Світ умовностей, створених людьми, вимагає нових і нових сакральних жертв. Умовності, серед яких ми живемо, поглинають творчу енергію, не дають жити вільно й щасливо.

Наприклад, уявлення про демократію, свободу, патріотизм тощо або загальноприйняті моделі поведінки. На Кавказі існують традиції кровної помсти, а в Афганістані порушують права жінок. Така їхня культура, але навряд чи це добре.

Блага цивілізації — ніщо, порівняно зі світом природи, створеним Богом без участі людини, який має цілющі властивості для лікування психічних розладів. На лоно природи ми повертаємось для відновлення душевної рівноваги. Ніщо не здатне замінити синє небо, свіже повітря й сонячне світло. Створений Богом світ — прекрасний у своєму розмаїтті фарб і форм. 

Скільки на світі цікавого: живопис, шахи, футбол, краєвиди, туризм. Замість займатись приємними речами, жити щасливим життям, я змушений знов і знов згадувати того покидька, який колись давно причинив мені зло. Замість простити, забути і йти вперед. Ніби ми приречені бути пов'язаними назавжди незримою ниттю. Навіщо воно мені?

Ісус Христос заповідав прощати ворогів, тому що ненависть безплідна й безсила. Тільки любов має справжню силу.

Дослідження науковців встановили властивість мозку геніальних людей — уміння перемикати увагу. Генії ніколи не зациклюються. Їхня пам'ять функціонує подібно до пам'яті комп'ютера, періодично звільняючись від зайвого, і в активному стані завантажується настільки, наскільки потрібно й тільки тією інформацією, яка необхідна тут і зараз. Завдяки вищій ефективності, вони з легкістю виконують завдання, які в інших потребують багато часу.

Мозок людини не гумовий, його можливості не є безмежними. Ми мусимо розставляти пріоритети, обирати найважливіше для себе й відсікати зайве. Не зациклюватись на минулому, а дивитися у майбутнє. Думати не про зло, а про добро й вірити в Добро.

Світська освіта націлена на те, щоби забивати голови дітей інформаційним мотлохом, який не знадобиться в житті. Те, що даній конкретній людині не потрібно, для неї є мотлохом, який засмічує мозок. Така освіта калічить психіку, замість давати корисні знання. Не дивно, що вона погано сприймається дітьми, викликаючи внутрішній протест.

У відомому фільмі про Шерлока Холмса головний герой висловив цікаву річ, над якою варто замислитись психологам, нейрофізіологам і всім, хто працює з інформацією:

«Человеческий мозг — это пустой чердак, куда можно набить всё, что угодно. Дурак так и делает: тащит туда нужное и ненужное. И наконец наступает момент, когда самую необходимую вещь туда уже не запихнёшь. Или она запрятана так далеко, что её не достанешь. Я делаю по-другому. В моём чердаке только необходимые мне инструменты. Их много, но они в идеальном порядке и всегда под рукой. А лишнего хлама мне не нужно».

Воістину геніальні слова геніальної людини.