Інноваційний центр IECC концерну Volkswagen та компанія Autodesk підписали угоду про використання технологій генеративного дизайну для розробок нових електрокарів компанії.

При розробці електрокарів компаніям доводиться робити акцент на вагу автомобіля, — чим він легше, тим менше енергії потрібно для руху. Більш економічна витрата енергії прирівнюється до більшого пробігу без підзарядки. Це один з найбільш вагомих факторів для споживачів при виборі електромобілів.

Volkswagen, за допомогою хмарної платформи Autodesk Fusion 360, створили концепт електрокара Volkswagen на базі класичного мікроавтобуса 1962 року випуску. Поки розробникам вдалося знизити вагу коліс на 18%, а також знизити ефект тертя на шини.

Генеративний дизайн також використовувався, щоб змінити кермо, опорну конструкцію для задніх сидінь та кріплення дзеркал заднього виду.

«З генеративним дизайном можна проектувати структури, які іншим шляхом ми, дизайнери та інженери, ніколи не могли б створити. Одним з найбільших відкриттів для мене було те, як багато матеріалу можна видалити зі звичайної конструкції колеса. Коли на місце прибули готові диски, це було схоже на різдвяний ранок. Вся команда була рада відкрити ящик та побачити, як це насправді працює», розповів Ендрю Моранді, старший розробник Volkswagen Group.

Технології генеративного дизайну працюють на системах штучного інтелекту. Аналізуючи повністю структуру електромобіля, нейромережі можуть виправити помилки при проектуванні різних деталей, запропонувати змінити їх форму або матеріал, а також додати необхідні частини для збільшення функціональності машини.

Штучний інтелект дозволить прискорити створення проекту автомобіля з півтора року до декількох місяців, також відзначили в компанії. Також використання генеративного дизайну спростить роботу інженерів та знизить кількість рутинної роботи.

Ретро-стиль зараз набирає популярність при проектуванні електромобілів. Зовсім недавно естонська компанія Nobe представила триколісний електрокар Nobe 100, який, до речі, можливо паркувати вертикально на стіні.

Але не всі компанії схильні до ретро-стилю в будівництві електрокарів. Наприклад, бренд Lotus придав своїй останній розробці майже космічний вигляд.

Джерело