Дійсно Зе-парламент, бо в ньому де-юре існує монобільшість Зе-«слуг народу", що показує моя робота "Про результати позачергових парламентських виборів – попередньо, або Україна – остров нєвєзєнія?", але у цих "слуг" відбулися огидні метаморфози, які я описав і показав на сторінках своєї статті "Зелена" влада "слуг народу" – Зе-слуг злигАлася з біло-синьою нечистю – "слугами народу" Януковича!", та, попри це, де-юре є де-юре й тому Зе-парламент 9 скликання все одно залишається Зе-парламентом, якість "законотворчості" котрого яскраво демонструють хоча б оці приклади…

                                                                         Приклад 1

   Проект Постанови про затвердження рішення Ради національної безпеки і оборони України від 5 серпня 2022 року "Про застосування секторальних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) до Російської Федерації" № 7640 від 06.08.2022 (ось – зміст цього проекту: "Відповідно до частини другої статті 5 Закону України "Про санкції" Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

   1. Затвердити рішення Ради національної безпеки і оборони України від 5 серпня 2022 року "Про застосування секторальних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) до Російської Федерації", введене в дію Указом Президента України від 5 серпня 2022 року № 563/2022.

   2. Ця Постанова набирає чинності з дня її прийняття.

                   Голова

   Верховної Ради України"; головним при розгляді проекту Постанови № 7640 від 06.08.2022 парламентом був визначений Комітет Верховної Ради України з питань національної безпеки, оборони та розвідки на чолі зі Зе-«слугою народу" О. Завітневичем), котрий вніс до Зе-парламенту сам Зе: наголошую, що подав він його до Верховної Ради України ще 06.08.2022, але Зе-«слуги народу" на нього начхали, оскільки вказаний проект Постанови і досі залишається проектом, хоча й був включений до парламентського порядку денного, як свідчить його електронна сторінка на Офіційному вебпорталі парламенту України, Постановою Верховної Ради України "Про порядок денний одинадцятої сесії Верховної Ради України дев'ятого скликання" № 3562-IX від 6 лютого 2024 року та в додатку 1 "Порядок денний одинадцятої сесії Верховної Ради України дев'ятого скликання" до даної Постанови № 3562-IX він чомусь потрапив у розділ II "Питання, які доручається підготувати

                                                                          Скріншот 1. 

і доопрацювати для розгляду на сесії" під № 571 (скріншот 1; 09.08.2022 – це дата надання для ознайомлення), наче від 08.08.2022 – дати направлення на розгляд Комітету – по 06.02.2024 (цілих півтора року!) в Комітету Верховної Ради України з питань національної безпеки, оборони та розвідки було замало часу, щоби цей проект Постанови № 7640 від 06.08.2022 "підготувати і доопрацювати для розгляду на сесії" – отак Зе-«слуги народу", себто Зе-парламент, "прагнуть" та "поспішають" затвердити рішення Ради національної безпеки і оборони України від 5 серпня 2022 року "Про застосування секторальних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) до Російської Федерації".

   Але й це ще не все…

   У проекті Постанови № 7640, як бачимо, міститься посилання на Указ Президента України від 5 серпня 2022 року № 563/2022, тому я вирішив зайти до Офіційного інтернет-представництва Президента України й знайти цей Указ, аби ознайомитися із його повним текстом, та Указу Президента України № 563/2022 там… не виявилося, що й підтверджується розміщеними нижче скріншотами 2 і 3 (всі три скріншоти зроблені мною – Г. М. – 26.06.2024), тобто, іншими словами, Зе

                                                                          Скріншот 2. 

                                                                          Скріншот 3. 

вніс до Зе-парламенту проект Постанови № 7640 від 06.08.2022, котрий підтверджує існування Указу Президента України № 563/2022 від 5 серпня 2022 року та, як видно вище, реально цього Указу № 563/2022 не існує – оце "законотворчість" Зе, а така "законотворчість" вже має ознаки фальсифікації, котра фактично підпадає під дію статті 366 "Службове підроблення" Кримінального кодексу України: "1. Складання, видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, інше підроблення офіційних документів –

   караються штрафом від двох тисяч до чотирьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

  1. Ті самі діяння, якщо вони спричинили тяжкі наслідки, –

   караються позбавленням волі на строк від двох до п'яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, зі штрафом від двохсот п'ятдесяти до семисот п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян".

                                                                         Приклад 2

   Проект Постанови про Звернення Верховної Ради України до парламентів усіх іноземних держав, Європейського парламенту та Міжнародного агентства з атомної енергії щодо накладення санкцій на російську державну корпорацію з атомної енергії "Росатом" та запровадження заходів для зменшення співпраці з Російською Федерацією в сфері ядерної енергетики № 9060 від 23.02.2023 було внесено до Зе-парламенту групою народних депутатів України із різних фракцій і груп при переважній більшості Зе-«слуг народу", але ініціатором внесення була представниця парламентської фракції партії "Голос" Інна Совсун й можливо тому його було прийнято в цілому тільки 02.05.2023 (за – 298: Зе-«слуги народу": за – всього 197 з 237, а на початку роботи Зе-парламенту 9 скликання їх узагалі було 254; "ЄС" – 19 із 27; "Батьківщина" – 12 з 24; група "Платформа за життя та мир" – 13 із 22; "Голос" – 17 з 20; група "Партія "За майбутнє" – 8 із 18; група "Довіра" – 14 з 18; група "Відновлення України" – 9 із 18; п/ф – 9 з 21), після чого вийшла Постанова Верховної Ради України "Про Звернення Верховної Ради України до парламентів іноземних держав, Європейського парламенту та Міжнародного агентства з атомної енергії та його держав-членів щодо запровадження заходів для зменшення співпраці з російською федерацією у сфері ядерної енергетики, а також накладення санкцій на підприємства та організації російського атомно-промислового комплексу" № 3076-IX від 2 травня 2023 року: як бачимо, Зе-«слуги народу" так "поспішали" прийняти цей актуальний документ, що минуло аж 2 місяці від дати його внесення до Зе-парламенту.

   І що ж тут скажеш, адже все очевидно: який Зе, котрий має Зе-парламент за пінгвінів згідно моєї статті "Обличчя Зе" й відповідно ставиться до нього, що випливає із моїх матеріалів "Чому Зе каже неправду Україні?", "Брехлива Зе-еволюція: від пінгвінів – до бактерій, мікробів і порожнього місця в історії…", "Чому Зе-команда бреше? Або хто такий Ілюша "Курятник"…", "Гімнотворці" та "Зе зневажає парламент!", і "геніальність" якого – Зе – розкриває моя публікація "Істинна правда!", то такі й Зе-«слуги народу" і така парламентська монобільшість цих Зе-«слуг народу" й такий загалом Зе-парламент з його показаною вище "законотворчістю" вкупі із "законотворчістю" Зе.

   Оце "законотворчість" Зе-«слуг народу" і самого Зе!

   Така "законотворчість" Зе-парламенту й Зе Україні не потрібна!