Якщо ви давно не були в київській опереті, та шукаєте слушної нагоди – краще ніж зараз моменту не знайти! По-перше, у листопаді та грудні там дуже цікава програма, вінцем якої є прем'єрний показ вистави «Графиня Маріца». По-друге, родзинкою арт-фойє театру у цей період буде виставка картин молодого, але вже знаного художника Ярослава Стеценка, яка працюватиме до 11 грудня.

Відео репортаж з відкриття

Ідея театральних вернісажів сама по собі не нова, але в нашому випадку картини Ярослава Стеценка немов створені для оперети.

І дуже показово, що Богдан Струтинський, художній керівних театру оперети, завжди відкритий до мистецьких експериментів, та постійно шукає нові ідеї для залучення публіки, для ствердження його театру як справжнього храму мистецтв.

Отже, всі, хто в цей час обере для себе будь-якувиставу, на додаток отримає ще й яскраву і захоплюючу експозицію робіт талановитого українського майстра, який підписує свої картини просто — «Ярослав».

«Він. Казанова» 2015

«Генерал» 2015

Цей молодий, скромний із вигляду, але дуже артистичний і приємний у спілкуванні український художник вже встиг здивувати мистецьку спільноту, немов комета спалахнувши на арт-небосхилі Києва кілька місяців тому. Його твори стали свіжим ковтком повітря у надзвичайно щільній атмосфері культурного простору столиці, а мистецтвознавці, за природній талант і неупереджену творчу манеру, назвали Ярослава «українським Піросмані».

Більшість із запропонованих до перегляду робіт вибаглива столична публіка вже бачила на першій великій «персоналці» автора у залі галереї «Митець» у травні 2016 року, де було представлено майже півсотні його картин.

«Дівчина та Кінь» 2016

«Фіолетовий Пірат» 2016

Цього разу відбір творів влаштований дуже ретельно, у відповідності із загальним культурно-емоційним контекстом залу, духом будівлі й самої театральної постановки як такої.

«Лаконічним образотворчими засобами він прагне відкрити завісу свого спектаклю і запросити в нього співбесідника. Так виникає діалог, отой діалог, якого чекають шанувальники оперети, який бере в полон з перших акордів музики та появи акторів на сцені», — пише про виставку Ярослава мистецтвознавець Валентина Єфремова.

І дійсно, складається враження, що персонажі його творів нібито зійшли зі сцени, або сторінок опере точних лібрето і в будь-який час готові виплигнути з рам та влаштувати запальний танець, кумедну бійку, або пристрасну сцену кохання.

Театральна публіка із великим захопленням сприйняла живопис Ярослава Стеценка

На вернісажі Ярослав Стеценко охоче підписував буклети та роздавав автографи усім бажаючим

Перед початком спектаклю, або під час антракту, публіка неквапливо гуляє у фойє і з надзвичайною цікавістю роздивляється представлені там картини, охоче фотографується на тлі авторських витворів. На диво, можна легко, лише трохи увімкнувши фантазію, знайти в образах з картин схожість з живими сценічними персонажами. Особливо близька за духом до робіт Ярослава нова прем`єрна оперета «Графиня Маріца», герої якої немов писані у майстерні художника.

Тільки-но люди бачать дотепні фігури, що завмерли на полотні, аж от вони оживають на сцені, співають, танцюють, а потім знову застигають із незворушним, трохи замріяним виразом обличчя на картинах в фойє…

Взагалі, синтез живопису з живою театральною постановкою проявляється на вернісажі Ярослава надзвичайно виразно. Виникає стійке враження, що автор міг би створити та поставити власну оперету з цікавим, непередбачуваним сюжетом, характерними типажами і яскравими костюмами — це неодмінно стало б справжнім мистецьким явищем…

Хто знає, як воно буде, але дозволимо собі трохи розкрити таємницю найближчого майбутнього: на кінець грудня Ярослав готує свою третю персональну виставку у київській галереї «Митець», де будуть представлені абсолютно нові, ще ніким не бачені роботи. Будуть нові жанри й нове виконання, буде надзвичайно цікаво й несподівано! Слідкуйте за анонсами!