Ð¯ÐºÑ Ð·Ð°ÐºÐ¾Ð½Ð¾Ð¿ÑоекÑи можÑÑÑ Ð´Ð¾Ð·Ð²Ð¾Ð"иÑи пÑавооÑоÑонÑÑм дÑзнаваÑиÑÑ, Ñо ви ÑиÑаÑÑе, дивиÑеÑÑ Ñа пиÑеÑе

Верховна Рада 10 вересня ухвалили 13 законопроектів. З них лише 1 документ був прийнятий в цілому, усі інші проголосувані у першому читанні.

Підтримую ухвалення вцілому законопроекту 1012 про процедуру імпічменту президента України. Прописаний в документі механізм є достатнім і адекватним, а спроби низки партій віддтягнути прийняття документу є безпідставними, адже зрозуміло, що внесені цими партіями поправки не будуть проголосувані у Раді. Поруч з тим, підтримую вимогу про зняття недоторканності з президента та суддів, що має бути частиною двох окремих законопроектів.

Також підтримую ухвалення у першому читанні законопроектів: 1009 (що скасовують так звані «правки Лозового»), 1025 (що розвантажує роботу Антикорупційного суду і акцентує його роботу виключно на ТОП-корупції), 1080 (про декриміналізацію токсичної статті ККУ «Фіктивне підприємництво» через якусь здійснювався тиск на бізнес), 1076 (що передбачає «закупівельну революцію», а саме структурну і якісну реформу державних закупівель), 1032 (що запускає тотальне оновлення та реформу прокуратури), 1066 (що створює можливість до тотального оновлення кадрів державної служби та міністерств).

Виникають серйозні питання наступні законопроекти, що потребують доопрацювання до другого читання: 1053-1 та 1073 (що передбачають детінізацію через запровадження електронних чеків та «е-касові апарати», але з створенням можливості тиску на бізнес податковими та іншими органами через споживачів-викривачів), 1043 (що передбачає обмеження прав народних депутатів в частині внесення поправок до законів, зупинки чинності чи скасування законів).


Верховна Рада сьогодні, 11 вересня, розглянула 13 законопроектів, 1 заяву та низку перейменувань населених пунктів.З важливих рішень підтримую 8 актів. Ще 4 викликають технічні, або серйозні питання.

По-перше,стратегічний законопроект 1031 про криміналізацію незаконного збагачення та можливість цивільної конфіскації корупційних статків. При цьому, цивільна конфіскація можлива і щодо статків, що «нажили» за останні 4 роки.Хто боїться цього антикорупційного інструменту і за нього не голосував? Половина партії Медведчука, уся партія Порошенка і уся група Коломойського.

По-друге, не менш стратегічний законопроект 1029 про запобігання корупції. Він передбачає якісну реформу НАЗК, його аудит і політичну незалежність, автоматичну перевірку е-декларацій та вдосконалення декларування в частині офшорів та фіктивних розлучень, розширення декларування на Офіс президента та помічників суддів, скасування е-декларування активістів. Хто не підтримав? Партії Медведчука, Порошенка та Тимошенко у повному складі.

По-третє, ще одне принципове голосування – за заяву 2119 про невизнання легітимності так званих «виборів» в окупованому Криму. Хто захистив інтереси РФ та Путіна? Партія Медведчука у повному складі. Колаборанти.

Також позитивно можна сприймати інші законопроекти: 1047 (про штрафи для перевантажених фур, що нищать наші дороги), 1037 (про ліквідацію незаконної парламентської комісії з приватизації), 1065 (про захист іноземних та українських товарів, що використовують чужі унікальні назви та бренди як шампанське чи відомі сири), 1081 (про переведення в електронний формат адміністративних послуг у сфері будівництва), 1085-1 (про розширення прав клієнтів банків щодо отримання фінансової інформації. Але цей закон потребує також прийняття документу про так званий «Спліт», розподіл повноважень між регуляторами).

Виникають питання до наступних документів: 1059 (що з однієї сторони скасовує корупційну пайову участь у будівництві, а запроваджує багато невідомих регулювань у різних сферах), 1052 (що створює ризики ігнорування екологічних та безпекових вимог при будівництві), 1057 та 1072 (що спрощує адміністрування податкової звітності, але поки ускладнює бухгалтерське обслуговування для бізнесу щодо цієї звітності).