Кабінет Міністрів України затвердив нові правила надання електронних комунікаційних послуг, які посилюють захист прав абонентів. Нові зміни дозволять ефективніше захищати абонентів від фейкових повідомлень про «виграші», агресивних рекламних розсилок і шахрайських дзвінків.
Серед правил:
✅Оператори мають право блокувати номери, з яких масово надходять дзвінки без згоди абонента. Компанії, які планують дзвонити клієнтам, повинні укласти договір з оператором і використовувати тільки зазначені в ньому номери. Якщо ви отримаєте спам-виклик – зможете повідомити про це свого оператора, і номер спамера заблокують.
Плюс постачальники зв'язку отримали інструменти для обмеження підозрілих викликів – ще до того, як вони потрапляють до вас.
✅В особистому кабінеті ви зможете бачити витрати та вимкнути платні розваги й керувати послугами самостійно.
✅Жодна платна контент-послуга не активуватиметься без вашого підтвердження. Платитимете тільки за те, що замовили.
Також, використовуйте можливості проекту "BRAMA" – він покликаний навчити пересічних громадян розпізнавати фейки та пропаганду, а також перекрити доступ до нашого інфопростору російським осередкам пропаганди онлайн та популяризувати безпечне поводження в мережі. Учасники проекту залучені до масового надсилання скарг на джерела, які необхідно блокувати. Крім того, учасники отримують поради із кібер та медіа грамотності. А також, дізнаються про схеми шахрайств та як не стати жертвою. https://chatovi.online/