Чесно кажучи, особисто у мене до Віталія Кличко останнім часом все більше запитань. Взяти хоча б його недавню обіцянку щодо моста Патона: Кличко заявив, що аварійний шляхопровід почнуть ремонтувати вже найближчим часом і що реконструкція обійдеться в 7 млрд гривень. Дуже своєчасна обіцянка — за місяць до виборів, ага. Примітно, правда в цьому лише одна — що міст справді в аварійному стані, причому настільки, що вже є прямою загрозою для киян, які ним користуються.

Що ж стосується решти... Взяти хоча б терміни. Зовсім нещодавно, на початку вересня, «Київавтодор» офіційно заявив, що тільки документацію для початку ремонтних робіт на мосту будуть готувати... два роки! Два роки, Карл!

https://apnews.com.ua/ua/news/avariinii-mist-paton...

Якщо для Кличка це «найближчим часом», то тут навіть коментувати нічого. Бо фактично мер дав завідомо нереалістичні обіцянки. Чи, може, — зманіпулював?..

Що, до речі, теж досить дивно, адже нам показують нібито захмарні рейтинги чинного міського голови. Навіщо тоді давати такі дивні обіцянки?

Ну і не можна не відзначити другу дивну обіцянку Кличка по мосту Патона — про реконструкцію за 7 млрд.

Тут мені приходить на пам'ять у скільки разів зріс бюджет реконструкції, скажімо, Шулявського мосту в порівнянні з початковими планами. Або згадати, як з подачі Кличка Київрада виділяє все нові й нові сотні мільйонів на добудову Подільсько-Воскресенського мосту.

Тож можемо навіть влаштувати тоталізатор і робити ставки, у скільки в підсумку обійдеться ремонт моста Патона. І коли він закінчиться. Мій прогноз: 20 млрд грн, 2025 рік. Якщо, звичайно, міст до тих пір доживе...

спостерігаймо