Якщо хтось у цьому ще не переконався після трьох з половиною років недолугого президентства Зе, про котре, крім іншого, йдеться в моїх аналітично-дослідницьких роботах «Китаєць, ні – калмик, або Хто кому Зе чи Пе…», «Отаке воно „нове“ обличчя нової влади Зе?!», «Наболіле! До 28-ї річниці незалежності України…», «Обличчя Зе», «Нове, але по-старому нахабне, обличчя нової влади Зе, або Мендель заслуговує на пендель*!», «Трубі – труба!», «Рябошапці – по шапці!», «PS752: ліва рука нової влади Зе не знає, що робить права, або Риба гниє з голови!», «Чому Зе каже неправду Україні?», «Де був Зе 18 – 19 лютого 2014 року?», «Яке ж Зе-лицемірство!», «Ідіоти!», «І ще „нові“ обличчя нової влади Зе, або Зе має українців за ґоїв-дебілів!», «Юний „совок“ согрєваєтся в постєлі с Єкатєріной Варнавой, або Ось – і ще один з результатів того, що дебіли обирають ідіотів!», «Й ще одне „нове“ обличчя нової влади Зе!», «Від Януковича – до Зе, або Ось – ще й ще один з результатів того, що дебіли обирають ідіотів!», «Брехлива Зе-еволюція: від пінгвінів – до бактерій, мікробів і порожнього місця в історії…», «СБУ – це Служба безпеки Вітчизни чи Служба безпеки олігархів, брехунів і шльондр?!», «НПУ – це Національна поліція Вітчизни чи Національна поліція олігархів, брехунів і шльондр?!», «Брехуни – у владі, або Зе не виконав одну з найважливіших своїх обіцянок!» та статті «Льод тронулся, нєгоспода руССкіє окупанти! Уже й Херсон звільнено від вас і все наше буде звільнено!», й категорично відкидає таке твердження, то вони є невиліковними дебілами (про них розповідають мої праця «Дебіли!», а «Дебіли обирають ідіотів!», як демонструє оцей мій однойменний матеріал, оскільки вони можуть обирати лише собі подібних, після чого «Ідіоти керують дебілами!» згідно даної моєї однойменної публікації, та аналітична робота «Два дебіла – ето „сіла“, хоча один із них все ж таки розкаявся!»), але для тих, хто досі вагається остаточно це визнати, хоча і прагне цього, я ще на додаткових конкретних фактах покажу, що саме так, до прикрого, й є: Зе плює на Український народ, зневажає українців і продовжує витирати об нас ноги!
Отож…
І
Факт 1
4 березня 2020 року Зе вніс до парламенту проект Постанови про призначення Тарана А.В. Міністром оборони України № 3169 від 04.03.2020 (до речі, Андрій Таран керував виборчим штабом кандидата в президенти України Ігора Смешка під час президентських виборів 2019 року та балотувався до Верховної Ради України під № 24 за списком партії Смешка «СіЧ», про котру йдеться у моєму дослідницькому матеріалі «Сила і Честь»: «гарний» початок…", на незаконних позачергових парламентських виборів 2019 року, підсумки яких надає моя аналітична праця "Про результати позачергових парламентських виборів – попередньо, або Україна – остров нєвєзєнія?") й того ж таки 4 березня 2020 року Верховна Ради України прийняла Постанову "Про призначення Тарана А.В. Міністром оборони України" № 517-IX (кількість поданих голосів "за" парламентськими фракціями, групами та позафракційними депутатами була отакою: "СН" – 239, "ОПЗЖ"/«ЗаЖОПа" – 0, "ЄС" – 0, "Батьківщина" – 0, "Голос" – 0, "За майбутнє" – 17, "Довіра" – 17 (обидві ці групи знаходяться під певним олігархічним впливом і контролюються Зе/ОПУ), п/ф – 12, разом – 285; таким чином, навіть результатів голосування однієї Зе-партії було достатньо для призначення Тарана А.В. Міністром оборони України, оскільки, нагадую, для прийняття позитивного рішення потрібно всього 226 голосів народних депутатів України, але загалом усі, хто підтримав кандидатуру Тарана, несуть політичну відповідальність за його подальшу бездарну діяльність й у першу чергу – це Зе та його партія "СН"), а моє дослідження "Пряма чи крива збройна агресія РоССіі проти України, або Ось – й ще один з результатів того, що дебіли обирають ідіотів!" надає його коротку автобіографію та показує фактично кулуарне просування керівником президентської канцелярії Андрієм Єрмаком, про котрого розказують мої аналітичні роботи "Who are you, Mister чи все ж таки господін Єрмак, або Протоколи нєукраінскіх мудрєцов", "Потому, потому, что ви – здебільшого дебіли…", або Пєсєнка про любітєлєй Зе!" і стаття "Маразм міцніє – "Віцепрезидент" України все більше нахабніє!", його на посаду Міністра, де він проявив себе дуже погано й, на мій погляд, став за весь період української державності з моменту її відновлення у 1991 році одним із найгірших і найбездарніших Міністрів оборони України, якщо не найгіршим та найбездарнішим, підтвердження чому наводяться нижче…
Факт 2
Головний редактор інтернет-видання "Цензор.Нет" Юрій Бутусов, який добре обізнаний із оборонно-безпековим сектором, його проблемами й погляди котрого на їхнє вирішення і на НАТОвське реформування цього сектору надзвичайно часто є суголосними з моїм баченням, повідомив: "Министр обороны Андрей Таран проваливает поставки боеприпасов в Вооруженные Силы. Сейчас июль, но до сих пор не заключен ни один контракт на поставку основных видов боеприпасов (виділено Г. М.).
Ключевая проблема – не закуплены минометные мины 120 мм – основной вид вооружений, самый расходный на Донбассе. Когда из Киева приезжают военные чиновники и депутаты на фронт и спрашивают, чем помочь, им на всех уровнях говорят – мины 120 мм и минометы. Все кивают, но не делается ничего. Так вот, ни одной мины 120 мм и ни одного миномета 120 мм до сих пор не закуплено. Даже в планах нет…
Мины 82 мм не закупаются…
Гранаты ВОГ (вистріл осколковий гранатометний – Г. М.) – ни одной штуки не закуплено. На фронте ВОГи выдают аптекарскими дозами. В плане есть, контрактов нет.
Снаряды 122 мм и 152 мм – ни одной штуки не закуплено. В плане есть, контрактов нет…
Абсолютно критическая для армии ситуация с закупкой тепловизионных прицелов – их единицы на фронте, тепловизионные дальномеры и бинокли – единицы на фронте (виділено Г. М.).
О таком не стоит писать в прессе, однако, как по-другому повлиять?..
Такое впечатление, что военное руководство старается не замечать войну и занимается своими кабинетными интригами, не понимая, что там кто-то ведет бой. Не видят, что Россия обеспечивает минами, минометами и снарядами свои войска без всяких вопросов. Кабинетная армия в Киеве наплевательски относится к защите страны настоящей армией на фронте. Министр Таран, как человек далекий от войны, полностью оторвался от реальности. Такое разгильдяйство и безответственность – это просто позор (виділено Г. М.)" (Facebook, 13 липня 2020 року).
Факт 3
Натомість урядовий портал на своїй вебсторінці 25 серпня 2020 року оприлюднив обіцянку під назвою "Завдання, визначені Міністерству оборони України вищим керівництвом держави, будуть виконані у повному обсязі, – Андрій Таран": "Поставлені Президентом України – Верховним Головнокомандувачем Збройних Сил України Володимиром Зеленським першочергові завдання Міністерству оборони України, будуть виконані у повному обсязі". На цьому наголосив Міністр оборони України Андрій Таран.
За словами Міністра, серед пріоритетних завдань Міноборони є подальше реформування Збройних Сил України, розвиток та посилення їх бойових спроможностей, імплементація стандартів НАТО на шляху подальшої інтеграції України до євроатлантичного простору. Це також забезпечення новітніми зразками озброєння та військової техніки підрозділів Українського війська, передусім тих, які наразі виконують бойові завдання в районі проведення операції Об'єднаних сил.
Міністр також наголосив на дотриманні українськими захисниками повного та всеосяжного режиму припинення вогню і продовженні вирішення ситуації на сході України політико-дипломатичним шляхом (вже вирішили ситуацію на сході України саме цим шляхом?! – виділення й примітка Г. М.).
Андрій Таран зазначив також, що не менш вагомим блоком завдань є продовження політики, спрямованої на посилення соціального захисту військовослужбовців. Це, зокрема, створення гідних умов для проходження військової служби, а також т. зв. "мотиваційний пакет", що включатиме забезпечення військових та їхніх родин житлом, гідне грошове забезпечення, пріоритетне право на вступ до навчальних закладів, безкоштовна освіта, належне медичне забезпечення та розвиток медичної інфраструктури тощо.
Андрій Таран зазначив, що усі ці завдання є надважливими і вимагають від керівництва військового відомства та усього особового складу Збройних Сил України консолідації зусиль, наполегливості та цілеспрямованості. Він підкреслив, що Збройні Сили України готові до якісного виконання поставлених завдань (виділено Г. М.)".
Факт 4
А Юрій Бутусов пише: "…в комитете по обороне Верховной Рады Украины состоится заслушивание Министра обороны Андрея Тарана. Какие вопросы стоило бы задать Министру, на мой взгляд?
- Почему Министерство обороны не подготовило и не представило доктрину, какую именно армию мы строим? В чем хотим иметь превосходство над противником?
Каковы приоритеты военного строительства? Как можно что-то строить, не имея понимания целей?
- Как можно осуществлять расчет годового бюджета на 5 – 6 миллиардов долларов без наличия доктрины и программ оборонного планирования, которые бы были привязаны к данной доктрине?
Почему не осуществлен и не представлен народным депутатам Украины анализ обоснованности предложенных МО программ оборонного планирования?
Почему Азербайджан с военным бюджетом в 2,5 раза меньше Украины в 2020-м году, проводит структурные реформы армии во время войны, а Минобороны на такие реформы неспособно? Какие выводы вы сделали из войны в Нагорном Карабахе?
- Почему вы срываете программы обеспечения армии? Почему программы материально-технического обеспечения армии на 13 ноября профинансированы всего на 57%?
Почему на 19,7% бюджета обеспечения Минобороны до сих пор не заключило никаких договоров, ведь это полный провал исполнения многих действующих программ? Успеете ли выполнить за полтора месяца?
Почему до сих пор не выполнена программа закупки топлива на 4,7 миллиардов гривен? Успеете ли выполнить за полтора месяца?
Почему до сих пор не выполнена программа закупки питания на 3,46 миллиарда гривен? Успеете ли выполнить за полтора месяца?
Почему до сих пор не выполнена программа вещевого обеспечения на 3,8 миллиарда гривен? Успеете ли выполнить за полтора месяца?
Почему до сих пор не выполнена программа строительства жилья и реконструкции военных объектов на 1,2 миллиарда гривен? Успеете ли выполнить за полтора месяца?
- Почему не финансируются либо серьезно недофинансируются проекты, которые официально объявлялись приоритетными и были включены в Гособоронзаказ, например, разработка и внедрение систем управления войсками, системы управления огнем, противокорабельные ракеты "Нептун", ракеты РСЗО (рєактівная сістєма залпового огня – Г. М.) "Вильха-М", модернизация ЗСУ (зенітна самохідна установка – Г. М.) "Шилка", модернизация систем ПВО (протівовоздушная оборона, українською – ППО – Г. М.)?
Почему не финансируются в необходимом объеме производство дронов различного назначения, и потребности войск в дронах тактической разведки по-прежнему решаются волонтерами, а не МО?
Почему не финансируется в необходимом объеме закупка оптико-локационных станций, тепловизионных прицелов и приборов наблюдения, и в значительной мере потребности закрываются волонтерами?
Почему войска не обеспечиваются автомобилями, по-прежнему основной объем поездок на фронте осуществляет волонтерский транспорт и личный автотранспорт военнослужащих?
Почему при отсутствии доктрины развития артиллерии, огромных проблемах в обеспечении боеготовности действующего парка артсистем, нехватке средств разведки и целеуказания, острой нехватке снарядов, особенно дальнобойных для всех систем 152 мм, вне плана и вне Гособоронзаказа заключен контракт на закупку САУ "Дана" (розроблена у 1976 році колишньою Чехословаччиною, пізніше модернізувалася Чехією, калібр 152 мм, хоча НАТО, куди Україна зобов'язана вступити згідно своєї Конституції, застосовує калібр 155 мм – Г. М.) по 1,5 млн долларов за единицу? Чем объясняется такая внезапная спешка в конце года?
- Что делает Минобороны для борьбы с коррупцией при госзакупках? Какие выводы сделаны из задержания на взятке начальника отдела Главного управления сопровождения развития материального обеспечения Минобороны полковника Непоты, мог ли сам начальник отдела быть организатором коррупции при госзакупках, либо он был связан с руководителями МО и ВСУ в составе преступной группы?
Что делает Министерство для сокращения огромного и неоправданного военно-бюрократического аппарата?
- Понимаете ли вы, что ваши приказы № 330 и № 340 о штрафах командирам за любое нарушение их подчиненных на фронте, и о премировании за прекращение стрельбы по противнику не имеют аналогов ни в одной стране НАТО, и являются позором для вашей биографии и для Минобороны Украины в целом?
- Что делается для подготовки структурной реформы армии, создания современной территориальной обороны, модернизации современной малоэффективной срочной службы, для изменения мобилизационной структуры? И можно ли вообще ждать от вас каких-то реформ, господин Министр?" (Facebook: "Вопросы Министру обороны Андрею Тарану", 18 листопада 2020 року, 09:59).
Якщо коротко підсумувати написане Юрієм Бутусовим, то це – жах, але зате як гарно щебетав Міністр оборони України Андрій Єрмак 25 серпня 2020 року, говорячи про багатообіцяючі реформи у підвідомчому йому господарстві, хоча насправді усе відбувалося навпаки і щоби пересвідчитися в цьому, достатньо співставити Факт 2, Факт 3 і Факт 4!
Читайте продовження статті – ч. 2.