Нижче наводжу свій переклад статті Тейлор Лоренц "The White House is briefing TikTok stars about the war in Ukraine", опублікованої 11 березня 2022 року в "The Washington Post" https://www.washingtonpost.com/technology/2022/03/11/tik-tok-ukraine-white-house/
Білий дім провів брифінг для зірок TikTok про війну в Україні
Оскільки мільйони людей отримують інформацію про війну з платформи, адміністрація хоче донести своє повідомлення до провідних творців контенту.
У четвер вдень 30 провідних зірок TikTok зібралися на зустріч в Zoom, щоб отримати ключову інформацію про війну, що розгортається в Україні. Співробітники Ради національної безпеки та прессекретар Білого дому Джен Псакі поінформували інфлюенсерів про стратегічні цілі США в регіоні та відповіли на питання про розподіл допомоги українцям, роботу з НАТО і про те, як США відреагують на застосування Росією ядерної зброї.
Оскільки криза в Україні загострилася, мільйони людей звернулися до TikTok за інформацією про те, що там відбувається в режимі реального часу. Відео TikTok показали перші моменти російського вторгнення, і з того часу платформа є основним засобом поширення новин для закордонної аудиторії. Українські громадяни, які ховаються в бомбосховищах або тікають зі своїх домівок, поділилися своїми історіями на платформі, хоча також поширювалися небезпечна дезінформація і російська пропаганда. І зірки TikTok, багато з мільйонами підписників, все частіше прагнуть зрозуміти кризу для своєї аудиторії.
Білий дім уважно стежить за зростанням TikTok як переважного джерела новин, що стало причиною його рішення звернутися до вибраної групи найвпливовіших імен платформи.
На цьому тижні адміністрація почала працювати з Gen Z For Change, некомерційною правозахисною групою, щоб допомогти визначити провідних творців контенту на платформі для організації брифінгу, де б давались відповіді на питання про конфлікт і роль США в ньому. Вікторія Хаммет, заступниця виконавчого директора Gen Z For Change, запросила десятки людей електронною поштою і зібрала потенційні питання для адміністрації Байдена.
Запрошення на захід були поширені у вівторок і середу. 21-річний Каліл Грін, блогер з більш ніж 534000 підписниками на TikTok, сказав, що він не здивувався, коли отримав запрошення. «Люди мого покоління отримують всю інформацію з TikTok», — сказав він. «Це перше місце, де ми шукаємо нові теми та дізнаємося про речі». Отже, подумав він, зрозуміло, що адміністрація Байдена буде залучати таких людей, як він, на платформі.
Брифінг вели Метт Міллер, спеціальний радник з комунікацій в Раді національної безпеки Білого дому, і Псакі. "The Washington Post" отримала запис дзвінка. Під час зустрічі чиновники Байдена наголошували на впливі, який ці блогери мають на своїх підписників. «Ми визнаємо, що це критично важливе джерело останніх новин для американської громадськості», — сказав директор Білого дому з цифрової стратегії Роб Флаерті, — «тому ми хотіли переконатися, що у вас є остання інформація з авторитетного джерела».
Жюль Терпак, творчиня контенту покоління Z, яка створює ролики для TikTok про цифрову культуру, сказала, що рішення Білого дому залучити таких блогерів, як вона, має важливе значення для зупинення поширення дезінформації. «Ті, у кого є аудиторія, можуть ідеально задати тон того, як інші люди вирішують оцінити та посилити те, що вони бачать в Інтернеті», — сказала вона.
Після дзвінка кілька інфлюенсерів сказали, що вони відчули себе більш уповноваженими розвінчувати дезінформацію та ефективно спілкуватися про кризу. TikTok переповнений неправдивими та оманливими новинами з початку війни, і в четвер компанія заявила, що нарешті почне маркувати контрольовані державою ЗМІ на своїй платформі.
Байден все частіше шукає онлайн-творців для продажу основних політичних ініціатив. Адміністрація працювала з десятками провідних зірок TikTok минулого року, щоб заохотити вакцинацію. Він також провів брифінг для інфлюенсерів, щоб проінформувати їх про свій інфраструктурний план. Щоб підкреслити компоненти своєї ініціативи "Build Back Better" по догляду за дітьми, він дав інтерв'ю двом інфлюенсерам-батькам на Facebook Live та YouTube.
Тедді Гофф, засновник консалтингової фірми "Precision Strategies", сказав, що стратегія Білого дому щодо прийняття наступного покоління медійних голосів має вирішальне значення. «У засобах масової інформації відбуваються масові культурні та поколіннєві зміни, і якщо ви цього не бачите, у вас шори на очах», — сказав він. «Охоплення статті в традиційному новинному агентстві — це лише частка того, що отримує великий TikToker».
Президент Дональд Трамп часто залучав онлайн-творців та інтернет-діячів, він найняв маркетингову компанію по роботі з інфлюенсерами під час своєї виборчої кампанії. У середу він з'явився на шоу "NELK boys 'Full Send Podcast', де докладно розповідав про ядерну угоду з Іраном і стратегічний запас нафти США. Епізод вийшов у прямому ефірі на YouTube і провисів там лише кілька годин, перш ніж його видалили за порушення політики платформи щодо дезінформації.
Голоси, що домінують в Інтернеті, можуть бути вільними та несподіваними. Багато блогерів під час зустрічі в четвер, наприклад, були шоковані присутністю Аарона Парнаса, 22-річного сина Лева Парнаса, американського бізнесмена українського походження і колишнього соратника Рудольфа Джуліані, який допомагав плану Трампа чинити тиск на Україну для розслідування проти суперників Трампа. Парнас був засуджений в жовтні за звинуваченням у фінансуванні виборчих кампаній і нещодавно визнав себе винним у змові.
Аарон Парнас нещодавно став потужним інфлюенсером TikTok, подаючи безперервно новини про Україну. У ніч вторгнення Росії він вів прямі трансляції TikTok, обговорюючи події для понад 800 000 глядачів. З того часу кожен день він публікує відео, даючи новини про війну кожні 45 хвилин з 9 ранку до 10 вечора. Парнас заявив, що його новини не були упередженими та що він отримував інформацію безпосередньо з авторитетних джерел в країні, таких як члени його сім'ї, місцеві українські журналісти та українське телебачення. „Я люблю свого батька, але я не мій батько“, — сказав він.
Жюль Суздальцев, журналіст українського походження, який керує популярним новинним каналом TikTok 'Good Morning Bad News', сказав, що він вважає загальний тон брифінгу занадто м'яким і що чиновники ухиляються від важких питань. „Енергетика зустрічі відчувалася як пресбрифінг для дитсадка“, — сказав він.
Через кілька годин після завершення брифінгу інфлюенсери почали видавати повідомлення своїм мільйонам підписників. Відео, опубліковане Маркусом ДіПаола, творцем новин на TikTok, запропонувало ключові висновки з зустрічі у відео, яке переглянули понад 300 000 раз. Грін також опублікував резюме, додавши свій власний критичний аналіз в кінці, звинувативши адміністрацію Байдена в тому, що вона не „визнає свою роль в інших захопленнях і вторгненнях по всьому світу“.
Еллі Зейлер, 18-річна зірка TikTok з більш ніж 10,5 мільйонами підписників, сказала, що сподівається залишатися на зв'язку з Білим домом і продовжувати тиснути на чиновників з ключових питань. Вона бачить себе голосом для молодих людей і чимраз більшого контингенту споживачів новин, які отримують інформацію в першу чергу через соціальні мережі.
„Я тут, щоб передати інформацію більш доступним шляхом моїм підписникам“, — сказала вона. — „Я б вважала себе кореспонденткою Білого дому для покоління Z.“