Десь на початку 2000-х працював у рідному Павлограді, розвивали торгову марку «будмайстер» (чесно, це не реклама, а правда життя). Команда була молода і трохи по-доброму скажена. На самому ентузіазмі ми досягли деяких висот, але і пізнали життя.
Якось раптом прийняв такий дзвінок:
- добрый день, вас беспокоит всеукраинский конкурс «людина року»-, промовив приємний дівочий голос, — это торговая марка «Будмайстер»?
- да,- відповідаю.
- приглашаем вас принять участие в нашем конкурсе! Стоимость участия $3 000.
Наївно питаю:
- які шанси на перемогу?
І тут така розлога відповідь (вибачте деякі цифри і номінації вже стерлись з пам'яті, вибачте):
- смотрите, участие — $3 000, попадание в номинацию — $5 000, бла бла чогось там року — $10 000, продукт року — $20 000, торгова марка року — $50 000.
Не був би я вже тоді таким цинічним гавнюком, перевів би мовчки на комерційного директора, але то був би не я, звичайно ж запитав:
- а скільки ж коштуватиме призначити мене «людиною року»?
І прогнозована відповідь:
- молодой человек, у вас денег не хватит!
О! Бінго! А на людину тисячоліття у мене тисячу разів грошей не вистачить!
Ех, вип'єм Юра, гдє же кружка?