Повівся називається на свою голову.

Є така мережа магазинів MOYO.ua з якою я недавно познайомився. Забіжу наперед, краще б оминав їх десятою дорогою. Справа така: вирішив змінити свій гаджет(смартфон) на новіший. Зацікавила пропозиція цієї мережі, віддати свій гаджет на оцінку, обрати собі новий, та доплатити різницю. Позаяк мій гаджет був у відмінному стані, то оцінили його доволі добротно. Продавець запропонував мені нову модель виходячи з роду моєї діяльності. Я оплатив, забрав договір покупки, подякував і пішов собі задоволений. Найбільше був задоволений тим, що не витратив багато часу на все, якого у мене і так обмаль.

Але задоволення моє пропало рівно через тиждень, коли я виявив, що заходячи під накриття, мій новий гаджет не приймає дзвінків. Справа не з зв'язком. Парадокс в тому, що інтернет працює, як звичайно, наприклад у метро, з перебоями, як у всіх. Дзвінок на телефон поступає, але прийняти чи відхилити його фізично не можливо, просто не працює трубка. Перетелефонувати також не можливо, подає сигнал про помилку. Ну таке, я не переймаючись, при найближчій нагоді, поїхав до магазину де придбав його. Оповів усю ситуацію, мені сказали, що потрібно передавати у сервісний центр і через півтора тижні, мені дадуть відповідь. Я погодився, очікуючи, що мені запропонують «підмінний фонд» на час проведення сервісних робіт з моїм гаджетом. Та мене випередили працівники магазину запевненням, що ніякого підмінного фонду не буде, поки сервісний центр не прийме такого рішення, а це знову ж не менше 1,5 тижня. Спробував пояснити, що у мене один мобільний гаджет, тому я не можу залишитись без комунікацій на такий період. Та й для чого мені цей дискомфорт, бо це не сучасна практика і неповага до свого покупця. На що працівники магазину лише знизували плечима мовляв такі правила.

Я пішов з магазину ні з чим. Вирішив впевнитись у їх правилах і зателефонував їм на гарячу лінію. У розмові з оператором, котра спочатку намагалася захищати працівників магазину, але в результаті наведених мною прикладів, вона погодилась зі мною і передала інформацію з її слів керівництву. Мені перетелефонували, та попросили повернутися до магазину, щоб написати заяву на «підмінний фонд». Позаяк то була неділя, сказали за два робочі дні мені повідомлять, щоб принести свій гаджет і забрати інший на підміну. Повернувся до магазину, написав заяву, залишив її і пішов з переконливим відчуттям, що все таки мережа #МОЙО прогресивна. Як Ви думаєте мені передзвонили? Звичайно ж НІ. Уже пройшло більше місяця з того дня.

А тепер по суті, що взагалі відбулося. Поки юристом готується позов, я провів деякі консультації з людьми, котрі знаються на деталях внутрішніх розкладів цих магазинів. Отже, програма за якою я придбав свій гаджет — це звичайне кидалово. У них є для цього звісно нові гаджети, котрі мають незначний заводський брак, наприклад такий, як у мене. І вони впихають при покупці саме ці гаджети з розрахунком на те, що покупець не так швидко зорієнтується і якщо все ж звернеться з проблемою, то у одиничних випадках. Але точно не швидше, як пройде термін можливості законно повернути товар, а це 14 днів. А якщо-що, то йому потягнуть час на різні бюрократичні формальності, щоб унеможливити законне повернення. А вже коли людина погодиться на дискомфорт, то висновок сервісного центру буде однозначним «не підлягає гарантійному обслуговуванню». У випадку з моєю покупкою, відбулося саме так. Звісно шкода одне, що у мене дуже обмаль часу і мені тепер його прийдеться потратити на цю тяганину. Та вже потрачу його з користю для власного досвіду, яким поділюся з вами також. У нас точно щось вийде, бо ж гріх буде пропустити таку деталь вартістю нового смартфона.

Звісно це рівень прогресу по українськи. Але вони трошки недооцінили, що до їх магазинів ходять не тільки байдужі люди. Дивлячись на їх підхід у обслуговуванні, не здивуюся, якщо в ході вивчення інформації, виявиться, що ця компанія має сморід з такого нам знайомого совка РФ. А поки ми займаємося цими нецікавими для суспільства підготовчими формальностями. Кажу всім, оминайте ці магазини і не ведіться на їх промоції, бо то є кидалово заправлене соусом тупорилої реклами.
Поділіться цим дописом, щоб більше могли взнати про рівень сервісу та обслуговування цієї мережі.

Роман Реведжук

ОРИГІНАЛ (там цікаві коментарі від цієї шарашкіної контори): https://www.facebook.com/roman.revedzhuk/posts/234...