробило головне. В чергове актуалізовано питання, що ж у нас із Російською Федерацією війна.

Наслідки будуть непередбачувані, Росія вже встигла звикнути до того, що її вояки інформаційних військ почуваються в Україні, краще аніж в Росії. Адже спробуйте в Росії зранку до ночі транслювати меседжи на користь іншої держави. Як довго ви фізично проіснуєте? А в Україні скільки завгодно, і навіть «радикали» не хочуть цьому заважати, тому ФСБникам періодично доводиться винаймати необхідних персонажів, які б палили з гранатометів по телеканалах, або блокували ЗМІ.

Попри всі розповіді політичних опонентів, що В.Зеленський – це один тотальний реванш та відкат, але ми маємо визнати, за Петра Олексійовича телеканали Медведчука не сильно чіпали.

Але слід відзначити, що боротьба з Росією відбувається не тільки на печерських пагорбах, але і на морі.

Нещодавно СБУ блокувала схему незаконного переправлення моряків через державний кордон до тимчасово анексованого Криму. Найбільш цікавим у цій історії є те, що СБУ затримала саме ті буксири, які свого часу допомогли транспортувати танкер "Delfi" з мілини на якій той спокійно тішив одеситів і гостей міста Одеси.

Танкер тоді буксирували буксири компанії ТОВ «Краншип».

Але тут ще цікавіше ТОВ «Краншип» має в окупованому Криму дочірнє підприємство, і спокійно сплачує там податки. З одного боку ТОВ «Краншип» не порушує жодного закону України. З іншого боку, кожний хто сплачує податки в Російській Федерації той підтримує ворога. Крапка.

ДП «Краншип» працювало в Криму ще з 2005 року, але і після окупації нікуди з Криму не поділись. Більше того бізнес бізнесюків пішов вгору. ДП «Краншип» у 2016му році отримав замовлення із державного бюджету Російської Федерації в рамках проекту «Портофлот» і поставляє буксири для Росатомфлоту.

Я ніколи не вірив у випадковості, тому мене складно переконати, що в українських підприємців не віджали бізнес, та більше того, ще допустили до федеральної годівниці, лише через любов до суднобудування. Можна припустити, що власники, якщо і не співпрацюють з ФСБ, то точно заносять «на верх», адже по-іншому в Росії нічого не працює. На відміну від України, там корупція східного типу, чітко структурована і така, що не допускає двозначностей. Хочеш мати доступ до російського ринку – лягай.

Я думаю ні в кого немає сумнівів щодо того, що і «КримТитан» Д.Фірташа не був націоналізований лише тому, що дуже швидко знайшов контакти з ФСБ та Кремлем?

І тепер те питання, яке мене муляє. Інфраструктура – це стратегічна галузь від якої залежить життя держави. Українські порти щодня забезпечують нашу комунікацію зі світом і шалений товарообіг, який дає можливість функціонувати нашій економіці. Без портів не було б України. І тепер постає важливе питання, в чи маємо ми в стратегічні сфери запускати росіян? Чим закінчиться їх хазяйнування в наших портах? Чи відповідь із Кримом і ОРДЛО ще не для всіх очевидна? Що буде, коли в час «Ч» російські буксири заблокують наші гавані?

Президент Зеленський не раз казав, що бере курс на підтримку національного підприємця. Ну то може настав час видалити всіх хто має ФСБну кришу з українського ринку? Але бажано все ж підігнати під ці рішення нормативно-правову базу, а не як зараз відбулось із санкціями проти телеканалів.

Ми всі маємо розуміти, що як тільки ми натиснемо на хворий мозоль Кремлю, нас чекає жорстка відповідь, і тут палкими промовами і любов'ю до пишання нам не відбутись. Тож готуємось і пам'ятаємо Росія – ворог. Ворог який з мечем прийшов на нашу землю і вбиває наших братів. Але сказано в Біблії, що ті хто піднімуться на нас будуть розбиті. Вони прийдуть до нас однією дорогою, а підуть сімома. День нашої перемоги не відворотній. І ми зможемо чесно дивитись в очі нашим дітям, а що будуть казати ті, хто за 30 срібних працював на ворогів свого народу?