5aa565c460e67.jpeg5aa565c9b27ba.jpeg

5aa565ef616dc.jpeg

Буквально декілька днів тому був на екскурсії на заводі "Airbus" в Гамбурзі.

Сказати що завод справляє враження — це нічого не сказати...

Величезна територія, безліч ангарів, тисячі працюючих і готові до передачі авіакомпаніям новесенькі літаки. Тут збирається декілька моделей літаків і зокрема найбільший пасажирський Airbus 380.

Вражає логістика і кооперація Німеччини , Фраціі, Іспанії та Великобританії і не тільки по створенні літаків.

Спеціальний літак "Beluga" та морське судно "Airbus 380 on board " це одно із вершин такої кооперації і логістики



Дуже цікава була екскурсія, правда фото і відеозйомка суворо заборонена.

Але не менш цікава була розмова з гідом, колишнім інженером цього заводу, коли він дізнався, що ми з України. Перше його слово було " О Антонов ! Це ви ж зробили " Мрію" один з найкращих літаків у світі!"


Також гід був щиро здивованний, що не тільки Олег Антонов, але й Ігор Сікорський теж народився в Україні.

В той же час дуже важко було йому пояснити, чому ми практично не виробляємо зараз пасажирські літаки Ан..

Логіка його була простою, як для інженера -якщо є такий відомий український виробник літаків і нацональні авіакомпанії, то чому ви купуєте Аербаси і Боїнги, а не користуєтесь і своїми літаками для пасажирських перевезень?

Дійсно, чому ми не можемо поставити умовою для національних і не тільки перевізників, які зі слів міністра транспорту прагнуть літати в Україні купувати наші Ани?

Що заважає проявити політичну волю в цьому питанні? І як можливо рекламувати наші літаки на міжнародних авіасалонах, коли ми самі в своїй країні на них не літаємо?

Я вже не говорю про робочі місця, інженерів , конструкторів і нові технології які притаманні авіабудуванню...

Повертався додому з Мрією, що рано чи пізно і на наших заводах в Києві і Харкові і не тільки, відродиться виробництво Анів і такий же сивий гід буде з гордістю водити екскурсії на заводі "Антонов".