МАНІФЕСТ ГРИГОРОВИЧА

Для прочитання цього листа і усвідомлення написаного в ньому Ви МАЄТЕ виділити годину.

Цей лист страшний і драматичний. Для багатьох, як і для мене, цей лист буде дуже неприємним.

Ви маєте запасти мужність, холоднокровність і витримку для того, щоб прочитати його і усвідомити.

В Додатку 1 до листа буде наведено один з десятка простих і зрозумілих доказів викладеного, доказ-пояснення зрозуміле навіть простій людині без профільної освіти.

Саме цей, наведений доказ, далеко не є самим руйнівним і шкідливим, але він є зрозумілим для багатьох людей. І він, сподіваюсь, адекватно відтворює катастрофічні масштаби нашої драми-трагедії.

ПРОШУ ТИХ, ХТО ЗМОЖЕ ПРОЧИТАТИ І ЗРОЗУМІТИ, ВИТРАТИТИ ДЕКІЛЬКА ГОДИН НА РЕПОСТИ РОЗУМНИМ ЛЮДЯМ !

#Маніфест_Григоровича #Манифест_Григоровича

Аудіоваріант на Ютуб:
https://youtu.be/q7L23TZnHQQ 1/4
https://youtu.be/72lJz0PNIrc 2/4
https://youtu.be/v83lOc3tGWE 3/4
на фб: http://bit.ly/2qlUQ8R

#Маніфест_Григоровича #Манифест_Григоровича

Основні тези Маніфесту Григоровича:

  1. Вже зараз ми живемо у країні, де у базових науках даються глупі або взагалі неправильні визначення ключових понять для діяльності у цій сфері. Лише одиниці прориваються величезною практикою і сумлінною працею до реально правильного інтуїтивного розуміння цих базових понять. Такі дуже розумні і працьовиті трудоголіки стають супер-спецами. Але часто-густо вони просто емігрують бо більшість актуальних знань, концепцій і розумінь черпається з іноземних джерел на іноземних мовах. Так звана «народна освіта» в цьому сенсі просто працює на самознищення і розумове приниження народу.
  2. На одному з приладів з багатьох інших, наведено беззаперечний доказ того що глобальний суспільний ідіотизм породжуються відсталою законсервованою на рівні 17 сторіччя мовою. А «цивілізованість» і «технологічна розвиненість» є просто феноменом іноземного впливу та імпорту.
  3. Більшість людей потрапили в мертву нескінченну петлю ідіотизму. Люди живуть в розумному соціумі колег друзів сім'ї. Їм просто важко і страшно прийняти те що вони не знаходяться в пороці розумової відсталості ідіотизму. Їм важко навіть пустити у свою свідомість цю думку, що вони як ідіоти спілкуються і підтримують відносини, як ідіоти працюють і шукають перспективи, як ідіоти виховують дітей і так далі ...

Це реально дуже важко зрозуміти і прийняти. Але зробити крок для виправлення цієї ситуації і виправити її за 6 годин просто і реально.

Нічого страшного з психікою або зі спілкуванням від де-ідиотизації не відбувається. Просто десь через пару років людина починає розуміти, що він став іншою людиною, більш високого порядку.

ДУЖЕ ВАЖЛИВЕ ПОПЕРЕДЖЕННЯ :
У моїх статтях неминуче буде траплятися який-небудь абзац зрозумілий тільки фахівцям з окремих областей. НЕ ЛЯКАЙТЕСЯ ЧИТАЙТЕ ДАЛІ ! Загалом текст написано для простих розумних людей з середньою освітою.

Шановні всі розумні люди нашої країни, котрі будуть здатні прочитати цей лист і зрозуміти його.

Шановні високопосадовці, бізнесмени і інтелектуали!

Звертаюся до вас з відкритим листом.

Останні років двадцять я займаюся, у тому числі, порівняльною культурологією.

І займаюся нею не для благообразного викладання діточкам в інститутах, або для написання прилизаних звітів в якусь державну конторку.

У якийсь час я обґрунтовано усвідомив собі масштабне цивілізаційне відставання нашого народу від інших, і почав ЦІЛЕСПРЯМОВАНО займатися виявленням реальних причин цього явища.

За роки досліджень і з допомогою декількох американських фахівців довелося з'ясувати дуже драматичні моменти, а саме: як і коли ми перетворилися на вторинний у цивілізаційному сенсі відсталий народ. І головне, — як це виправити.

Про саме це відставання багато написано, і можна ще писати і писати книжки.

Але розумній людині достатнього зверхньо подивитися на так звані «провідні соціальні концепції» а останніх років 120 на просторах минулого СРСР:

- від «Боже царя храни», до «цар — божевільний тиран»,

- від православ'я, до військового комунізму зі спільними жінками,

- від дрібно-буржуазного НЕП-у, до повної експропріації і «розкуркулення»,

- від дружби з надійним союзником Гітлером, до «сяючої перемоги» над гітлерівським фашизмом,

- від союзу робочих партій які відрізнялися одним словом, до повної величної перемоги гулагів над концтаборами,

- від казочок про будівництво щасливого суспільства майбутнього, до реалізації феодалізму індустріальної епохи,

- від побудови «розвиненого соціалізму», до повного, через декілька років, його зламу і переходу до мілкого приватного підприємництва,

- від успішного референдуму за збереження СРСР, до підкидання чепчиків через пару місяців на честь його розпаду,

- від «наукового комунізму» і атеїзму, до вчорашніх комуністичних бонз і кдб-шників, які стоять відмолюються на літургіях,

- від «ми — передові, наукові та розвинені» на труді полонених німецьких вчених і інженерів у шарашках, до повернення в реальність нікчемних злиденних сировинних колоній,

- від завзятих націонал-патріотів до передачі їми ж через чотири роки влади прямо в руки кримінальщині,

- від теоретичних ідей відтворення величі нації, до практичної реалізації демографічно-міграційної руїни

....

....

Зрозуміло що тут я пропускаю ще десятки всіляких «Сьогодні — Наш Великий, а через декілька років — ось тобі, хула, ганьба або ще й кригоруб в голову», з усілякими Троцьким, Єжовим, Берія, Бухаріним, Вавіловим, Лисенко, Сталіним, Хрущовим, Брежнєвим, Горбачовим, Ющенко .....

Що ти не кажи, як ти тут не крути, але у такому стислому історичному періоді, так легко доступному для огляду, на всьому цьому не проглядається, ..... а стоїть величезними літерами клеймо: «МАСОВИЙ ІДІОТИЗМ» .

Зрозуміло, що так писати «не можна», «не пристойно», «ганебно», ... багато людей просто далі читати вже не зможуть. Бо їм треба завтра йти на роботу, і далі, з пристойним виглядом, «чемно» і «культурно» продовжувати організовувати цей масовий ідіотизм.

Тож нехай вони працюють далі, а наш вступ закінчено, і ми переходимо прямо до суті справи !

Далі наводяться досить різкі речі і досить беззаперечні докази, бо сьогодні медіапростір настільки загажений всякими лже-обіцяльщиками, що це вже стало якимось негативним шаблоном, коли обіцяють щось неординарне.

Буде страшно !

Вже зараз ми живемо у країні, де у базових науках даються глупі або взагалі неправильні визначення ключових понять для діяльності у цій сфері. Лише одиниці прориваються величезною практикою і сумлінною працею до реально правильного інтуїтивного розуміння цих базових понять. Такі дуже розумні і працьовиті трудоголіки стають супер-спецами. Але часто-густо вони просто емігрують бо більшість актуальних знань, концепцій і розумінь черпається з іноземних джерел на іноземних мовах. Так звана «народна освіта» в цьому сенсі просто працює на самознищення і розумове приниження народу.

Однією з найголовніших причин такого соціального і цивілізаційного відставання є РОСІЙСЬКА МОВА. Так-так саме, — мова. Саме, РОСІЙСЬКА МОВА є причиною мільйонів взаємо-непорозумінь, аварій, катастроф, і навіть, повністю неадекватного, викривленого, неправильного псевдо-мислення І БІЛЬШОСТІ, І ЕЛІТИ.

(Нагадую, що в першому додатку це показано і доведено на одному легко зрозумілому прикладі. Повторюся, — приклад є всього одним зі списку, і не самим драматично-руйнівним, він навіть — «маленький», просто він є досить зрозумілим для широкого кола читачів і достатнім для масштабних драматичних висновків.)

Я розумію, що для багатьох людей, які відносяться до мови, як до речі сакральної, останні речення звучать просто жахливо і вороже. Але саме такі люди, в першу чергу, мають набратися мужності і уважно дочитати це звернення до кінця. Бо не біду я несу вам, а рятунок ! Діалектика керує! З одного боку, мові, її минулому і теперішньому ставиться дуже печальний фатальний діагноз. З іншого боку, прямо тут і прямо зараз, відкривається Нова Ера для розвитку і діяльності східнослов'янських народів. Багато народів вже зробили цей цивілізаційний стрибок і це особливо помітно на країнах «східних тиграх», які просто на наших очах стрибнули із середньовічної відсталості в передові у світі країни. Більшості людей буде важко зрозуміти, наскільки сьогодні це можна зробити легко швидко і масштабно ! Але це — саме так !

Саме, з цих причин у нас геніальні і талановиті люди ходять просто у розумних, а розумні і прості люди ходять у дурнях. І країна просто милується, які ж розумні, талановиті і геніальні вихідці з нашої країни, — емігранти. А тут вдома їм просто нічого і не світило з таким ідіотичним шаблонізатором мислення, що породжує середовище ідіотів. І все це можна і потрібно змінити легко, швидко і масштабно, для простих і для дуже розумних, для дітей і для похилих людей.

Дуже багато народів знаходяться в аналогічних культурологічних пастках. Це важко зрозуміти не фахівцю, але саме мова шаблонізує мислення людини. Недоліки мови прямо відбиваються у мізках людей, причому масово, поголовно!

Сталася ця ганебна маячня суспільно-розумового приниження етносу наступним чином:

СУЧАСНУ ЛІТЕРАТУРНУ російську мову творили з 18 сторіччя як імперський російський новояз з церковно-слов'янської, зарихтованої французькою граматикою, тому що, вся владна верхівка суспільства говорила саме французькою.

Потім цей новояз було розповсюджено ї втлумачено всім людям через масові школи, — церковнопарафіяльні, а потім радянські.

Але питання тут не в джерелі, і не у походженні, і навіть, не в іноземних впливах, про які можна довго і брутально сперечатися.

Але сперечатися ми не будемо, ми не історики. Головне для нашої теми, — не це !

Головне, що:

- російська мова і її розвиток 200 років знаходилася під державно-імперськими деспотичними утисками,

- сама «недо-імперія» була ... відсталою на декілька сторіч, зашкарублою, тиранічною, держимордно-холуйскою сировинною колонією,

- а декілька сплесків науки і техніки, які влада намагається видати за власні досягнення, завжди були тільки від привезених, чи взятих в рабство або полон іноземних корабелів, пушкарів, інженерів, архітекторів, зброярів, ядерників, ракетників, авіа- і авто-будівників (від Ейлера і Юза з Нобелями, до Арденне, германських ракетників і будівників АвтоВАЗу),

- передові науки ХХ сторіччя, пов'язані з мисленням, обробкою інформацією, філософією, ... якось рефлекторно-автоматично утискалися-заборонялися-гальмувалися. Навіть викладання логіки у школах було заборонено до кінця ХХ сторіччя (!!!), щоб комуно-холопи індустрії феодального типу не почали реготати з московських казочок і зомбілок про «щасливе дитинство» і «все буде безплатно»...

- 200 років працював безжалісний насос, який висмоктував найрозумніших, найталановитіших у чахоточно-ревматоїдні бесплодно-вирождєнські столиці імперії, де замість трьох чотирьох розумних дітей народжувався один або нікого, та і цьому одному не було ні бабусь, ні дідусів, ні інструментів для ремесел, ні тварин, .... а тільки асфальт, чахотка і батьки що завжди на роботі,

- у ХХ-му сторіччі, у філологи, які б мали підганяти і удосконалювати мову, брали просто тих, хто не годився для інженерії, математики, фізики, для служіння комуністичній ідеології, і таке інше ...

А що за цей час, за ці 200 років творилося в світі ???

Мабуть, марно тут розписувати, і всі знають, який сплеск логіки і інших наук стався протягом останніх двох сторіч.

Тільки за результатами, це привело від сохи до створення десятків штучних алгоритмічних мов, комп'ютерів, роботів, штучного інтелекту, автомобільних та авіа- автопілотів, комп'ютерних перекладачів і ще багато чого.

І там, де сьогодні, професори від філології досі ще говорять зомбілки про «відтінки значення», вже сьогодні занадто багато людей, реальних фахівців у аналізі граматик, синтаксисів і семантик, розуміють, що там мова йде про АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЗНАЧЕННЯ, а не про «відтінки».

Коли філолог говорить, що сенс буде зрозумілий з «контексту», занадто багато людей розуміють, що
- той, хто говорить,
- той, кому говорять і
- ті, про кого говорять,
можуть мати абсолютно різні уяви про поточний контекст, ще і з актуалізацією абсолютно різних аспектів.

І з цього, багато людей фахівців можуть навести приклади, коли таке різне «розуміння» контексту, із недосконалою, на папуаському рівні, мовою, призведе до неправильного розуміння, до неправильного виконання планів, наказів і директив, неправильного псевдо-мислення, до аварії або катастрофи, до конфліктів на непорозуміннях, які для декого будуть виглядати брутальною умисною брехнею, коли часто насправді це — не так.

А розвинуті цивілізовані країни за останні 200-300 років досить активно змінювали свої мови, коригували та вдосконалювали.

Отака російська мова і стала:

- створена досить недосконало на початку 18 сторіччя,

- на прикладі і шаблонах французької 17 сторіччя,

- і законсервована загальнодержавним «не пущать»

- весь необхідний цивілізаційний її розвиток, від революційно розвинутих логік і філософій просто проігноровано.

Я думаю що за часів СРСР сталася аварія комунікації. Люди просто боялася критикувати режим, щоб казати, що стільки кругом ідіотичного.

А потім багатьох збентежили несподівані наукові і технічні досягнення полонених німецьких інженерів, і значні успіхи технічно-наукової розвідки, які московська влада обманом намагалася видати за свої «таланти», підміною псевдо-провідних, псевдо-перших фахівців по напрямках.

І тоді, говорити про всеосяжний навколишній ідіотизм, було «недоречно», після таких успіхів у науці і техніці. Та ще й будь-яке інакомислення каралося примусовою психіатрією. Хоча у побуті і на виробництві цей ідіотизм всі бачили.

Але пройшло років 30-40, полонені німецькі вчені були відпущені, померли або пішли на пенсію, і правда сплила назовні.

Все закінчилося корупцією, «застоями», чорнобилями, «курськами», розвалами та розпадами, країною сировинним придатком.

Дуже страшно і дуже драматично, «якесь неймовірне очорнення», ніхто такого не сприйме без конкретних зрозумілих прикладів і доказів.

Отож давайте саме до них і перейдемо.

ТУТ ВАМ НЕОБХІДНО, ЩОБ РОЗУМІТИ ДАЛІ, ПРОЧИТАТИ ДОДАТОК 1

(Якщо вам цей лист-маніфест потрапив без Додатку 1 [дивись внизу], зверніться на Фейсбуці на сторінку Талантин. Там також знайдете багато інших прикладів і доказів)

ДОДАТОК 1. (до Маніфесту Григоровича)

Для аргументації і прикладу я наведу всього ОДНЕ СЛОВО з багатьох інших варіантів схожих і значно гірших по ідіотизму.

Це слово — не просто слово, воно має важливе значення в багатьох суттєвих і відповідальних сферах: юриспруденції і військовій справі, договірному праву, правах і обов'язках людини, регламентації багатьох небезпечних, відповідальних робіт та технологічних процесів...

Це слово стосуються більшості дієслів. Воно називається модальним, тому що воно МОДифікує значення дієслів у відношення людини стосовно певної дії (обов'язковість, вимушеність виконання дії)

Це слово як ви здогадалися — «ДОЛЖЕН».

(должен сделать, должен обеспечить, должен закрыть, должен пропустить, должен выключить, должен обесточить, должен включить, должен открыть огонь, должен взорвать, ...)

Сподіваюсь, ви зрозуміли, що це не просто одне зі 100 тисяч слів, а що це — важливе службове слово, котре стосуються майже всіх інших дієслів у багатьох відповідальних документах, законах, договорах, інструкціях і регламентах...

І що ж з ним не так з цим словом ??? А з ним все не так!

Це слово-диверсант, це слово-паразит, слово-ідіотизм, слово брехня, слово маніпуляція !

Завдяки цьому слову і десятку аналогічних ідіотизмів, люди ще змалечку перестають вірити у порядність, чесність, розумність.

Спілкування людей перетворюються у каламутну, брехливу неоднозначність, перекрученість і неадекватність.

От уявіть собі, наскільки має бути ідиотичною система, де купа філологічних професорів вдають дурнів і удають, що одним словом можна покрити купу досить такі різних, а іноді абсолютно різних значень і сенсів.

Наведу вам приклад. В англійській мові модальні дієслова ПОВИННОСТІ мають 6 (!!!) варіантів:

must, need, should, ought+(to)+(inf), to be+(to)+(inf), to have+(to)+(inf).

Ні !!! Це не шість варіантів або «відтінків» одного і того значення! Абсолютно ні !!! Це ШІСТЬ абсолютно різних значень!

У підручниках після болісних спроб звалити на голову абсолютно методологічного непідготованого російсько-затурканого студента-філолога вираження 6-ти різних сенсів одним словом педагоги роблять такий постскриптум:

«»§ 180. Поскольку все модальные глаголы, служащие для выражения

долженствования, могут быть переведены на русский язык словом «должен»,

учащиеся испытывают затруднения в переводе «должен» на английский язык.

В зависимости от контекста или интонации слово должен имеет различные смысловые оттенки, оторые в английском языке передаются разными глаголами.

Поэтому при переводе «должен» на английский язык следует

определить, в каком значении это слово употреблено в предложении: ...... «„

(це з одного з найкращих підручників для профільних ВНЗ)

Все-спасаючі «смислові відтінки», а потім, таки; «треба визначити в якому значенні» !

ОСОБЛИВО ЗРОЗУМІЛО І КОРОТКО ДЛЯ НЕПІДГОТОВЛЕНОГО ЧИТАЧА НА ПРИКЛАДАХ.

Замінимо «должен» на «повинен» (зрозуміло, що в українській мові є ще «МУСИТЬ робити» і «МАЄ робити»).

От уявіть собі «смислові відтінки» :

  1. «Він не повинен вимикати автоматичний захист.» в сенсі: «він не має обов'язку вимикати» (хоче — вимикає, а не хоче — не вимикає).
  2. «Він не повинен вимикати автоматичний захист.» в сенсі: «він не має права вимикати» (не може, не має права вимикати).

Або:

  1. «Він повинен туди піти» в сенсі: «Я вважаю, що йому було б дуже добре туди сходити» (він хоче, — йде, а не хоче, — не йде).
  2. «Він повинен туди піти» в сенсі: «Він зобов'язаний туди піти» (він не може, не має право не піти).

Повністю одна фраза, до букви! Значить абсолютно різні речі. Хто як хоче, — той так і пойме.

Такі собі «смислові відтіночки» !!!??? Уявляєте собі, який «великий и могучий» бордель законсервований у 200 річному застою мізків для десятків національностей ??? І ця конструкція саме призначена для вираження особливо відповідальних моментів і обов'язків в законах та інструкціях!

Як це взагалі назвати? Є певна кількість людей, які розуміють існування цих дуркуватих шести-значностей і починають з їх допомогою маніпулювати або шахрайствувати. У декого це несвідомо, навіть, стає другою натурою. У будь-яких розборках по текстах законів або інструкцій завжди можна знайти декілька потрібних двозначних висловів, які замутнюють ситуацію. Як тут зараз взагалі можна говорити про якийсь «чесний суд» або про «прозорі закони» ???

А молоді люди, які стикаються з такими маніпуляціями на базі мови, просто перестають вірити, в те що суспільство може бути чесним, порядним і осмисленим, бо сама основа комунікації — каламутно-брехливо-ідіотична.

В російській мові є тільки два чисто модальних дієслова. З другим, — менш варіабельна, але така ж сама, аналогічна нісенітниця.

І це ВСЬОГО ОДИН ПРИКЛАД з багатьох усвідомлених, формалізованих і опрацьованих прикладів ідіотизму!

(є значно більш трагічні і масштабні, загально структурні, граматичні, які торкаються не одного-двох слів-ідіотизмів, які просто руйнують дитині абстрактне мислення з певного рівня складності і формують псевдо-мислення у багатьох сферах)

(кінець додатку 1)

Цитату у додатку з шанованого підручника для університетів, який витримав багато перевидань, я наводжу для того, щоб ви не подумали, що я щось там собі вигадав не суттєве.... Для того, щоб було ясно, що це, реально, — одна з серйозних усвідомлених значними фахівцями проблем.

Зараз у всіх розумних людей, які зрозуміли наведений додаток, має виникнути підозра, значний і великий СУМНІВ!

Як таке може бути, що мова, яка є інструментом передачі сенсів, знаходиться в такому дуркувато-ідиотичному стані ???

Як таке може бути, коли мова знаходиться під наглядом і опікою сотень професорів і академіків ??? Тим більше що вони так її палко люблять!

Як так стається, що такою дуркуватою мовою пишуться закони, інструкції, регламенти екологічного небезпечних процесів, накази, наукові праці, статути і таке інше ???

Пишуться професорами, академіками, посадовими особами, бізнесменами, юристами ....

І всі мовчать??? Ніхто не підіймає це питання бракованої комунікації? Якийсь таємний заколот ідіотизму ???

(Якщо підозра ця не виникла, значить Вам треба ще раз уважно перечитати Додаток 1.)

Це така собі підозра. А якби ви пройшли певний тренінг по основних вадах російськомовної комунікації ви були б впевнені, а не просто підозрювали. Ви б були впевнені, що в цивілізованому світі людина, вихована на російсько-мовній комунікації, не може виглядати інакше, як мутнуватий брехунець-дурко, ... нажаль, — дуже шкода. І мільйони людей страждають від таких недоопрацювань «сировинно-імперських вчених». І у Вас би різко і значно покращилося мислення та комунікація. І вивчення англійської Вам би давалося втричі легше і швидше. А якби Ви пройшли просунутий тренінг, у вас би було гарантоване просування розумового статусу до «таланту» або вище, навіть одразу у декількох сферах знань.

Мені за життя довелося спілкуватися по цій темі з трьома освіченими іноземцями, які були вимушені по роботі вивчати російську мову. Кожен раз діагноз печальний, — «кожне третє речення має декілька різних тлумачень, — хто що захоче, той те і зрозуміє», «мова більше підходить для неоднозначних літературних каламбурів». І справа не тільки у якихось окремих словах, а у застарілих структурних і граматичних правилах, які значно пережили своє і на сьогодення є примітивно-недорозвинутими.

Це болісно і прикро, але це відношення до представників російської культури, — «мутнуватий дурукуватий брехунець», не є ненавистю чи зневагою. У комунікації, на сьогодення, — це печальний факт. І це не я вам відкриваю, всі це бачать кожен день, просто не хочуть бачити. Чи, скажіть, .... Ви вперше чуєте, що багато хто називають народи, очолювані Москвою, «імперією зла і брехні» ?

Ніхто просто не хоче замислитись над цим, над об'єктивними проблемами, а вважають, що так говорять тільки вороги і недоброзичливці.

Тут важливо підкреслити, що такий ефект «брехливого ідіота» виникає не завжди, а тоді коли людина починає спілкуватися на складні теми, для яких не пристосована філологічна структура її мислення (політика, юриспруденція, менеджмент, філософія, багато не формальних наук). На жаль, досить суттєва, і у важливих питання це стосується КОЖНОЇ людини. А що ж такого складного у житті простих людей запитаєте ви ?

А кожної самої простої людини стосуються дуже складні речі: це відносини у родині, виховання дітей, людські відносини на роботі і участь у політиці, навіть на рівні виборів. І питання відносин з супругом та виховання дітей зараз, у нас швидкоплинний час, дуже загострюється і ускладнюється. Дуже часто, майже кожні 6-8 років, мікросвіт кожної людини зараз змінюється кардинально! Людині і її родині треба якось утриматись у цих складних умовах, котрих раніше ніколи не було. А статистика по розлученнях і вихованню дітей у сім'ях одинаків, стоїть на рівні національної загрози в багатьох країнах.

Відношення до мов як до чогось сталого, і псевдо-власні успіхи науки і техніки стримували усвідомлення цієї глобальної «російської» проблеми. Але карколомне ралі останніх десятиріч по десятках різних створених формальних граматиках, логіках і мовах, і участь серйозних іноземних фахівців дають таки нам зараз реальну можливість і зрозуміти цю історичну філологічну пастку, і вирватися з неї.

Здається, що зараз ніяке вже верещання традиціоналістів корумпованих своїми посадами, не зможе утримати народ у цьому ярмі ідіотизму і невігластва. Досягнуто занадто чітке і повне розуміння цієї проблеми.

Теоріям «граматикалізації етносів» у світі вже півсторіччя, і вони достатньо чітко просвітили цю тему.

Багато мов народів, які почали цивілізаційно відставати, не тільки занадто далеко зайшли у стадії ерозії мови, але вже й кілька разів ці мови «модернізувалися», модифікувалися ерозійними застарілими іноземними шаблонами (у нас грецькими, потім французькими).

.................................

Багатьох людей що дізнаються про цю лінгвістичну трагедію плутає таке:

«Кругом багатого розумних успішних людей і ніякі вони не ідіоти, тому, такої проблеми не може бути».

А річ у тому, що є сфери діяльності, які НЕ дуже залежать від філології, або вартість філологічної помилки в них непомітна чи мізерна.

До такого само-обману веде ще купа інших прикладів, коли за мудрість і розумність сприймається успішність, яка дуже часто базується на жадібності/ощадливості/скупості, хлібному місті, або аморальності, жорстокості, асоціальності, випадковому везінні т.т.ін.

Або це як, поки інженер винаходить, конструює агрегати, лінгвістичні вади йому не дуже заважають. А от коли він складе небезпечні для життя людей багатозначні інструкції по експлуатації, або просто почне намагатися просувати серед людей свій продукт, або готувати учнів/помічників — тут почнуться величезні проблеми.

Навіть програмісти або фізики можуть собі спокійно жити у своїй математиці або у формальних мовах без цих мовних проблем. А от коли стосується менеджменту, економіки, виховання, політики, філософії, бізнесу, ... тоді мова, у середньовічному стані, просто робить людей не конкурентоздатними. Навіть ті одиниці, що навчалися за кордоном «в адекваті», не можуть собі підготувати достойних помічників, послідовників, підлеглих. Або їх на самому початку затопче, не пропустить ідіотичне середовище.

Вивчити якусь іноземну цивілізовану мову, у стані замутненої філологією свідомості, є ділом, майже, нереальним. Воно доступне тільки одиницям, до яких будуть приставлені спеціальні репетитори. Або, треба навчання багатих дітей за кордоном. Або неймовірний трудоголічний обсяг роботи і практики, потрачений на те, щоб досягти рівня ... сучасного американського студента першокурсника, .... — мало хто на таке зважується.

Майже всі місцеві концепти навчання іноземної мови, знаходяться у межах: «ми вас навчимо читати спеціально адаптовані для папуасів тексти».

Після цього, ви зможете бути дуркуватою обслугою: «Іди туди, принеси те.», «здогадуюсь про що говорять, але що саме, — не розумію».

Символом такого навчання, є тисячі вчителів англійської котрі завжди хворіють, коли в школу приїжджають англомовні гості, бо нічого не можуть зрозуміти. Або програмісти кодери, які можуть програмувати дуже складні системи, але не можуть домовитись про замовлення ... на мовному рівні нетівного студента.

З місцевим навчанням ЗА ІНОЗЕМНИМИ МЕТОДИКАМИ, — майже те ж саме. І ображатися тут нічого.

Легко зрозуміти людину, якій дали навчати папуасів, які одним словом намагаються охопити шість РІЗНИХ логічних значень. Як їх вчити ??? Як папужок? .... Саме отак і вчать.

І зараз це все можна і треба, швидко і легко змінити на краще, навіть на супер-краще ! Тільки потрібна організаційна допомога суспільства і свідомих ОСОБИСТОСТЕЙ.

Підкреслюю, я навів лише один, не самий значущий приклад, таких прикладів багато, і вони повністю псують комунікацію і мислення.

Можливості в бізнесі і менеджменті людей з затуманеною свідомістю і нерозумінням мов, теж, — дуже обмежені, як і в багатьох інших сферах.

Буквально ДЕСЯТОК ФЕНОМЕНІВ роблять мову папуаською, а нас папуасами, і це породжує занадто багато непорозумінь і конфліктів у діяльності людей, призводить до взаємної зневаги і недружності. Величезна кількість філологічних непорозумінь створює уявлення про вороже середовище. І в таких умовах багато людей реально починають апріорі поводитися не дружньо до оточуючих. Бракований засіб комунікації робить і нереальним суспільну дружність і доброзичливість.

Саме зараз, на хвилі оновлення політичних еліт, у країни є шанс змінитися на краще, дуже швидко і дуже легко.

Це реально той шанс коли в країні може пройти щось нове. Шанс скинути розумові кайдани народу, які сотні років охороняються бюрократами відсталого колоніального зубожіння. Люди мають право знати, що псевдо-вчені, замість того, щоб робити свою роботу, створювали «інститути» по вивченню Пушкіна і складали зомбілки про «вєлічіє і могучіє». І що, народ завдяки цьому, має дефектний застарілий засіб комунікації, гідний тільки для затурканості, невігластва і бідності.

Необхідно організувати і підтримати масові заходи, де люди будуть виліковані від цієї інспірованої хвороби масового ідіотизму.

Людей буквально треба масово заманювати і зганяти державними і багато партійними заходами на таке лікування розуму.

В першу чергу самих розумних людей ! Бо одні не здатні зрозуміти в якій пастці знаходяться весь народ, а інші просто не можуть повірити що таке може бути у 21-му сторіччі.

ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ ДО ВСІХ ВИСОКОПОСАДОВЦІВ, у котрих вистачає мужності і честі дивитися правді в очі, негайно зв'язатися і посприяти організації масових заходів у ваших же місцевостях, з вашими ж людьми і дітьми.

Посприяйте визволенню свого народу від цих ідіотичних пут!

Без цього всі програми підготовки талантів і штатні державні, і експериментальні, будуть, навпаки, програмами підготовки талантів для еміграції, для інших країн, а не для своєї, як би вони не рекламували протилежне.

Якщо будете вагатися, не радьтеся з «професіоналами» у відповідній сфері (філологія, педагогіка). Для них занадто складно або не зрозуміло, навіть, як саме, подивитися правді в очі, дуже важкий конфлікт інтересів. Ще й більш, на сьогодні, ні філологи, ні педагоги не мають сучасних розумових інструментів семантичного аналізу. Я навів тут приклад, який буде зрозумілий кожній людині з реальною вищою освітою, за будь-яким фахом. Він зрозумілий і по драматичності, і по масштабах ідіотизму.

Біда в тому, цей приклад, є лише ОДНИМ ВІДСОТКОМ реальної глобальної проблеми, яку ТРЕБА І МОЖЛИВО ШВИДКО вирішувати.

Розмутнення свідомості народу та цивілізаційна революція вже запущена і вже пішла. Питання тільки в тому, хто буде її просувати, а хто буде стояти осторонь, чіпляючись за убоге відстале минуле. А хтось може і сам доживе свій вік з каламутною свідомістю.

Я жалкую про власну каламутну свідомість за кожен, кожен рік, і думаю: от би якби років на 5 раніше, або на 7 раніше я прозрів. Це реально — загублені великі справи, які втрачаються кожною особистістю.

Зараз треба робити все дуже негайно, тому що поруч з одною бідою насувається ще інша, і ще інша.

Як накладуться ці три проблеми, — невідомо, можливо аж до повного розладу етнічного розуму.

Вже багато хто розуміє, що тут мова йде про епідемію оглуплення, яку несуть відео гаджети і масовий легкий доступ дітей до дорослого і кримінального контенту.

І наступне, це надшвидке вимивання мізків міграційними процесами. Тому що, у добавку до матеріального контрасту між країнами, ще додаються і небажання існування у ідіотичному суспільному середовищі, і значне полегшення міграції для «розумників».

Це я маю на увазі про подальші погіршення, а біда, вона вже прийшла до нашого народу і вже багато десятиріч. Це біда бідності, відсталості, колоніальності, затурканості ...

Велике прохання до всіх розумних людей, ЯКІ РЕАЛЬНО ЗМОЖУТЬ ПРОЧИТАТИ І ЗРОЗУМІТИ, те що тут написано.

Просимо Вас дуже потрібна допомога ! Стукайте в усі двері до багатих бізнесменів, громадських активістів і можновладців, до знайомих і незнайомих, до земляків і до інших.

Потрібні спонсори і організатори. Десь треба запросити, а десь треба і «зігнати» людей для прочищення їх розуму.

Багато людей такі, що як би це не було обов'язково, вони б і в школу не ходили.

Для більшості дітей НЕ зрозуміло що :

- то просто ще один розділ фізики чи хімії на пів року, який вони у більшості в житті ніколи не будуть використовувати,

- а це, ми їм даємо за декілька годин те, що зробить їх талановитими розумниками, замість обмежених «папуасів».

Реально потрібна ваша допомога бо середненькі вчителі бояться нового, «не від царя», «якби чого не вийшло».

А багато високопосадовців просто взагалі нічого не хочуть нового робити, аби не привертати до себе уваги.

Саме наша задача вирватися країною з цього царсько-вельможо-холуйського болота середньовічних бюрократів.

Ми розуміємо, як багато людей не можуть повірити, що був і є такий безлад і ІДІОТИЗМ в освіті.

Ще і після казочок про «найкращу совєтську освіту» !

Заходьте в Фейсбук в групу sos313233 і дивіться, там нами наведено достатньо інших прикладів ідіотизму радянської і пострадянської освіти. Причому в базових засадничих темах, від фізики і хімії, до суспільних наук.

Приєднуйтеся до сторінки «Талантин» та групи «Суперздібності навчання і кар'єри» на Фейсбук. Пишить в коменти і приватні повідомлення, виходьте на контакт, організовуйте місцеві осередки активістів і промоутерів. Приєднуйтесь до глобального проекту в інших країнах світу.

P.S. Чому цей лист написаний в такому жахливому тоні майже з образами. Комунікація, вона не тільки з іншими людьми, вона із самим собою теж.

Хибні мовні шаблони руйнують не тільки спілкування, але і власне мислення, глобально засмічують пам'ять неадекватними конструктами.

Розумна людина в такій ситуації вимушена мислити якимись інтуїтивними не вербальними образами. Хоча мислення у формальних логіках проходить досить таки нормально, осмислення прагматичних зв'язків між логічними концептами є досить-таки важким, іноді — нереальним.

А це дуже перешкоджає розробці нових теорій і наук, або просто розумовому розвитку людини !!! Начебто, — факт, що у нас багато математично обдарованих дітей. Але це не так! Просто розумним дітям нікуди себе окрім математики подіти через ідіотичність мови і мовного середовища.

А математиками з дітей, що вчаться математиці стане мала доля відсотка. Тобто, це просто викинуті таланти, закопані важкою безплідною працею у роках навчання.

Я сам вихований в російсько-мовній культурі, і прожив так 40 років. Після того як з'ясувалося те, про що я вам пишу, я зрозумів, що я жив, майже, як «собака Павлова». У пітьмі, з каламутною свідомістю. Без простих необхідних інструментів для розуміння і аналізу навколишнього світу.

Мій прогрес у засвоєнні і розумінні різних дисциплін, після цього розуміння, стався просто карколомний. Те що я раніше «вивчав» чи «засвоював» було просто, по сьогоденному моєму розумінню, — на рівні жалюгідного дуркуватого трієчника, хоча я був на «доброму рівні».

Образи, які тут написані, дійсно відносяться до того світу в якому я жив. Я його ненавиджу! Це був Такий світ: «ти — непоганий випускник вищого навчального закладу, іди собі, і будь нікчемним нічого не тямущим фахівцем, ... може на виробництві чомусь сам, або з чиєюсь допомогою, навчишся ».

Ці проблеми реально перекривають спроможність людини до сутнісного мислення з певного рівня складності, як у вчених, інженерів, так і у простих людей ще з дитинства.

Найстрашніше що вони створюють полудуркувато-ідіотичний осередок з вкрапленнями розумних моментів, де навіть майстер якоїсь безфілологічної справи, нічому тебе не може навчити толком за адекватний час. Після розкаламутнення своєї свідомості я бачу кругом такі випадки, коли розумна людина щось хоче сказати, але не може, для неї це не підємно. Мова закута в клітку дуркуватості. Я просто не хочу і не можу щоб, саме Ти, і наш народ, і ще багато інших народів, блукали у цій пітьм