Декілька місяців підряд список потенційних очільників столиці, майже, незмінний. Окрім Олександра Ткаченка («Слуга народу), який змінив передвиборчу суматоху на крісло міністра культури, кандидати ті ж самі: Віталій Кличко, Сергій Притула, Андрій Пальчевський, Микола Тищенко, Віталій Нестор. Останній вже активно пропонує своє бачення розвитку міста на бордах столиці. Інші кандидати відносяться до розряду «потенційних кандидатів» або тих, хто балотуватиметься на рівні «слухів».
Якщо говорити про кандидатів серед тих, хто точно балотуватиметься, то візуально демонструють свою серйозність тільки Тищенко та Нестор. І якщо до дизайнерського рішення та основного меседжа від власника ресторану «Велюр» є питання, то молодий кандидат від «Батьківщини» явно попрацював на концепцією прогресивніше. Традиційний свіжий фон для «Батьківщини», на якому зображений молодий політик явно говорить про чистоту наміру.
Використання QR коду також свідчить про бажання активізувати молоду аудиторію, що для Києва може стати суттєвим кроком. Адже багато кандидатів в попередніх виборах загравали здебільшого з «бабусями». Це зрозуміло, бо молоді кияни більш інертні та важко змусити прийти на дільниці. Тому в цьому аспекті Нестор хоч й обрав складну цільову аудиторію, але з нею точно йому найкомфортніше серед наявних кандидатів. Якщо він правильно побудує роботу в соціальних мережах та додасть відео контент з промовлянням точних меседжів, отримає реальний шанс на солідну підтримку електорату. Крім того, красномовний Пальчевський, навряд готує комплексну програму розвитку столиці. Його «фішка» в популістичних та коротких лозунгах. Кандидат в мери Нестор має чітку програму виводу Києва на новий рівень економічного та культурного розвитку. Відразу проходить аналогія з центральним штабом та ініціативою Юлії Тимошенко, яка підготували дуже кваліфікований план розвитку України. Але Нестору треба врахувати помилки в подальшій реалізації, щоб недопустити провалу такого плану в майбутньому, як зробили його старші колеги. Вцілому, точно правильний крок штабу бютівця в тому, що меседж на борді короткий та зрозумілий. Він легше читається, аніж з наявними бордами Тищенка. Але треба краще попрацювати з шрифтами, бо як на мене, різняться по сприйняттю з образом. З іншого боку, використання таких слів-індикаторів як «молодий», «нова стратегія» влучно доповнюють образ та гармонічні в своєму посилу до аудиторії.
Простіше кажучи, молодий кандидат Віталій Нестор – нове обличчя, новий очілник Києва, має нову стратегію, кидає виклик старому «істеблішменту» та корупції. Але головне, по молодості, не переграти самого себе в цих перегонах і не перенеастити інформаційний простір цими поняттями.
Кандидата від «Батьківщини» рано почав передвиборчу кампанію, тому дуже важливо втримати темп і не витратити матеріальні ресурси та не вигоріти самомому, адже проти нього будуть потужні аксакали української політики. Джокер завжди має видати останній повальний хід проти своїх конкурентів.