site.ua
sandbox

Всі, хто хоч трохи розуміє ким насправді є новий президент України, вважає його популістом. Хоча б тому, що Зеленський всю свою політичну кампанію злизав з "Руху 5 зірок" в Італії. Цю партію теж заснував комік.

Але для мене Зеленський не популіст. Я пропоную вживати інше, більш точне слово.

Шарлатан.

І ось чому.

Тільки шарлатан може так легко, без значних зусиль, змусити людей повірити у те, що повітря, яке він продає, чудодійне. Лише шарлатан може мати нуль політичних знань, нуль переконань, нуль досвіду, за те 73% підтримки. Лише шарлатан вміє створити новий тренд з картону, бо він звик працювати серед декорацій.

А тепер до справи: 5 доказів чому Зе — істинно шарлатан.

По-перше. Владу неможливо здобути вчинками. Вчинки породжують наслідки. Якби всі 5 президентів України здобували владу справами, наша країна вже б наздогнала за розвитком Німеччину.

Тому відеозвернення, розмови, інтерв'ю шарлатана повинні мати дві складові:

обіцянка чогось великого, зміни, нове життя

та цілковита невизначенність. Жодної конкретики.

Зеленський в кожному відеозверненні обіцяв повне оновлення влади, смерть корупції, кінець олігархату, низькі тарифи. Він пестив вуха 3/4 населення, а ті вже самі вигадували способи втілення цих утопій у життя.

Аби повести за собою людей, слова шарлатана повинні бути простими. Чим простіше — тим більше людей зрозуміють. Все населення України намагається не жити так, як живуть у найбіднішій країні Європи. За те все буде Зешибісь!

Замість складних пояснень справжнього життя озвучте примітивні рішення і ви — на вершині.

По-друге. Візуальне і чуттєве значно легше захоплює людей ніж інтелектуальне та складне. Іншими словами, картинка важливіша за зміст. Нікому не потрібна чітка стратегія управління державою — Тимошенко вже намагаля просунути людям бздуру під назвою "Новий курс". Всім потрібне шоу, потрібен чоловік у костюмі, що сміливо йде на камеру та говорить беззмістовні речі.

Вся виборча кампанія була суцільним шоу. Реп-батл замість дебатів, блокбастерні відео замість спілкування з журналістами, актор замість президента.

Третє. Кожен поважаючий себе шарлатан спонукає своїх послідовників до роботи на себе. Він збирає їх для поширення впливу коли він вже стає на значно вищі рівні.

Он скільки баранів сиділо у Трускавці та вчилося делетанству. Раніше за кілька тижнів вчили робити масажі та манікюри. Тепер так вчаться на політика.

Так, ми отримали десятки "ніхто" як кандидатів на округах. Ці "ніхто" не знають програму партії, ба більше навіть не є її членами, а першу десятку своєї партії назвати — це "ваабщє зачєм?"

Четверте. Якщо люди знають джерело (Коломойського) твого доходу — ти політичний труп. Тому Ляшко і не брав грошей у Ахметова, а ставив ставки на його команду.
Де "Слуга Народу" взяв майже 120 млн грн на предвиборчу компанію? Які фізичні особи профінансували 68 млн виборчий фонд Зеленського? Де партія знайшла майже $70 тис. на послуги лобістів у США?

Я пам'ятаю інтерв'ю Разумкова, де він казав, що в команді працюють виключно волонтери.

П'ятий та найважливіший крок. Щоб підтримувати згуртованість послідовників, кожен шарлатан мусить зробити те, що робить кожна релігія та вірування: хто не з нами, той проти нас.

Послідовники мають бачити чіткого ворога. Якщо ворога немає, створіть його. Спершу це був Порошенко, тепер Лу-цко, Кличко та "вони" загалом. До речі, одним з лозунгів "Руху 5 зірок" в Італії був "O noi, o loro" — "Або ми, або вони". Зе!команда це "тільки" нові люди, це виключні народолюби, а "вони" — політичні пенсіонери та олігархи.

Це все.

В кінці я би хотів поставити руба одне питання: ви правда думаєте, що людина витрачає мільярди гривень на кампанію просто щоб зробити Вас щасливим? Вона ставить хрест на своїй кар'єрі лише для того, щоб ви отримували гідну пенсію, їхдили закордон та по-справжньому жили в цій країні?

Якщо так, то це не президент. Це волонтер, альтруїст, Ісус. Це афера століття в українській політиці, президентство Зеленського є чисто комерційним проектом. Він шарлатан, а ви — лошари.

Коментарі доступні тільки зареєстрованим користувачам

вхід / реєстрація