Днями кияни зібралися на акцію під КМДА, щоб нагадати меру Києва Віталію Кличку про невиконані обіцянки та вручити йому коробки з зібраними на підтримку петицій підписами. Людей на вулицю вивів Пальчевский. Це була генеральна репетиція його лінії поведінки Андрія Пальчевського в другому турі. Чому? Бо другий тур – це битва антирейтингів. При всіх рівних, в столиці багато тих, хто незадоволений роботою міської влади, що дає широке поле для маневру саме претенденту на мерське крісло. Пальчевскьому вдалося вкорінитися у свідомості киян, як головного антагоніста Кличка. Тепер він отримав підтримку вулиці та буде критикувати чинну владу за невирішені проблеми міста, тим самим збільшуючи коло своїх прихильників. Пальчевський та його партія мають представництва в кожному районі Києва, що значно спрощує комунікацію з виборцями. Ця система взаємодії працює, люди приходять зі своїми проблемами до того, хто знає як їх вирішити. Місцева кампанія – не про складні ідеологічні сентенції, а про каналізації, дороги та прибудинкові території. Тому стратегія Пальчевського дає електоральний результат. В підтвердження цього можна згадати фейк про російський паспорт, який зараз активно розганяють мережею для того, щоб вибити Пальчевського з перегонів. В Штабі Кличка вже оцінили ризики та почали діяти.