Погодьмося, що не існує хоча б однієї людини, яка не прагне стати успішнішою. Проте не кожному вистачає наснаги зробити перший крок до змін та розуміння того, з чого слід починати. Автори цих книжок без зайвих теоретичних викладок і зарозумілих повчань пропонують ідеї, які наблизять вас до омріяного успіху

Денис Каплунов. Персональний брендбук. 111 інструментів, щоби стати найбільш затребуваним і високооплачуваним. – К.: Школа копірайтингу Дениса Каплунова, 2024

Автор цієї непересічної книжки нагадує нам про те, що персональний бренд — це не про те, як вести соцмережі та збирати вподобайки. Це про те, як вести справи та заробляти гроші. Таким чином, український класик маркетингу продажів комунікацій презентує свою книжку-тренінг, що містить 111 інструментів, які допоможуть вам стати найбільш затребуваним і високооплачуваним спеціалістом на ринку. Автор детально пояснює кожен інструмент надає план його застосування, підкріплює практичним прикладом і надихає мотиваційним напуттям. Які ж вміння і навички можна опанувати завдяки цій книжці?  Привертати увагу аудиторії, яка зможе вивести вас на новій рівень. Виділятися на тлі конкурентів і яскраво демонструвати свою суперсилу. Підвищувати пізнаваність в сегменті платоспроможних клієнтів. Вражати клієнтів своїми цінностями й підходом до ведення справ. Створювати продукти, які допоможуть швидше заробити більше грошей. Збільшувати вартість роботи та працювати на високі й великі чеки. Викликати бажання у вас купувати й вас активно рекомендувати. Підвищувати силу та цінність свого імені та прізвища в ринку. До речі, щодо останнього можна ще побажати, щоб не тільки автору цих рядків довелося почути від провідних фахівців з його літературної галузі, що «ІБТ – це self-made-man», оскільки нині цьому можуть допомогти такі книжки, як, наприклад, оця.

Найджел Камберленд. 100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті. – К.: КМ-Букс, 2024

Щодо цієї книжки можна згадати, що навряд чи існує хоча б одна людина, яка не прагне стати успішнішою Причому неважливо, про яку сферу нашого буття ідеться — роботу, навчання, стосунки в родині чи, скажімо, особистий розвиток, усі ми мріємо змінити щось у житті, перетворити його на більш цікаве, наповнене та самодостатнє. Проте не кожному вистачає наснаги зробити перший крок до змін та розуміння того, з чого слід починати. Автор цієї книги без зайвих теоретичних викладок і зарозумілих повчань пропонує ідеї, які наблизять вас до омріяного успіху, а також дає практичні поради стосовно того, як ці ідеї втілити в життя. Все дуже просто і доступно. І ви маєте можливість у цьому переконатись. У своїй книзі автор — відомий коуч, письменник та спікер, співзасновник компанії The Silk Road Partnership, що займає лідерські позиції у сфері надання послуг коучингу для керівників та навчання лідерству — зібрав 100 правил, опанувавши які, ви досягнете будь-яких цілей. Засвоїти ці правила вам допоможуть спеціальні вправи, виконуючи які, ви поступово відмовитесь від звичок, які вас пригальмовують, і виробите нові звички, які приведуть вас до благополуччя. «Подорослішавши, ми легковажно ігноруємо або просто забуваємо те, що справді любимо, — нагадує автор. — Ми дозволяємо іншим керувати нашим життям, намагаємось відповідати чиїмось очікуванням. Розповім про власний болісний досвід. У школі я дуже любив географію, але згодом, дослухавшись до порад, вступив до університету на факультет економіки. Замість того, щоб здійснити свою мрію, став бухгалтером. А вам доводилося робити подібний вибір у житті? Іноді важко зрозуміти, що йдеш не своїм шляхом». Тож, щоб не збочити, варто читати такі книжки.

Наталя Гук, Любомир Остапів. Чарівні історії про гроші. – Х.: Ранок,  2025

«Коли час починати говорити з дітьми про гроші? – запитує авторка цієї книжки. — У чотирнадцять, дев'ять чи в п'ять? Я вважаю, що фінансову грамотність можна прищеплювати дитині з найменших років, так само як і правила етикету чи звички самообслуговування. До прикладу, якщо з малюком двох років у магазині розмовляти про правила поведінки, розраховуватися на касі, домовлятися про загальні й особисті покупки -- то пізніше ви уникнете істерик, що супроводжуються славами „Хочу! Купи!“. Чи стосується ще навчання дитини поводитися з грошима? Безперечно!» А як воно відбувається у самій книжці «Чарівні історії про гроші»? «- Тату, а коли ти закінчиш, зможеш нас навчити керувати грошима? -- запитала Софійка, бо їй дуже хотілося якнайшвидше стати такою само розумною, як батьки. — Звісно, мої любі Я навіть думаю, що не відкладатиму це надовго! Я хоч ї не зможу з вами проводити вечори, але точно І встигатиму на вечірню казку. І, якщо хочете, розповідатиму вам історії про те, що дізнався цього дня. І так ми всі разом будемо навчатися нового». Саме у такий легкий, цікавий та пізнавальний спосіб про фінанси дітям розкажуть: Наталя Гук — українська письменниця, лауреатка літературних конкурсів, яка любить писати коротку прозу, нонфікшн та художні тексти для дітей, а поза літературною діяльністю працює маркетологинею і мамою допитливого дослідника, та Любомир Остапів — фінансовий консультант, підприємець, інвестор, відомий фінансовий блогер, засновник соціального проєкту «Сімейний Бюджет», автор чотирьох книг про сімейні фінанси для дорослих, а тепер – і фінансових казок для дітей, які читає й своєму синові.