Нарешті гарні новини про цей дурний Ка-52, який кошмарить нашу піхоту. Не так радує стрільба «кудись туди» у режимі тангажа 25" як шалені вібрації в районі не тільки ракет, що знаходяться ближче до закінцівок, але й підвісних баків.
Тобто: проблеми починаються у районі 7-го шпангоута. Є погано демпфована вібрація від соосних гвинтів, але навіть і вона не так радує, як двигуни.
Двигуни! Чортові ненадійні ВК-2500, крадена та шалено форсована копія ТВ3-117, лежить прямо на крилі! Ідея направити на довге (7.3 м. розмах однієї площини) крило потік, прискорений двигунами і таким чином посилити його ефективність, начебто непогана, але реалізація кацапських рукодупів, як завжди, підкачала.
Ані у Мі-24(5.47 м), ані у Мі-28 (4.88 м) консолі крила не такі довгі, як у цієї чортової потвори (7.3 м). Більш того, і у Крокодила, і у 28-го крило більш міцне, бо не має такої великої стріловидності. Ані у Крокодила, ані у Мі-6, ані у Мі-8МТ двигуни не лежать на консолях крила. У Мі-28 цей дурний форсований ВК-2500 також лежить на крилі, але там такої великої проблеми немає — крило коротке малої стріловидності.
А це, нагадаю, не крило літака, яке фактично цільне і спирається на міцний центроплан, тому у разі літака частіше і не говорять про консолі, а розмова йде про ціле крило.
Коротке відео дивіться тут
https://defence-ua.com/media/contentimages/fb66257e06948765.gif
Усі деталі у статті Defence-UA за посиланням
Це окремі консольки чортового гелікоптера, які кріпляться до консольних елементів шпангоутів! Так, це посилені шпангоути і посилене кріплення — шкода, але такої радості радянські конструктори нам не доставили.
Втім, нагадаю, що Ка-50 або В-80, "виріб 800", з якого і зроблений Ка-52, "виріб 803" — це радянська конструкція 1981 року. Старезне лайно, всандалювання до якого форсованих шалено вібруючих двигунів тільки погіршує ситуацію.
До того ж, повздовжній кут встановлення крила. У Крокодила та Мі-28 дуже велике від'ємне повздовжнє V крила, що надає гелікоптерам додаткової стабільності. А цій чортовій машині не надає, бо у неї довгі прямі консолі крила — от її і хитає як кацапського алкаша. А хитання консолей крила впливає на загальну вібрацію конструкції. А вібрація конструкції передається на консолі. На жаль, резонансу ми не дочекаємося — такі прості речі давно відпрацьовані на моделях та компенсовані.
Але чекаємо, коли своє вагоме слово скаже утомленість металу.