Сьогодні, ми продовжуємо попередню публікацію стосовно «нашого» сусіда, який є одним із прихильників «Русского мира» в середовищі Української Православної Церкви Московського Патріархату міста Дніпро (частина перша https://site.ua/anton.panton/22795-viyavlen-sche-o...). Раніше я навіть не замислювався та не уявляв, що ззовні такі спокійні святі отці, які пропагують «підставляти другу щоку», мають такий вплив на суспільство та своїх прихожан.Коротко пригадаємо, про що йшлося у першій частині:Кучук Тимофій Юрійович є священнослужителем Дніпропетровської єпархії УПЦ МП та настоятелем Свято-Успенського собору у сані протоієрея. На початку війни Росії проти нас він активно пропагував ідеї «Русского мира», робив репости з приводу загибелі бойовиків терористичної організації «ДНР», виступав проти Революції гідності, а також створив з т.зв. «тітушок» силовий блок УПЦ МП, які приймали безпосередню участь в організації побиття ветеранів АТО.В другій частині публікації ми розповімо про оточення та прихожан Свято-Успенського храму отця Тимофія, яким останній насаджує свою «правильну» ідеологію під час проведення богослужінь у храмі.Розпочинаємо нашу розповідь з одіозного «кінорежисера та журналіста» Борис Швеця, який постійно бере участь у різних акціях прихожан УПЦ МП, а також активно займається публікацією статей та відеороликів у мережі Інтернет.Так, Б. Швець створив власний сайт «Легендарное кино. Нравственная оценка фильмов» (https://legendy-kino.ru), на якому веде персональний блог. Увага та пости Б. Швеця пронизані т.зв. «імперіалізмом», ідеями відновлення «Російської імперії» на чолі з царем, захистом образу останнього царя Миколи ІІ (якщо не враховувати теперішнього царя РФ), а також різними теоріями змов проти православної віри. Але то його справа як і кому поклонятись. Разом з тим, він публікує власні статті на інших проросійських сайтах, таких як «Русская народная линия» (http://ruskline.ru/author/sh/shvec_boris), «Русский путь» (http://rossiyaplus.info/tag/борис-швец), «Москва Третий Рим» (http://3rim.info). Нашу увагу звернула стаття «Что творит Днепропетровский владыка Ириней… Письмо верующих в Редакцию», яка розміщена на сайті «Москва Третий Рим» (http://3rim.info/10388-chto-tvorit-dnepropetrovskiy-vladyka-iriney-pismo-veruyuschih-v-redakciyu-foto.html).
В зазначеній статті Б. Швець виступає з критикою керуючого Дніпропетровською єпархією УПЦ МП митрополита Іринея щодо бездіяльності у просуванні ідей т.зв. «Русского мира» у Дніпрі, дорікає останньому налагодженням взаємовідносин з іншими конфесіями, засуджує відвідування керуючим єпархії музею АТО у Дніпрі, як виразився автор «мемориала славы бандеровской нечисти»! Чудова робота о. Тимофія!
Окрему увагу автор публікації звертає на конфлікт відомого нам проросійського священика Тимофія Кучука з митрополитом Іринеєм щодо зняття отця Тимофія з посади. Однак, останній задіяв для захисту своєї позиції «Іоанно-Предтечинське братство» на чолі з В. Григор'євим проти керуючого єпархією, бажаючи залишитись на посаді настоятеля храму. А от опонент останнього, – Спиридон, якого в статті описують «мужеложником и педофилом», чомусь досі не покараний. Що це неправдиві звинувачення чи намагання «не виносити сміття з хати», покривання «чистоти канонічної православної віри»? І якщо такі факти відомі священикам – чому вони не вважають своїм обов'язком звернутись до правоохоронних органів? Чи може вони вважають, що вони краще знають: хто злочинець, а хто ні, хто має бути покараний, а кого можливо пробачити…
У подальшому, в зазначеній публікації він згадує про ще одного «захисника чистоти православної віри» прихожанина Свято-Успенського собору УПЦ МП Олександра Параносенкова, який також красномовно характеризує проросійський вплив на прихожан храму Тимофієм Кучуком.
(Олександр Параносенков)
Вказана особа відома серед мешканців своїми акціями протесту, на які він постійно бере із собою його неповнолітніх дітей.Так, у середині травня 2018 року, він разом із дітьми та іншими прихожанами Свято-Успенського собору проводив акцію біля Дніпропетровської ОДА проти надання Томосу про автокефалію Православній Церкві України. Під час т.зв. хресного стояння його дітям стало зле, через що небайдужі громадяни викликали швидку допомогу для них. Однак, через власні т.зв. «православні» переконання навідріз відмовився допустити лікарів до дітей.
(віряни Свято-Успенського собору УПЦ МП під Дніпропетровською ОДА)
Крім того, через його переконання діти О. Параносенкова не ходять до школи чи дитячих садочків, а навчаються дистанційно на дому. Однак замість навчання дітей, він їх залучає для проведення різних акцій протесту. Тепер постають питання щодо рівня освіти, який отримають його діти, подальша можливість їх соціалізації у суспільстві.
(віряни Свято-Успенського собору УПЦ МП біля Господарського суду)
Також, нам відома інформація, що О. Параносенков безробітній, його дружина нещодавно мала народжувати, із-за чого постає питання на які ж кошти вони живуть? Це питання ми залишимо на розгляд Служби у справах дітей.Ватро зазначити, що ми не перші хто розповідає про вказану особу, так у липні 2017 року вже про нього виходила стаття під назвою «Віруючі сепаратисти» (https://blogs.korrespondent.netblog/politics/3871502/), у якій розповідалося про групу його поплічників під назвою «Царський путь», які сповідують «імперські погляди» та приймають участь в різних проросійських акціях.Ось такі вони, активні «тимофіївські прихожани», яких мудро наставляє православний отець. Тепер, можна зробити відповідний висновок, що отець Тимофій серед прихожан храму пропагує відверто сепаратистські настрої, використовує їх у своїх цілях та заохочує до різних акцій, що вписуються виключно у його бачення сьогодення та майбутнього України без врахування думок інших, в тому числі і його керівників УПЦ МП.Ми продовжуємо аналіз отриманих нами матеріалів, по закінченню чого, оприлюднимо останню частину нашого розслідування стосовно протоієрея Тимофія Кучука, де відповімо на питання щодо його підтримки представників НЗФ «ДНР/ЛНР» та РФ, ставлення його до України, а також свої подальші плани, у тому числі щодо використання своєї групи віруючих.