Мова йде про унікальний прилад – каталізатор палива (КТ-14Д та інші модифікації), який успішно пройшов всі випробування та може вже зараз використовуватись у транспортній сфері. Він значно перевищує корисні характеристики аналогічних іноземних приладів, виробляється з вітчизняних складових та здатен швидко завоювати як внутрішній, так і міжнародні ринки.


Про це, після успішного закінчення чергових випробувань, повідомив журналістам директор ТОВ «Еко-авто-ТІТАН» (підприємства, що контролює технологію каталізатора) Петро Любенко.

Про унікальні властивості каталізатора неодноразово писали ЗМІ. Ось лише пару матеріалів вашого автора на цю тему:

Чому каталізатор палива лякає корупціонерів в «Укрзалізниці», і до чого тут Зеленський

Ученые предложили экологичную технологию, способную экономить для Украины до 100 млрд. грн. в год!

Про нього знають експерти та вчені в Європі, але на даний момент у використанні цього приладу більше зацікавлені в інших країнах, зокрема в Азії. В тому числі на рівні урядів і корпорацій Казахстану та Індії.

І ось, нарешті, вітчизняним приладом по-справжньому зацікавилася компанія із США країни-гегемону новітніх технологій.

Вперше американці зацікавились нашим приладом у 2012 році, коли проводилися масштабні випробування каталізатора на «Укрзалізниці», на тепловозах Депо «Лозова». Тоді представники компанії "LKS EcoDynamiks" (Делавер, США) приймали безпосередню участь у випробуваннях й завірили результати, які вразили заморських експертів — таких показників вони не бачили ніде й ніколи.

Зокрема, були документально зафіксовані: значне покращення компресії, мінімальна гарантована економія палива 10% і вражаючі 49% зменшення димності, тобто шкідливих викидів, тепловозного двигуна!

В подальшому аналогічні, або кращі результати неодноразово фіксувалися на багатьох інших випробуваннях каталізатора з використанням різних типів двигунів – від автомобільних до пароплавних. Зокрема, в «Київпастрансі», в «Дунайському пароплавстві» та інших підприємствах. Вражаючі результати використання КТ були виявлені та зафіксовані на випробуваннях авіаційних двигунів на базі НАУ.

Як повідомив Петро Любенко, наразі американці розглядають кілька шляхів промислової експансії КТ на міжнародних ринках у співробітництві з українською стороною. Зокрема інвестували вже більше 20 тис. доларів лише у випробовування українського каталізатора в реальних умовах на різних типах двигунів. А як добре відомо, у дяді Сема грошей на вітер не викидають.

«В посольстві США готові надати всебічну допомогу та сприяння нашому каталізатору на світових ринках лише за однієї умови – якщо каталізатор палива отримає хоча б формальну офіційну підтримку на вищому державному рівні», — повідомив спеціаліст.

«Бо як можна просувати революційне ноу-хау виробництва країни, яка сама його не використовує, — зауважили мені у торгівельному представництві США», — розказав Петро Любенко.

«Займатись просуванням каталізатора самостійно без України США не стане, бо наш каталізатор – продукт оборонного замовлення, має стратегічну цінність, та й технологію ми не збираємося передавати закордон, бо вона коштує мільярди. То ж, спільна робота з американськими партнерами, із виробництвом на вітчизняних заводах — це найкращий вихід для України в даній ситуації», — впевнений директор «Еко-авто-Тітан».

Тепер залишилося лише домогтися державної підтримки для реалізації цього амбітного й перспективного плану. Тим більше, Україна зараз, як ніколи, потребує чогось справжнього, драйвового, проривного, з великою доданою вартістю. Такого, що стане експортним товаром №1 та виведе Державу на новий рівень.

И цим ноу-хау цілком здатен стати паливний каталізатор, що готовий до всебічного промислового використання. А якщо зважити на загальні цифри економії в десятки мільярдів на рік, які гарантовані при масовому впровадженні каталізатора хоча б на бюджетні та комунальні транспортні засоби — то користь стає очевидною. Ну й швидкий екологічний ефект – як приємний бонус для усіх громадян.

Попереднє ж керівництво не бажало помічати очевидних перспектив та справжнього потенціалу каталізатора, не зважаючи на численні звернення спеціалістів та чіткі розрахунки вигоди і користі.

Влада помінялась, та чи здатне оточення Володимира Зеленського побачити, та головне – зробити реальні кроки для підтримки готових до використання вітчизняних ноу-хау, для здійснення економічного прориву?

Коли на засіданнях Уряду прем'єр-міністр із підлеглими та радниками шукають можливості пожвавити економіку, активізувати промислові галузі, запустити нові виробництва, виникають різні пропозиції. Якщо вірити записам, лунають навіть сміливі ідеї випускати в Україні італійські макарони. Але ось вже кілька років у двері майбутнього гучно стукає каталізатор палива від «Еко-авто-Тітан», що за своїм потенціалом та корисною дією здатен вже сьогодні стати українським Айфоном для усього світу.

У КТ немає серйозних конкурентів, бо його показники й собівартість найкращі серед аналогів. Масове виробництво цього приладу можна дуже швидко запустити на вже існуючих потужностях. І, головне, зважаючи на потенційну масштабність використання приладу, саме він може стати тим продуктом, що запустить виробництво та стане локомотивом відродження економіки. А відтак — запорукою добробуту і процвітання громадян. Невідомо на що сподівається Володимир Зеленський, анонсуючи на форумі в Давосі «українське економічне чудо», але вітчизняний каталізатор палива дійсно може стати реалістичною базою для такого чуда. Тим більше, що допомагати нам у цьому готові США, але нам самим треба зробити перший крок назустріч…