Стереотип – це думка, яка укорінилась у тому чи іншому суспільстві, якої те суспільство вимагає дотримуватися. Тобто, це влада певної групи людей цього суспільства, яка контролює усіх інших. Така влада може бути для когось неприємною, а для деяких осіб просто насильницькою, бо вимагає повної покори встановленим правилам, де найголовніше звучить так: «Ти маєш бути, як усі».

Стереотипів велика кількість, деякі дуже корисні, яких ми навіть не помічаємо, оскільки вони упорядковують наше життя. Наприклад, тримати у чистоті себе та свою оселю, своєчасно чистити зуби, ходити до лікаря тощо. Але є стереотипи, які руйнують життя. Чого тут варта лише релігія! Навіть сьогодні якщо жінка хоче жити з чоловіком, котрий сповідує, наприклад, іслам, вона мусить взяти його релігію, а з нею прийняти велику кількість стереотипів, яких у її суспільстві не було. Вона, таким чином, наче потрапляє в полон, ставши рабою того образу життя, яке їй невідоме. Звісно, не всі можуть підкорятися існуючим стереотипам, а сильні люди часто їх ламають, приймаючи протилежні загальній думці рішення.

Безумовно, стереотипи чи не найбільше впливають на шлюб. Тут одним із головних стереотипів є сам шлюб, за яким у здоров'ї чи хворобі, у багатстві чи бідності пара має бути разом до кінця життя. Звісно, якась частина пар приймає цей стереотип і живуть у його межах все своє життя. В той час як інша частина йде проти цього стереотипу, руйнуючи шлюби та створюючи нові, які потім знову ламають – і так до безкінечності. Це пов'язано з тим, що в самому шлюбі велика кількість різноманітних стереотипів, які для одного з пари є болючими і насильницькими.

Буває, що той, хто страждає від тиску цих стереотипів, починає протестувати, а врешті й загалом тікає із полону нестерпного для нього життя, залишаючи там «сліпого», якому та атмосфера комфортна. Такий «сліпий» шукає у цьому колі собі іншу пару – і живуть вони щасливо, бо обоє розділяють встановлені в цьому колі стереотипи. У другому випадку, якщо протестуючий із-за якихось серйозних причин не може вийти із полону стереотипу, раптом побачивши його насильницький вплив, він скоряється йому і живе страдницьким життям, очевидно, будучи мазохістом. У третьому випадку бранець стереотипу раптом бачить, що його половинка протестує проти того стереотипу, який йому комфортний, але він руйнує його шлюб, він «прозріває», відчувши правоту своєї половини, і приймає кардинальне рішення – вийти з полону цього стереотипу разом зі своєю половиною, перемістившись, таким чином, в іншу для нього реальність!