5e5b976193ebc.jpg

Характерник — майстер наміру та цілісно направленої волі. Характерник також провідник вищої волі, а його таємна символіка свастика та обруч змії кусаючої себе за хвіст завжди при ньому. Він довго працював над тим, щоб утворитись, як самодостатня особистість, а коли відчув цілісність став черговою точкою сингулярності, чистою інтуїцією, втіленням Логосу в матеріальному вимірі. Він обирає героїчний шлях сходження до божества, а коли завершується його земний шлях перемогою, стає сам божеством, ще одним кроком вище в ієрархії буття. Характерник набуває спосібності абсолютної інтуїції та втілення божественної суті Одіна, який відкриває йому Руни могутності. Після чого Характерник пізнає таємницю суті речей, природу явищ та зміст буття. Тоді продовжує він взрощувати власне достоїнство виконуючи завдання послані йому Предками і Богами; «мої Предки — моя інтуїція, мій Логос являється іманацією Абсолютного Розуму» — каже Характерник і рухається далі. Він сам стає шляхом, істиною і буттям. Згодом приходить він до нижчої кількісної людської маси, щоб дарувати їм Зміст, Пояснення, Єдинство та Виправдання Життя. Йде, щоб повернути людям самих себе, бо нижча тварна людина ніколи не живе власним життям, вважаючи, що життя має власний центр у чомусь «вищому» десь далеко від неї, десь в небесах чи в космосі. Характерник йде, щоб знищити вщент диявола, ту силу яка роздвоює, розділяє, віддаляє форму від змісту, тіло від душі, людину від бога — вищої власної природи. Коли диявол (деструктивна воля, яка роздвоює, розділяє) впольовує свою чергову жертву, він стає для неї божеством. Диявол бог бідних завжди убитих горем, невігласних, підлих, алчних, темних мас та паразитарних особистостей, які завжди користуються його інструментарієм, неусвідомлюючи власне рабство. В свою чергу Характерник це покровитель правих еліт, аристократії, воїнства, правителів, науковців і мудреців. Він таємний покровитель господарів та ненависник рабів. Характерник каже, що є одна особлива ознака прояснити хто перед тобою раб чи господар і ця ознака їх відношення до смерті; господар, як втілення правителя та людини беручої завжди особисту відповідальність, стоїть завжди обличчям до смерті, він не боїться рухатись вперед дивлячись без остраху смерті у вічі; натомість раб завжди повернутий до смерті спиною, він втікає від неї, від власного фатуму, від переродження, від росту, від бою і справжнього життя. Раб хвалить життя та сквернить смерть. Господар, як істиний правитель сприймає смерть, як належну частину буття, де вона знаходиться по ліву його руку, а життя по праву, а по середині розміщена його вічна божественна сутність, яка й обєднує ці два явища буття.

Характерник майстер, який оволодів чотирьма основними спосібностями; мечом, реченням словом, скіпетром і пером. Він деміург і з його думок, слова, наміру і пера випромінюється силовий тор творячий текучу дійсність перебуваючу в зоні досяжності Характерника. Характерник також володіє чотирьма стихіями відображених в чьотирьох принципах;перший принцип чаші грааль — принцип цілісного знання, другий принцип в наявності зброї, як ментальної так і матеріальної, третій принцип власної сили волі, четвертий принцип у мовчанні та збереженні таємниці. Характерник наголошує, що любий справжній шлях починається з самості — самоусвідомлення та самопізнання.

Воля Характерника в поєднанні з власним логосом пробуджує до активності його іманентність — власну внутрішню силу. Таким чином Він втілює основне завдання Трансцедентного — знайти власне вираження в іманентності. Це і є абсолютна воля божества — відображатись в кожному його творінні та цілісно в унісон взаємодіючи, утворювати божественну мелодію «Музики Сфер». Тоді Характерник здобуває могутність, яка набуває трансцедентальної форми та уже не залежить від матеріального; тепер матеріальне уже залежне Від нього, приносячи йому дари Долі. Тепер таємниця його могутності в його Вищій перевазі на нижчим, матеріальним та смертним, а його сила проростає з аскези і самості та наділяє його спосібностями на порядок сильними ніж будь у кого з людей. Тоді багато воїнів слідує за Характерником в дисципліні, самості та аскезі. Тоді багато хто з воїнів стає великими і малими правителями, а найкращі королями та імператорами. І тоді енергія Характерника починає власне життя навідь без його особистого втручання та корекції, а сила обставин отримавши чіткий вектор та ціль приводить всі процеси до потрібної реалізації в просторі дійсності буття.

Будьмо уважні до себе та до оточуючого Світу і тоді впізнаємо справжні чудеса, які до цього часу завжди були поруч в готовності з нами взаємодіяти, в готовнгості продемонструвати справжнє життя. Я з трепетом предвкушаю диво повернення до нас, наших рідних богів, які так давно покинули нас і шелест повернення яких уже відчутно в повітрі.