Сьогодні мав «задоволення» спілкуватися з представниками однієї з компаній-провайдерів, котра надає послуги з мобільного зв'язку та доступу до мережі через оптоволоконні кабелі. Спочатку вони телефонують, закликають перейти на їх акційні послуги, кажуть разом мобільний зв'язок та Інтернет дешевше. Звісно, говорять з масковським акцентом, жодних вибачень, жодних намагань перейти на мову того, кого ти хочеш загітувати. Коли починаєш ставити більш конкретні питання – говорять загальними фразами й не дають чітких відповідей. Хотів взнати чи збережеться до кінця року запропонована ціна послуги – не отримав жодної відповіді; яке обладнання встановлено та скільки в моїй багатоповерховій будівлі підключень до цієї послуги, або чи є бодай одне підключення – отримав таке: «Кількість абонентів по Вашому будинку, це внутрішня інформація компанії, як і модель обкладення яке встановлена по будинку»; чи буде внутрішнє, шляхом прокладання кабелю зі сходової клітини через вхідні двері чи зовнішнє підключення, через вікно – отримав таку відповідь: «Ця інформація зараз не доступна. Це треба дізнаватись у майстрів які будуть робити підключення». Щоб дізнатися у майстрів – потрібно замовити послугу, телефонів цих майстрів вони не повідомляють.

Тобто замовляй послугу майже нічого про неї не знаючи, а потім ще виявиться що тобі потрібно буде висвердлити отвір у вікні і кабель буде телепатися по стіні, гепаючись по ній у вітряну погоду. Це про яку якість послуг може бути мова? Як можна так працювати з потенційними клієнтами, яка може бути довіра до таких ділків?

Коментарі доступні тільки зареєстрованим користувачам

вхід / реєстрація