5e19a5919c658.png

Чи подолає Україна розумову руїну?

(Додаток №10 до Маніфесту Григоровича)

У маніфесті Григоровича і п'ятому додатку до нього досить детально описаний процес ідіотизації пострадянського простору і його складові.

Я тут не буду все повторювати. Зараз я бачу не менше 8 головних процесів (компаній/трагедій) радянської і пострадянської ідіотизації.

Ось Вони приблизно у порядку виникнення:

1. Філологічна ідіотизація.

2. Розповсюдження лже-наукових, утопічних, схоластичних філософій і методології радянським союзом.

3. Висмоктування інтелектуалів у Москву і у столиці республік ( після 1991 р безконтрольне та безповоротне ).

4. Заборона вивчення логіки в школах.

5. Падіння ролі, статків, авторитету, поваги до інженерно-технічних працівників у кримінальні 90-ті, після фінального «комуністичного» розкрадання.

6. Різке знецінення знань, навичок і досвіду інтелігенції за багатьма фахами під час дуже різкої

науково-технічної революції і комп'ютеризації нульових років (проблема буде наростати).

7. Поява і розповсюдження багатьох типів шкідливих речовин, що викликають асоціалізуючу залежність.

8. Кліпізація мислення, розбещення і дефункціоналізація молоді, принесені смартфонами і інтернетом.

1-ше, 4-те і значно 6-те можна досить швидко, недорого і ефективно вилікувати з проривними і революційними результатами.

Першу проблему (філологічна ідіотизація) я відкрив, формалізував, розробив розумово-концептуальні ліки. Почав запроваджувати.

Але нікуди вирішення проблеми не йде, далі ніж одиночно-елітарні варіанти.

Я дуже «сльозо» і широко просив суспільної підтримки у вирішенні цієї проблеми.

Я від самого початку розумів, що без цього, — ніяк. Але далі дуже поодиноких епізодичних помічників і «паціентів», діло не пішло.

Це, незважаючи, на досить детальні пояснення, докази існування проблеми і наведені приклади її легкого вирішення.

Я і почав з першої проблеми, тому що її можна швидко, масштабно і недорого вилікувати БЕЗ вирішення

інших 7-мох проблем. З дуже значними результатами, як індивідуальними, так і суспільними. Але не так сталося як гадалося.

Я уперся в якийсь паркан, ... у справжній мур ... Глухота, нецікавість, байдужість, неможливість зрушити з місця мотивацію людей.

Я з самого початку розумів наскільки у нас зневірені люди.

Все безоплатно при комунізмі, різко розбагатій на облігаціях, інвестфондах, пірамідах,

акціях, МММ, Форексі, ... на земельних ділянках, на інвестиціях в будівництво, на кредитах, на депозитах! Вічне життя, маги-зцілювачі

і зарядження води від Чумака, цілі ряди чарівних пігулок для лікування всіх хвороб і збагачення !

Я розумів, що більшість дітей не зрозуміють, наскільки їм необхідно філологічне розкаламутнення свідомості !

Їх вчать багато чому. І дитина просто не знає, що астрономію та хімію можна трошки пропустити, а арифметику знати обов'язково кожній людині.

Дитина не може зрозуміти, як таке може бути, що купа вихователів, вчителів, завучів, доцентів і професорів будуть з ними працювати, ...

і залишить їх наприкінці з каламутною напівсвідомістю. Он же типа, — у мами і тата все гаразд з головою ...

Це колись потім, може вони усвідомлять, що у колективних мами і тата дуже не все гаразд з головою. Що у Москві православний патріархат,

створений Сталіним співає літургії і славу людині, яка професійно все життя боролася з християнством, у статусі офіцера атеїстично-комуністичного КДБ, за те, що він у «ми же братья один народ» землі віджав, і організував перший глобальний взаємоненависький кровавий розкол православ'я, ще і з широким використанням у боях не слов'янського і не християнського кримінального елементу. Або якщо діти подивляться і усвідомлять в Україні абсурд і амплітуду політичних гойдалок за якихось 20 років. Хоч по політиці, хоч по геополітиці, хоч по «патріархатам». Дуже не все гаразд у мами й тата ...

І от тут ми підходимо до самого головного. Я не зустрів зацікавленості від самої своєї цільової групи ! Від тих кому ускладнення свідомості дійсно дуже потрібно і це карколомний змінить їх життя на краще ! Це старшокласники і студенти це дорослі люди від двадцяти до сорока років.

- Хто відмовиться від того, щоб за 4 години покращити своє вивчення англійської втричі ???

- Хто відмовиться від того щоб за пару годин значно у рази покращити своє мислення і розум ???

- Кому потрібне поглиблене, потужне розуміння економічних і підприємницьких процесів в різних сферах ???

- Кому не потрібен власний значний прорив у якості комунікації в сім'ї, на роботі, серед друзів ???

А от, — ... Виявляється що майже нікому не потрібно. Окрім загадкових дивних людей, у яких і так, будь здоров, — все гаразд !

Що за брєд ? Я майже рік протовкся на одному місці. Потім до мене дійшло.

Я почав пропрацювати фокус-групи. Моє розкаламутнення свідомості і трохи забагато освіт зіграли зі мною злий жарт.

Я за своє життя вивчав десь 4 формальні логіки i штук 5 професійних за різними фахами.

Загалом-то логіка, — це наука, а я б краще сказав, — інженерія правильного мислення для вживання і приклади розповсюдженого помилково мислення для невживання.

У різних сферах людської діяльності логіки можуть відрізнятися, як і головні робочі моделі предметної області.

І ось працюючи з людьми у фокус-групах я побачив, що у нещасних співгромадян, які прожили в країні, де було заборонено викладання логіки, окрім пари фахів (програмування і юриспруденція), свідомість просто забита псевдо-логікою і анти-логікою. Хто обіцяв що буде легко ?

Я пригадав, як у молодості (до логік) я поповнювався свої інструменти мислення. Часто людина бачить, як хтось когось переміг у спорі або ситуації. Ну і вона запам'ятовує який шаблон ходу думок і схемку ситуації. Отак «дика», «не одомашнена» людина і поповнює свій арсенал засобів «мислення». Колекцію підколочок. І більшість цих підколочок стосуються того, як:

- «переконати, незважаючи ні на що»,

- як, не надто чесно, словами або діями, підвищити свій статус свій авторитет і свою значущість, загадковість.

Як ти не крути, але це є одна з головних словесних людських ігор :

" — Я розумніший за тебе, роби як я говорю.

- Ні, це ти мене маєш слухати... "

І от у цих нескінченних іграх "Обмани приятеля", у людини в голові замість нормальної розвинутої логіки починає працювати цілий комплекс софістичних обманок, підколочок-хитрощів. А як же бути з засобами для власного мислення? А отак як в Росії, котра у 21 сторіччі під зомбілочки про "ми самі талановиті і розумні", докотилася до мародерсько-клептократичного, сировинно-колоніального, антилюдяно-кримінального анклаву "разворуй Родину и соседей". Тобто, зрозуміло, що серед цього комплексу обманок і хитрощів в голові трапляються якісь окремі логічні конструкції. Але до нормального комплексного логічного мислення здатні тільки одиниці, 5% від тих у кого є нормальний природний інтелект.

Я аж ніяк не чекав, що на мене від людей будуть у такій кількості сипатися шаблони псевдо-логіки. Після прочитання маніфесту Григоровича і доказу присутності ідіотизмів в мові, я від людей десятки разів вже слухаю: "Та я знаю багато у нас в мові таких дурниць. Я таке вже знаю, тому воно мені не потрібно. Я вже знаю." ... Загалом-то, — це псевдо-логіка дитини.

"Я знаю про існування цієї проблеми, тому мені не треба її вирішувати. " Що це таке???

Яке взагалі може бути "не потрібно"??? Коли тебе лякають досить такий страшними речами, стосовно тебе, стосовно твоїх дітей. Коли публічно обіцяють дуже багато. Немає рекламацій. Тут "не потрібно" звучить, просто, як підтвердження діагнозу про "ідіотизм". Не треба брати кредити або продавати майно... Тут не може бути "не потрібно", тут може бути тільки зваження своїх затрат і потенційного профвіту.

Між рядками у цьому "не потрібно" звучить: "Я не хочу, щоб будь-хто показував мені, що я глупіший ніж хтось. Краще я таким і залишуся, але щоб таке не звучало." А частіше, ще і накладка суспільних проблем 1,2,3,4,5,6,7,8. Я уявляю собі, як якийсь папуас винайшов арифметику і прийшов до сусіда пояснювати як йому це потрібно. Думєте зможе пояснити ? Чи тільки, якщо сусіда заставлять її вчити в університеті, серед безлічі предметів про правильне збирання бусів і пір'я для роуча.

Можна зрозуміти досить розумну людину, успішну у своїй професії. Тим більше, що ця людина знає, що вона досить такі розумна у своєму оточенні.

Люди бояться і комплексують розказати своїм дітям про нові можливості такого стрибка особистого розвитку. Вони бояться почути: "Тато, як же так, що ти прожив життя в такому ідіотизмі ? З поламаною арифметикою мислення? З низькою стелею розвитку, як в сараї для кози ? Чому ти оформлюєш якісь сторіночки, бухгалтерські бланки, або рекламні розсилки для сайтів чужої країни, а не займаєшся IT бізнесом новими технологіями та штучним інтелектом ? "

Я зрозумів, що марно намагатися щось доводити людям, коли вони в житті не вивчали жодного разу, хоч якусь логіку!

У них є кучі хибни шаблонів псевдо-логіки для нескінченних перепалок і відговорок.

"Нехай аргументи копійчані, проти доларових, але я їх насиплю 5 штук, і буде звучати, що в мене аргументів більше."

До такого ідіотизму вже людей привчило сучасне інтернет і медіа спілкування. Медіа-шахраї зараз таке практикують: "Проти ваших двох вагомих і масштабних аргументів, ми будемо вам у вуха сипати дві доби 50 усяких копійчаних дрібних контраргументів, котрі і загалом-то нічого не варті, і багато з них, взагалі, не на тему, а просто — якась асоціація. "

Реально печально спілкуватися з людьми, яким показується, що в них поламана арифметика. Але вони кажуть: "У моєму житті і роботі, потрібні мені числа від 20 до 30 складаються правильно, і мене це задовільняє. І я знаю, що з іншими числами там якісь помилки і приколи, і цих приколів багато. "

Так філологічних ідіотизмів дійсно є дуже багато. Але є основні 6-10, а вже на їх комбінаціях з трьох-чотирьох будується інша безліч.

На цьому спілкуванні і дослідженнях фокус-груп, я зрозумів що у нас НЕ "ПОЧНЕТЬСЯ епідемія оглуплення" з причин кліпізації-розбещення-смартфонізації. Просто так сталося, що я майже все життя спілкувався з людьми, які вивчали логіку (програмісти, юристи, бізнесмени). А для більшості населення, чорні дні епідемії НАСТУПИЛИ! І ВЖЕ ДАВНО! Відсутність предмета логіки у базовій освіті має вирішальне значення. Навіть программисти є дуже обмануті, коли думають, що для життя і діяльності, достатнього знання формальних логік. Ідіотизація досягла таких масштабів, що будь який громадський активізм ведеться тільки на засадах страху, ненависті або жалості. Цивілізуюча складова геть засохла.

Я прийшов до висновку, що треба створювати окрему науку-технологію-інженерію "УКРАЇНЕТИКУ" © для рятування саме нашого народу з разумово-історичних халеп і капканів в яких він опинився.

УКРАЇНЕТИКА © — це схема поступово-частково-комплексно-одночасного вирішення проблем 1,2,4 і 6 (перераховані вище).

Загалом-то, повторюся, немає перепон для масштабного масового вирішення вже зараз першої проблеми суспільства (філологічна ідіотизація).

Але для того щоб організувати хоч якийсь організований масовий лікувальний процес, потрібно людям, хоч частково, очистити розум від другої і четвертої проблем

(2. Розвінчання лже-зомбілок радянської пори про продвинуте радянське псевдо-мислення і декількох анти-научніх псевдо-теорій. 4. Необхідний мінімум логічних конструкцій по основам мотивації, лідершіп, і про те, що таке логіка взагалі. )

Бо після царату-совка поняття про логіку, і про те, як її викладати людям, залишилося на ідіотичному рівні. Перші кроки у викладанні такі, як наче студент розповідає про логіку професору, який і так про ней все знає. Ситуація з ідіотизацією суспільства настільки жахлива, що кажеш людям страшні речі. І щоб не виглядати шизофреніком треба кожен крок кидати НАОЧНІ ЗРОЗУМІЛІ НАВІТЬ ДИЛЕТАНТАМ докази. Це часто дуже не просто, пояснити дітям, що професори дурні, і що король голий. Я стараюся використовувати кожен випадок коли це можливо.

Для тих, хто не розуміє що викладання логіки у пострадянському просторі на рівні ідіотизації, і не врить мені на слово. Можете просто відкрити хоча б сторінку "Логіка" Вікіпедії на російській і англійською мовою і просто порівняйте. У людей абсолютно різні поняття, що і до кого вони б мали донести про логіку.

Або те, що росіяни замість видів логічних виводів продовжують реально забивати дітям голови іноземними незрозумілими термінами, і абсолютно застарілими вихолощеними не показовими прикладами, як про "Люди смертні. Сократ — людина. Значить він смертний." Це — просто зафукування мізків, як і з псевдо-викладанням "законів Гегеля" в комуністичній псєвдо-філософії. Гегель був серйозним мислителем, він відкрив потужні методи управління суспільством. А виявляється, що до сих пір хтось думає, що комуністи вчили своїх холопів як захопити владу і керувати суспільством! Дуже смішно. Коли комуністи, навіть, заборонили хлопам викладати логіку. А логіці вчили тільки спеціально відібраних лояльних юристів для боротьби з холопською масою і для захисту своєї партійної диктатури. З Гегелем і "філософією", вони вагомі принципи і методи утримання малою групою влади над суспільством, перейменували

у "загальні псевдо-закони філософії" :

- як повний стакан, що потроху виливається, зненацька перетворюється на порожній (перехід кількості в якість),

- як людина хоче спати, і хоче діяти, отак і живе, — то спить, то діє (боротьба і єдність протилежностей),

- ніч заперечує день, а потім день заперечує ніч (заперечення заперечення),

від яких нікому — не холодно, не жарко. І від цих псевдо-законів у такому ідітичному трактуванні, — нікому ніякого сенсу .

Стосовно УКРАЇНЕТИКИ ©, аналогічно залишається велика потреба у місцевих промоутерах, тренерах, спонсорах і співорганізаторах івентів, тренінгів і масових лекцій.

Зв'язок тут або через ФБ.

Сергій Григорович 01.01.2020 р.