Ніщо так не гріє душу чесного і сумлінного платника податків, як усвідомлення про те, що Держава про нього пам'ятає, а Уряд про нього піклується.

78fe2c70a6-azs.jpg

Всі ми не задоволені цими п'явками на тлі суспільства, цими нехорошими людьми, які понаставляли АЗС по всій Україні, не даючи чесним людям розгубитися серед поля, коли раптом закінчилось пальне і задати питання: «і де мені взяти пальне?».

Всі ми знаємо, що власники і орендарі АЗС постійно вступають у антиконкурентні змови, із метою зрубати з простих смертних побільше грошей і перевести їх у офшори, і ні цента більше не вкладати у власний бізнес.

Так, керуючись виключно жадібністю, власники АЗС вступили у змову і підвищили ціни на пальне на 20%, обманюючи людей тим, що це «нібито» ПДВ. Потім ці підступні особи пішли ще далі і накрутили ціни ще, прикриваючись якимсь вигаданим Акцизним податком, про який ніхто нічого не знає.

НБУ не дрімав і вирішив перекрити витік валюти, встановивши обмеження на переказ коштів за кордон у розмірі до 50 тис. доларів.

Крім того, взяти овердрафти майже не можливо і той, хто продає пальне на АЗС повинен залучати власні кошти для покупки нової партії пального, відповідно закладаючи у ціну сьогоднішню, ймовірне підвищення курсу і підвищення цін на нафту завтра. І тепер – так їм і треба! – власники та орендарі АЗС вимушені купляти пальне маленькими обмеженими партіями, а ціна за одиницю великого опту, як ми знаємо, завжди менше ніж за одиницю дрібного опту.

Земельний податок з 01.01.2016 року підвищився, але хіба з АЗС платять за землю? А заробітна плата працівників зросла (слава! Слава Уряду!), але ж ці нелюди, мабуть і зарплату не платять.

ДФС причаїлася у засаді і чекає, коли ж пальне почнуть продавати по собівартості, ось тоді податкова напише акти перевірки і відзвітує про викриття злочинних схем та поповнення бюджету вище плану.

Але всі ми знаємо, що закони ринкової економіки діють лише на ринку газопостачання (до речі ринку Німецького http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/printable_article?art_id=249048128), тому передумов для підвищення пального немає, а все це лише підступна змова нафтотрейдерів.

Завзятий борець за наповнення бюджету АМКУ, із посиланням на п.п.1 п.2 ст.6 Закону «Про захист економічної конкуренції» напише: «суб'єкти вчинили антиконкурентні узгоджені дії, одночасно підвищивши ціни. Доказом такого правопорушення є підвищення цін » і випише хороший штраф. Це ж якісь АЗС-ники , а не НАК «Нафтогаз України», єдиний, але чесний постачальник газу, який не може вступати у антикорупційну і антиконкурентну змову бо немає з ким http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/124853;jsessionid=71C2F27F3185F922A0045BEBD461BB4E.app1http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/124853;jsessionid=71C2F27F3185F922A0045BEBD461BB4E.app1

Можливо, АЗС-ники оскаржать Рішення про накладання штрафу, і тоді справа буде направлена в господарський суд, а там вже кожна сторона має довести свою правоту (на відміну від адміністративного процесу) і будуть змушені підступні АЗС-ники доводити, що вони підвищили ціну не тому, що вони підвищили ціну, а тому, що грошей на закупівлю нової партії пального не вистачало. Але Ви їм не вірте. Це все змова.

Грошей може не вистачати лише у НАК «Нафтогаз України», тому для укріплення його незалежності, слід встановити: " єдиної ринкової ціни на газ. У результаті цього кроку ціна на газ визначається ринком, зокрема на німецькій біржі, звідки газ постачається в Україну". Отак от, нам казали, що реверсний газ ми купляємо у Словакії та Угорщині, але — ні. Ми тепер купляємо, як справжні європейці.

Зате бюджет (не дивлячись на те, що діє мораторій на перевірки) буде наповнений, і Уряд зможе виплатити по 100 тис. грн. ще комусь за роботи типу: "за роботу "Створення та впровадження у виробництво південної м'ясної породи великої рогатої худоби в умовах інтенсивного теплового навантаження" http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/278-2016-%D1%80 Ну, і пенсіонерам мабуть перепаде, а як же ж без них. Їм треба підвищувати пенсії, бо ринок Німецького газу це вам не дикий Український ринок пального. Там все серйозно…

P.S. Автор не виконує замовлення нафтотрейдерів. Автор хоче щоб Держава не лізла зі своїми обіймами, які душать, туди, де може справитися ринок.