Кожен власник комерційного веб-сайту хоче, щоб він приносив максимальну кількість доходу. Для цього необхідно підвищувати коефіцієнт конверсії. Але що це таке і як його підвищити? На кожному комерційному веб-сайті є певна цільова дія. Наприклад, інтернет-магазин це «Купити товар». Відповідно, конверсія інтернет-магазинів показує у відсотках кількість відвідувачів веб-сайту, які купили товар. Отже, цей показник є способом відстежити прибутковість ресурсу.
Якою має бути конверсія для інтернет магазину?
Звичайно, якомога вище. Низька конверсія продажів означає низький прибуток. Тож над її підвищенням треба працювати постійно. Але якщо брати середній показник, то норма серед інтернет-магазинів близько 10-20%. Деякі веб-сайти можуть похвалитися і вищими результатами, проте прийнято вважати, що 5% — це вже непогано.
Причини низької конверсії
Часто причини досить передбачувані:
- неправильно налаштований націлення — на веб-сайт заходять ті, хто спочатку не зацікавлений у товарі;
- вищі ціни, ніж у конкурентів;
- відсутність зручних умов замовлення та доставки, або доставка надто дорога;
- неправильно налаштована вирва продажів;
- неправильна ієрархія категорій товарів — відвідувачі плутаються та йдуть з ресурсу.
Але іноді низька конверсія продажів інтернет-магазину обумовлена менш очевидними факторами. Наприклад, товар не має повноцінного опису або відгуків, і відвідувач відправляється до конкурентів, щоб прочитати потрібну інформацію. Навряд чи він повернеться назад до вас за товаром.
Також може вплинути навіть колір кнопки. Тому маркетологи намагаються постійно проводити А/В тестування, щоб зрозуміти, який дизайн спровокує підвищення конверсії інтернет-магазину. Зручність та простота дизайну має величезне значення, тому що сучасний відвідувач навряд чи витрачатиме свій час на те, щоб розібратися, як зробити замовлення. Він просто знайде зручніший інтернет-магазин.
Ще один важливий фактор – наявність мобільної версії веб-сайту. Сьогодні близько половини користувачів відвідують інтернет-ресурси за допомогою мобільних пристроїв. І якщо інтернет-магазин не оптимізований під невеликі екрани, відвідувач не намагатиметься впоратися з веб-версією. Він просто покине сайт. Тому очевидно, що мобільна версія сайту підвищує конверсію.
Як збільшити коефіцієнт конверсії в інтернет-магазині?
Наскільки високим не був би цей показник, власники бізнесу все одно хочуть збільшити конверсію інтернет-магазину і докладають безліч зусиль, намагаючись досягти цієї мети. І це абсолютно правильний підхід, так як і кількість трафіку, і кількість покупців змінюється постійно залежно від сезону, свят та інших факторів.
На щастя, способи підвищення конверсії сайту є численними. Тому можна практично до нескінченності пробувати нові методи та проводити просування інтернет магазину безперервно.
Ось основні інструменти, які допоможуть підвищити конверсію сайту інтернет магазину:
- Контекстна реклама — платні рекламні оголошення, орієнтовані певну аудиторію (потенційних покупців). Така реклама здатна швидко залучити якісний трафік на веб-сайт.
- Соціальні мережі – розвиваючи сторінки бренду в соцмережах та розміщуючи в них контекстну рекламу можна не лише привернути увагу цільової аудиторії та підвищити трафік, а й покращити взаємодію з клієнтами.
- Лінкбілдинг — розміщення посилань на ресурс на сторонніх майданчиках дуже ефективно. Зазвичай вони розміщуються в рекламних статтях у різних блогах та інтернет-виданнях.
- А/В тестування дизайну — іноді розташування та колір цільової кнопки може дуже вплинути на те, купити відвідувач товар чи ні.
- Знижки та спеціальні пропозиції – вони працюють практично безвідмовно, адже покупці завжди раді заощадити.
Також важливо відстежувати статистику та поведінку користувачів, тоді оптимізація конверсії сайту буде заснована на конкретних даних, і ви краще розумітимете, що потрібно робити. Завжди є можливість покращити показники, тож над просуванням потрібно працювати постійно.
За інформацією mbrcg.com