Сьогодні ми з другом проводили спільного знайомого на рейс додому.
В аеропорту Бориспіль, серед іншого, в очі відразу кинулося велике розмаїття реклами, при тому в залі Відльотів висить величезна реклама букмекерської фірми
Тобто в найбільшому державному аеропорту рекламуються не досягнення України, заклик до інвестицій в неї, найкращі туристичні місця(не київські та львівські борделі), а заклик робити ставки. Очевидно, саме це повинен пам'ятати іноземець про Україну. Всього ж вистачає, маємо чим похвалитися, і мова не про шароварщину, а про сучасне/традиційне мистецтво, музику, кіно. А на виході на Вас чекає реклама мутної будівельної кампанії, разом з фейсом мера Києва, реклама Вечірнього Кварталу, Жіночого Кварталу, Собачого Кварталу, Котячого Кварталу, якоїсь хрєні під назвою «Дізель-шоу».
Таке враження, що ми тут тільки й живемо гумором та ставками.