Сама надійна резервація для бидла – рамки правового поля України.
В очікуванні головного,але нетривалого, клопоту для еліти – виборів депутатів ВР + Гаранта всі ток-шоу,соцмережі, інтернет-видання по самі вінця наповненні пропозиціями,що немають жодного шансу завершитися як : "a happy ending".
Серед озвучених пропозицій є величезна кількість гарних, розумних,актуальних . Чому ж їх не можна реалізувати ? Бо всі ці пропозиції,як і ті особи , що їх пропонують ( за виключенням нашої еліти) знаходиться в рамках правового поля України.
Тому є сенс дослідити сам процес формування рамок правового поля. Припускаю,що наріжним каменем для створення його «рамок», була багатовекторність зовнішньої політики держави. Формування олігархії відбувалося не раптово, олігархія змінювала чинне законодавство під своє існування та потреби систематично та по дуже мудро завуальованій схемі.
Маневруючи намірами між РФ і ЕС, міняючи, короткочасно та ситуативно, вектор співпраці, олігархія методично та цілеспрямовано вносила керегування до законодавства таким чином,щоб на фоні узурпації влади в РФ, довкола однієї особи,створити подібну,але завуальвану «під чесні вибори», жорстку вертикаль влади. Единою відмінністю є те,що у нас Верхне Крісло владної вертикалі – перехідний бонус для вузького кола на п'ять років. І це едина «демократична» відмінність нашої олігархії від її колег з РФ.
Як такі зміни в нашому законодавстві допустила Західна демократія ? Чому вона змирилася з утворенням авторитарного режиму олігархії,закріпленого законодавчо ?
А в неї,на той час вибору не залишалося. Або вона жорстко реагує на зміни у законодавстві і гарантовано штовхає Україну в ТС, або робить вигляд, що все ОК! Кредитує «реформи», і … утримує Україну у сфері свого інтересу.
Багатовекторність здохла. Що в сухому залишку ?
До РФ вже неможна. Всі вільні місця зайняті керівником та членами його гуртка поціновувачів поезії А.П.Чехова.
Шлях до ЕС ? Так,виключно туди. Але чинне законодавство України вже давно сформоване для вічного та щасливого життя олігархії і для ЕС таке надбання, як нежданчик з курорту,коли лікуватися треба дуже ретельно та довго.
Реально вплинути на нас (олігархію) можна лише : «а» — притримати черговий транш. «б» — пообіцяти розібратися з офшорамиу світовому масштабі. Ось тільки на теренах України у олігархії все «схоплено» та все «Ок!».
В пастку «рамки чинного законодавства» потрапив і ЕС. Еврочиновники нам кажуть : «Змініть Закон!» А-га! Ща-с !
Необхідність радикальних,принципових змін до виборчого законодавства очевидна як для народу України так і для всього демократичного світу. Але міняти законодавство має право виключно хто ? Правильно міркуєте! Представники олігархату України.
Ну це ніби я захожу до олігарха в комірчину та і кажу : «Я прийшов Вам без наркозу зробити кастрацію!» А олігарх з сльозами на очах відповідає: " Нарешті! Як же я довго тебе чекав. Негайно розпочнемо. Я мрію гарно танцювати!"
ЩО НАМ РОБИТИ ?
Вихід з цього положення може бути таким : проаналізувати законотворчу діяльність влади за весь період Незалежності.
Любий законодавчий акт,що містить порушення процедури,регламенту при його прийнятті має бути скасованим.
Потрібно вивчити причинно- наслідковий зв'язок між змінами майнового стану депутатського корпусу та термінами ухвалення змін до чинного законодавства.
Дати принципову оцінку фактам порушень при голосуванні на всіх виборчих дільницях. Скасувати такі результати.
Скасувати голоси депутатів- колоборантів та депутатів- корупціонерів відкликати всі прийняті за їх участю Закони, та анулювати всю їх депутатську ініціативу.
Всі виявлені факти політичної корупції оскаржити в судовому порядку на території ЕС чи Британії.
Максимально можливо в законний спосіб скасувати все,що йшло на користь олігархії.
Видалити з можливостей олігархії використовувати Законодавство України для маскування авторитаризму в обгортці демократії.
Що до Антикорупційного суду – використати досвід Астани.
Ми не потрібні Европі в фазі протистояння між народом та елітою чи спробою кров'ю переписати Закони. Це — головне прагнення РФ зберегти існуюче законодавство та псевдодемократію на теренах України. Це – головне джерело що живить гібридну війну з нашого боку.
Ми – воюємо,ми — живемо,ми — ідемо на чергові вибори по чинному законодавству,що сформоване під олігархію руками зрадників та колоборантів.
Ми даруємо РФ шанс купити все і вся за лаштунками, а зовнішня обгортка цього лайна буде мати респектабельний вигляд і наші вибори будуть визнані світовою спільнотою, як чесні,демократичні та легетивні.
Діючий Гарант має беззаперечні досягнення у розбудові ЗСУ, але повністю провалено соціальний,інноваційний та економічний напрямки розвитку держави.
Той інструментарій(чинне законодавство),що діє сьогодні, не відповідає потребам країни,що воює, неприйнятне для міжнародних партнерів та гнобить власне населення.
Відновити модель Парламентсько – Президенської республіки,навести лад в сесійній залі ВР- присутність та персональне голосування депутатів, коли Регламент її роботи дотримується буквально до коми та крапки і реформувати виборче законодавство так,щоб народ отримав право на владу. Вибрати,контролювати,усунути.
Очистити правове поле до рівня 1991 року та наповнити прогалини,але адаптуючи Закони по реаліям 2018 року з урахуванням війни та інтеграції в ЕС.
18.02.2018 року