Громади мають стати повноцінною владою по всій Україні.

Що у верху то і в низу. Тому природньо розглядати громаду базовим елементом мережевої держави. В сільській громаді це обєднання з декількох сіл, в місті це органічні квартали та мікрорайони. Громада на правовому полі має мати типовий внутрішній суспільний договір статут( універсал) ,який є другий по вазі в правовому полі після загального суспільного договору - конституції. Співпраця між Громадами здійснюється в рамках внутрішнього та зовнішнього суспільних договорах у відповідності з іншим наявним законодавством. Інформація повинна завжди бути спареною зі змістом; тому практично все що використовує територіальна громада в споживчих цілях вона повинна при можливості мати у власності або спів власності , цілісна споживча диктатура повинна здійснюватись по територіальному принципу від телефонії до власних фінансових структур , від повноцінного спектру товарів до банківської монополії та товарно- ресурсних громадських бірж. Адміністративний район трансформується в адміністративний мережевий центр громад; в подальшому райони можуть укрупнятись згідно необхідної доцільності.


Громада розглядається нами в системі держави, як самодостатня господарська, управлінська , правова, культурна одиниця – «елементарна клітина держави» ; громада , як підприємство, громада як військова базова одиниця, громада, як цілісна освітня інституція. Громада має мати власну сировинну та товарну біржу , податковий орган та власну фінансову структуру . Первинне завдання сформувати громаду, як цілісну самодостатню одиницю та налагодити мережеву взаємодію таких одиниць. Львівська громадська мережа може нараховувати 75 цілісних громад на первинному етапі , в подальшому виходячи з господарських, територіальних та культурних потреб деякі громади можуть укрупнюватись підписанням відповідних договорів та проведення міні референдуму на місцях.


Громади можуть мати свої вищі освітні заклади , громадський суд у вигляді уповноважених комісій, центральний офіс в якому буде розміщено новостворені громадські інституції ; розвитку місцевої інфраструктури, генерального планування і зонування, організація питань забудови території (видача дозволів, виділення ділянок та ін.), житлово-комунальна інфраструктура, пасажирські перевезення, утримання доріг місцевого значення, громадська безпека, середня, дошкільна та позашкільна освіта, первинна охорона здоров’я, культура, соціальна допомога.


На рівні району та області вирішуються лише питання утримання об’єктів спільної власності району чи області, розвиток інфраструктури району/області, забезпечення лікування в лікарнях стаціонарного профілю (район) та високоспеціалізованої медичної допомоги (область) та освіта в школах-інтернатах (район) і професійно-технічна освіта (область).


Кожна громада повинна рпиорітетно зрощувати та продукувати свою інтелектуальну еліту, всіляко підтримувати юні таланти та починання, тому що громадська мисляча еліта, яка знищувалась та нівелювалась віками, насправді постійно здійснює трансформацію суспільства в її кращий стан. Вона виступає основним генератором суспільних мобілізаційних технологій.

oleg.onats
Олег Онаць

Коментарі доступні тільки зареєстрованим користувачам

вхід / реєстрація

Рекомендації