Я звичайно, не гейм дизайнер, але для популяризації урбаністики серед українців треба розробити от таку гру. Гра крута, на стику жанрів. Це буде щось середнє між Tower Defence та Sim City. Суть такова:
Є станція метро. Зі станції метро періодично вивалюється натовп народу (приходить поїзд метро). Вам як урбаністу-комерсанту потрібно зробити, щоб мінімальна кількість людей дійшла до дому не витративши ні копійки грошей. Бажано, щоб взагалі до дому не дійшла (за це окремий бонус).
Ви можете будувати кіоски навколо виходу зі станції метро.
Кіоски можна ставити один за одним і робити лабіринти. Кіоски різних типів — овочі-фрукти, шмот, аромапалички, короче, це звичайні кіоски. Коло кожного з таких кіосків може затриматись невелика кількість людей. Вони сповільнять прохід іншим людям і заставлять тих витрачати гроші.
Але з відкриттям нових рівнів з'являється можливість будувати потужніші будівлі — шарумячечну. Шарумячечна фігачить на дистанцію, бо запах м'яса голодний зубожілий народ чує за кілька рядів. Коло шаурмячечної завжди натовп, а це сповільнює рух натовпу. За подібною схемою працюють кавярні. Але не працює ставити кавярні коло шаурмячечної. Не працює. І шаурмячечні для ефективності теж треба розносити на дистанції. За шаурмячечною бажано ставити море пива, щоб закусив і зразу запив, а потім можна і за наступною шаурмою.
Коли ви скопили ресурсів — можете відкривати магазин КОНФІСКАТ. Магазин займає багато площі на карті, але має свою перевагу. Раз в 10 хвилин можна об'явити акцію, і тоді до нього починають валити всі кому не лінь і повністю блокують прохід іншим містянам.
Іноді в натовпі з'являються вуличні музики. Вони будуть вам заважати, бо кожен хто чує звуки алкаша Васі і його 3х акордів руского року буде навпаки прискорювати темп. Музик можна відлякувати власною гучною музикою з кав'ярень, або конфіскату.
В грі буде спеціальний рівень СПЕКА (як зараз) — на ньому з'являється можливість перегорожувати дорогу холодиьниками з морозивом і колою, але ефективність шаурмячних знижена вдвічі. Це змінює баланс геймплею і заставляє гравця мислити креативно.
На фінальних рівнях з'являється можливість ставити наливаєчні. Бажано поставити їх в самому кінці після моря пива, щоб клієнт прийшов підготовлений. Коло наливйки можна ставити зал з Космолотами (ЗАБОРОНЕНА В УКРАЇНІ ОРГАНІЗАЦІЯ) чи іншими торговими автоматами. Там містяни можуть пропасти на день чи два — бо час там летить десь як на швидкості світла, тобто не помітно. Нагадю, за кожного містянина, що так і не дійшов додому дається серйозний бонус, що дозволяє відкрити нові будівлі і бонусні рівні.
Гра буде називаться ПІЗДНЯКИ. Тобто ціль гри закладена в назву — треба, щоб жителі приходили пізно. Я джва роки чекаю на цю гру.
Гра вийде ексклюзивно на CD-дисках з поміткою ФАРГУС. І перші півроку гра продаватись виключно на розкладках коло метро. Платформа дійсно ексклюзивна, бо не у всіх геймерів буде куди вставити CD-диск. Але це як купувати музику на вінілі — дорого, складно, але дуже понтово. Тобто для справжніх фанатів урбаністики.
По проходженню всієї гри на рівні складності «РЄШАЛА» вас запросять до Києвської Адміністрації і сам Кличко особисто нагородить вас похвальною грамотою. А може ще й запропонує посаду. Це якщо ви йому сподобаєтесь.
Фанати вже знайшли в цій грі чіт-коди. Записуйте:
FLOWERRR — з кіосків з квітами під ноги натовпу починають виливати воду з-під букетів. Сповільнює натовп на 80%
SHWMEMORE — викладка кіосків займає на одну клітинку більше, її складніше обійти
SHWRMEOW — виходячи з шавушні, народ починає ригати, забризкуючи дорогу майонезом з шлунковою кислотою. Хз для чого цей код зробили, народ якось починає швидше бігти і за шавкою перестає ходити. Чи баг якийсь, Хз.
OHMYGOSH — в меню з'являються МАФи РПЦ МП. Дорогі. Великі. Але можна ставити навіть якщо клітинка — остання вільна для проходу.
NOWAY — турнікети перестають пускати тих, хто з хоче пройти карткою. Народ валить до кас за жетончиками, блокує тих хто виходить і головне самі зайти не можуть. Кажуть в DLC приберуть жетончики, буде прикольно глянути як там зміниться робота чіт-кода