• 9 місяців тому
  • Події
  • 8 611
  • 331
  • 13
  • 1

Скажи мені, чий Крим, і я скажу хто ти...

Дивіться, яка гарне жовто-блакитне оголошення! Російський "Дождь" засмутився тим, що його трансляцію заборонено від 12.01.16 на території України і навіть написав його українською! Терміново треба пробачити їх, а Крим - то таке!

В Україні навіть є поодинокі співчуваючі та засмучені громадяни у зв'язку з цією подією. Не даватиму оцінок таким особам, які готові порвати на собі сорочку в ім'я північного сусіда і водночас плюють на те, що коїться у нас під носом.

Давайте пройдемось по контенту, який транслював цей "опозиційний" засіб масової інформації.

Перше, що послужило приводом блокування - визнання півострову Крим частиною РФ. Російська опозиція закінчується там, де починаються традиційні імперські замашки і постає питання "возвращения земель". Такий сюжет напряму є порушенням законодавства України у сфері захисту основ національної безпеки, до слова.

А одразу ж після такого рішення України гендиректор каналу Сіндеєва заявила наступне: (з сайту https://tvrain.ru/) "По словам Синдеевой, телеканал руководствуется российским законодательством при изображении карты России. «В соответствии со статьей 65 Конституции Российской Федерации Республика Крым является субъектом Российской Федерации», — уточнила Синдеева."

Тут навіть коментувати щось буде зайвим.

Вводимо в пошуку по їх сайту абревіатуру "ДНР" і бачимо наступне:

Ось на цьому чудовому вечірньому шоу в гостях терорист ДНР Денис Пушилін та екс-віце-прем'єр часів Януковича Грищенко, який є в т. з. "оппозиционном правительстве" та котрий втік в РФ після Майдану. Прекрасєйша компанія для трансляції.

За кого воює батальйон "Восток" не потрібно нагадувати?

А "екс-міністр оборони" ДНР і його думки вам цікаві? Такий канал втратили!

А за Олєжкою Царьовим не скучили?

Також дуже цікавою виглядає майже миттєва реакція російського МЗС на припинення трансляцій "Дождя" Захарової, яка обурена цим і навіть зібралась звертатись до ОБСЄ. Додаю чудовий скріншот від ще одного любителя Криму в складі РФ Навального, який говорить сам за себе

Ще хочу нагадати про одвічну проблему росіян у використанні "в" та "на" щодо українського питання. Згідно правил російської мови "Дождь" вказує Україну як територію, а Донбас як державу.


Я не дивлюсь телевізор і, тим паче, вказаний канал. Але вважаю що у нас не повинно транслюватись те, що є інструментом пропаганди і до об'єктивності не має жодного відношення. Опозиція в РФ існує лише за протекторату російських спецслужб і нам варто забути навіть про думку, що там може бути свобода слова.

Ми тут якось самі розберемось, звідки брати інформацію, і ну точно відсутність "Дождя" не викликатиме у нас спрагу. Але разом з тим, хотілось би, щоб у нас позбавили ліцензії і "українські" ЗМІ, які несуть інформзагрозу набагато більшу, ніж канал, якому присвячена ця стаття. Мова йде про промосковський "Інтер", "ТРК Україна", яка рік тому героїзовувала ополчєнцев та медведчуківські "Вести". Усе-таки війна починається не з куль та снарядів, а з репортажів, "правильних" фільмів, шоу та серіалів та з пропагандистських сюжетів.


P. S. хотів написати більший текст з роздумами про доцільність віщання Дождя у нас, але воно настільки нікчемне, що тут навіть думати нема над чим. Все й так на долоні.

Коментарі доступні тільки зареєстрованим користувачам

вхід / реєстрація