Кацапи дуже хваляться тим, скільки у них різних гелікоптерів — морських, транспортних, ударних, але це станом на зараз.
Бо основа абсолютно усього їхнього гелікоптерного парку, від Мі-8 до Ка-52 — це один-єдиний двигун ТВ3-117, і той запорізький, Мотор Січ. Так, двигун дуже вдалий, так, цей урод «червоний директор» Богуслаєв та його спільники продали кацапам креслення та технічну документацію, і у кацапів навіть є його клон — ВК-2500.
І тут наше СБУ, до речі, має теж не сидіти на дупі рівно, як робив улюбленець Зеленського лейтенант Баканов, а наглухо закрити усе і усіх, що пов'язано з цим двигуном — бо китайський інтерес до купівлі «Мотор Січі» був явно також пов'язаний з ним та ще рядом подібних запорізьких розробок. Китайська зброя — це клони радянсько-кацапської зброї, тому двигуни багатьох їхніх гелікоптерів також мають бути копіями цього двигуна.
А знаючи, що Іран, користуючись літаками та документацією, що продав йому харківський ХАЗ у рамках «іранського проекту», створив і запустив у серію свій власний нелегальний клон дуже вдалого ближньо/середньомагістрального антонівського літака Ан-140, де теж стоїть цей двигун, нашим варто було б подвоїти зусилля, щоб розшукати і закрити усе і усіх, хто мав відношення до Богуслаєва. А то виходить, що розвідки наших союзників цікавляться цим питанням більше, ніж СБУ — як тоді, коли американці заблокували божевільну ідею з продажем «Мотор Січі» китайцям.
Ну а поки що можна згадати, що кацапи ніколи не були сильні ані у проектуванні двигунів, ані у конструкційних матеріалах — тому їхній власний клон ТВ3-117 під назвою ВК-2500 вийшов дуже сирий. А він планується як заміна ТВ3-117 абсолютно на усіх кацапських гелікоптерах. Ті, що досі літають — це тому що двигуни ще старі і запчастин повно, може ще запорізького виробництва.
Ви думали, що кілька тижнів тому Мі-28, потім Ка-52, а потім одразу пара Мі-8 — це був у кацапів гелікоптеропад? То ви гелікоптеропаду ще не бачили.
Ото посміємось.