До уваги виробників спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів!

Відповідно до ст. 3 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 481) ліцензії на виробництво спирту етилового, коньячного і плодового та зернового дистиляту, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, дистиляту виноградного спиртового, спирту-сирцю плодового, біоетанолу, алкогольних напоїв та тютюнових виробів видаються, призупиняються та анулюються органом виконавчої влади, уповноваженим Кабінетом Міністрів України.

Ліцензія видається за заявою суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через свої зареєстровані постійні представництва), до якої додаються: ► копії засновницьких документів; ► атестат виробництва, виданий центральним органом виконавчої влади, уповноваженим відповідно до законодавства, а для малих виробництв виноробної продукції – зареєстрована декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства (крім виробництва пального); ► договір з акредитованою відповідно до законодавства лабораторією (у разі відсутності власної акредитованої лабораторії); ► документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію.

Вимагати представлення інших документів, крім зазначених у Законі № 481, забороняється.

Заява про видачу ліцензії та визначені Законом № 481 документи подаються уповноваженою особою заявника або надсилаються до органу виконавчої влади, уповноваженого Кабінетом Міністрів України, рекомендованим листом.

Ліцензія або рішення про відмову у її видачі видається заявнику органом виконавчої влади, уповноваженим Кабінетом Міністрів України, не пізніше 30 календарних днів з дня одержання зазначених у Законі № 481 документів.

У рішенні про відмову у видачі ліцензії повинна бути вказана підстава для відмови.

УВАГА! ВВЕДЕНІ ВИМУШЕНІ ТИМЧАСОВІ ЗАХОДИ ДЛЯ ВІДВІДУВАЧІВ

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу СОVID-19» з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу на всій території України з 12 березня до 03 квітня 2020 року установлено карантин.

ВВЕДЕНІ ВИМУШЕНІ ТИМЧАСОВІ ЗАХОДИ ДЛЯ ВІДВІДУВАЧІВ:

► з 17 березня 2020 року податкова припиняє проведення особистого прийому громадян;

► звернення громадян у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця податкова приймає засобами електронної пошти [email protected];

► запити на публічну інформацію податкова приймає засобами електронної пошти [email protected] або на офіційну скриньку [email protected];

► не допускаються до приміщення ДПІ особи з ознаками інфекційних захворювань;

► обмежено кількість одночасного перебування людей в залах обслуговування до однієї людини та тільки у засобах особистого захисту;

► рекомендовано обмежити скупчення в закритих приміщеннях;

► біля місць надання консультацій відвідувачам забезпечено засоби індивідуальної гігієни (вологі серветки, звичайні серветки, антисептик для рук);

► розміщено кулери (баки з питною водою) з одноразовим посудом (стаканчики) для можливості частішого вживання питної води;

► проводиться он-лайн запис для відвідування ДПІ з метою вирішення термінових питань за допомогою електронних адрес поштових скриньок ДПІ, що додаються;

► для забезпечення мінімального контакту та отримання телефонних консультацій номери телефонів, які розміщені на субсайті «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області», можливо дізнатись за посиланням dp.tax.gov.ua.

ПРОСИМО З РОЗУМІННЯМ ПОСТАВИТИСЯ ДО СИТУАЦІЇ, ЩО СКЛАЛАСЯ.

ПЕРЕЛІК ЕЛЕКТРОННИХ АДРЕС ПОШТОВИХ СКРИНЬОК ДПІ

З МЕТОЮ ЗДІЙСНЕННЯ ОН-ЛАЙН ЗАПИСУ ДЛЯ ВІДВІДУВАННЯ ПОДАТКОВИХ ІНСПЕКЦІЙ УПРАВЛІНЬ, ЯКІ УТВОРЕНІ НА ПРАВАХ ВІДОКРЕМЛЕНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ГУ ДПС)

Назва ЦОП

Електронна адреса поштової скриньки ДПІ

Правобережне управління ГУ ДПС


ЦОП Центральної ДПІ

[email protected]

ЦОП Чечелівської ДПІ

[email protected]

ЦОП Новокодацької ДПІ

[email protected]

Соборне управління ГУ ДПС


ЦОП Шевченківської ДПІ

[email protected]

ЦОП Соборної ДПІ

[email protected]

Лівобережне управління ГУ ДПС


ЦОП Лівобережної ДПІ

[email protected]

ЦОП Амур-Нижньодніпровської ДПІ

[email protected]

Дніпровсько-Новомосковське управління ГУ ДПС


ЦОП Дніпровської ДПІ

[email protected]

ЦОП Новомосковської ДПІ

[email protected]

ЦОП Магдалинівської ДПІ

[email protected]

ЦОП Солонянської ДПІ

[email protected]

Західно-Донбаське управління ГУ ДПС


ЦОП Павлоградської ДПІ

[email protected]

ЦОП Тернівської ДПІ

[email protected]

ЦОП Юр’ївської ДПІ

[email protected]

ЦОП Першотравенської ДПІ

[email protected]

ЦОП Васильківської ДПІ

[email protected]

ЦОП Межівської ДПІ

[email protected]

ЦОП Петропавлівської ДПІ

[email protected]

ЦОП Покровської ДПІ

[email protected]

Кам'янське управління ГУ ДПС


ЦОП Кам’янської ДПІ

[email protected]

ЦОП Вільногірської ДПІ

[email protected]

ЦОП Жовтоводської ДПІ

[email protected]

ЦОП Верхньодніпровської ДПІ

[email protected]

ЦОП Криничанської ДПІ

[email protected]

ЦОП Петриківської ДПІ

[email protected]

ЦОП П’ятихатської ДПІ

[email protected]

ЦОП Царичанської ДПІ

[email protected]

Криворізьке південне управління ГУ ДПС


ЦОП Криворізької південної ДПІ

[email protected]

ЦОП Широківської ДПІ

[email protected]

ЦОП Апостолівської ДПІ

[email protected]

Криворізьке північне управління ГУ ДПС


ЦОП Криворізької північної ДПІ

[email protected]

ЦОП Криворізької ДПІ

[email protected]

ЦОП Софіївської ДПІ

[email protected]

Нікопольське управління ГУ ДПС


ЦОП Нікопольської ДПІ

[email protected]

ЦОП Марганецької ДПІ

[email protected]

ЦОП ДПІ у м. Покрові

[email protected]

ЦОП Томаківської ДПІ

[email protected]

Оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності

Вийшло доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії 1.28.8.0 станом на 12.03.2020. Даний комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 28.12.2019 по 12.03.2020 включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.28, при цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними.

Перелік змін та доповнень (версія 1.28.8.0):

1. Нові версії документів:

З метою забезпечення приймання та обробки документів за формами із змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 29.01.2020 № 30 додано нові форми:

F/J 1300405 – Запит про отримання довідки з реєстру платників податку на додану вартість. Додаток 13 до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість (пункт 7.4). Форма № 1-ЗДР;

F/J 1301704 – Запит про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість. Додаток 11 до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість (пункт 7.4). Форма № 1-ЗВР;

F/J 1310108 – Реєстраційна заява платника податку на додану вартість. Додаток 1 до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість (пункт 7.5). Форма № 1-ПДВ;

F/J 1401704 – Витяг з реєстру платників податку на додану вартість. Додаток 12 до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість (пункт 7.5). Форма № 2-ВР.

2. З метою забезпечення приймання та обробки документів в системі електронного замовлення акційних марок додано нові форми:

F/J 1314301 – Попередня заявка-розрахунок про потребу в марках акцизного податку;

F/J 1314401 – Попередня заявка-розрахунок (додаткова) про потребу в марках акцизного податку.

Приклади формування електронних документів (Excel-файли):

1. ПДВ_Дод1_Розрах_кориг_сум ПДВ(21)xls – Розрахунок коригування сум податку на додану вартість (Д1). Додаток 1 до податкової декларації з податку на додану вартість. (Наказ Міністерства фінансів України 28 січня 2016 року № 21 (у редакції наказів Міністерства фінансів України 23 лютого 2017 року № 276), із змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 20.11.2019 року № 488).

2. ПДВ_дод5_Розш-ка_под-их зоб_та_кр-ту (21)xls – Розшифровки податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5). Додаток 5 до податкової декларації з податку на додану вартість. (Наказ Міністерства фінансів України 28 січня 2016 року № 21 ( у редакції наказів Міністерства фінансів України 23 лютого 2017 року № 276) із змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 20.11.2019 року № 488).

Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

Внесено зміни до форми Податкової декларації збору за місця для паркування транспортних засобів

Звертаємо увагу платників, які організовують та проводять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів, що 13.03.2020 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 21.12.2019 № 550 «Про внесення змін до форми Податкової декларації збору за місця для паркування транспортних засобів» (далі – Наказ № 550).

Наказом № 550 внесено зміни до форми Податкової декларації збору за місця для паркування транспортних засобів (далі – Декларація), яка складається з двох частин, а саме: самої Декларації, в якій безпосередньо зазначаються дані про суб’єкта господарювання та суму збору за місця для паркування транспортних засобів (далі – збір) до сплати і додатку до Декларації, в якому вказується розрахунок суми збору за об’єктами оподаткування.

Зазначений розрахунок містить нові показники, яких не було в попередній Декларації, а саме: ● код та найменування податкової пільги (згідно з актуальним довідником податкових пільг); ● суму пільги, розраховану пропорційно до періоду користування пільгою; ● дату початку і закінчення користування пільгою; ● суму пільги, яку використали за цільовим призначенням; ● площу, на яку поширили пільгу (кв.м).

Таким чином змінено порядок розрахунку суми нарахованого збору, а саме: «площа об’єкта оподаткування» х «розмір мінімальної заробітної плати на 01 січня звітного року» х «кількість днів провадження діяльності із паркування транспортних засобів» х «на ставку збору» – «сума податкової пільги».

Збір необхідно буде розраховувати у розрізі видів об’єкта оподаткування:- відведені земельні ділянки; - комунальні гаражі; - стоянки; - паркінги (будівлі, споруди, їх частини).

Наказ № 550 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 13.03.2020 № 20.

Оновлено Довідник типів об’єктів оподаткування

ДПС України оприлюднила оновлений Довідник типів об’єктів оподаткування (далі – Довідник) станом на 16.03.2020.

Перелік Довідника доповнено лише одним об’єктом оподаткування – 714 «АГНКС» (автомобільна газонаповнювальна компресорна станція).

Нагадаємо, що Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП подаються протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.

Формою вищезазначеного повідомлення передбачено заповнення типу об’єкта оподаткування.

З Довідником платники можуть ознайомитись на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/127294.html

Неповнолітня дитина отримала від фізособи – резидента, що не є членом сім’ї першого/другого ступеня споріднення спадщину: оподаткування

Вартість будь-якого об’єкта спадщини, що успадковується спадкоємцями, які не зазначені у п.п. 174.2.1 п. 174.2 ст. 174 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), оподатковується за ставкою, визначеною п. 167.2 ст. 167 ПКУ, тобто 5 % (п.п. 174.2.2 п. 174.2 ст. 174 ПКУ).

За нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) оподатковуються об’єкти спадщини, що успадковуються членами сім’ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення (п.п. «а» п.п. 174.2.1 п. 174.2 ст. 174 ПКУ).

Згідно з п. 174.3 ст. 174 ПКУ особами, відповідальними за сплату (перерахування) податку до бюджету, є спадкоємці, які отримали спадщину.

Дохід у вигляді вартості успадкованого майна (кошти, майно, майнові чи немайнові права) у межах, що підлягає оподаткуванню, зазначається у річній податковій декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація), крім, зокрема, доходу спадкоємців, які отримали у спадщину об’єкти, що оподатковуються за нульовою ставкою ПДФО, а також доходу інших спадкоємців – резидентів, які сплатили ПДФО до нотаріального оформлення об’єктів спадщини або в сільських населених пунктах – до оформлення уповноваженою на це посадовою особою відповідного органу місцевого самоврядування за місцем відкриття спадщини.

Згідно з п. 179.6 ст. 179 ПКУ обов’язок щодо заповнення та подання Декларації від імені платника ПДФО стосовно доходів, отриманих малолітньою/неповнолітньою особою покладається на опікуна або піклувальника.

Відповідно до п. 99.2 ст. 99 ПКУ грошові зобов’язання малолітніх/неповнолітніх осіб виконуються їх батьками (усиновителями), опікунами (піклувальниками) до набуття малолітніми/неповнолітніми особами цивільної дієздатності в повному обсязі.

Батьки (усиновителі) малолітніх/неповнолітніх і малолітні/неповнолітні у разі невиконання грошових зобов’язань малолітніх/неповнолітніх несуть солідарну майнову відповідальність за погашення грошових зобов’язань та/або податкового боргу.

Враховуючи вищевикладене, батькам (усиновителям) та опікунам (піклувальникам) у разі отримання малолітньою/неповнолітньою дитиною спадщини, необхідно подати податкову Декларацію від імені малолітньої/неповнолітньої дитини та сплатити ПДФО, відповідно до п.п. 174.2.2 п. 174.2 ст. 174 ПКУ.

До уваги розробників програмного РРО: оприлюднено Опис АРІ!

ДПС України ВЖЕ оприлюднила Опис АРІ для розробників програмного РРО.

Що це означає? Компанії, що мають власні ІТ-підрозділи або ІТ-компанії і пропонують свої рішення для торгівлі, зможуть розробити власні програми РРО. Ці рішення, за допомогою АРІ, зможуть надсилати електронні чеки для фіскалізації на серверах ДПС та виконувати усі інші операції, що вимагаються законом про електронні РРО.

Відкритий АРІ дозволить бізнесу самостійно впроваджувати ІТ-рішення, які відповідають його потребам, та виключити створення штучних монополій на ринку РРО.

Завантажити опис АРІ фіскального сервера можна тут: https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/novini/410320.html

Податківці Дніпропетровщини нарахували 5,1 млн грн за результатами перевірок щодо контролю за обігом підакцизних товарів

Протягом двох місяців 2020 року працівниками Головного управління ДПС у Дніпропетровській області проведено 37 фактичних перевірок суб’єктів господарювання щодо контролю у сфері обігу підакцизних товарів, у ході яких виявлено 31 порушення законодавства. Загальна сума нарахованих фінансових санкцій – 5 млн 121,8 тис. гривень.

Найчастіше суб’єкти господарювання торгували пальним без наявності ліцензії (18 випадків).

Крім того, виявлено: 1 факт оптової торгівлі пальним без наявності ліцензії, 3 факти роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами без наявності відповідних ліцензій, 3 факти торгівлі алкогольними напоями за цінами, нижчими від мінімальних роздрібних цін, 4 – з торгівлі алкогольними напоями на розлив, 2 – з торгівлі тютюновими виробами поштучно.

ДПС закликає максимально використовувати дистанційний формат спілкування

Здоров’я та безпека платників – головний пріоритет ДПС як соціально-відповідального державного органу. У зв’язку зі спалахом і розповсюдженням коронавірусу COVID-19 та попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій Державна податкова служба України наполегливо рекомендує платникам утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби. Особливо якщо проблему, з якою ви збираєтеся звернутися до ЦОП, можливо вирішити дистанційно (онлайн або поштою).

Якщо ж причина звернення невідкладна і потребує обов’язкового відвідування ЦОП, просимо вас дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України щодо зменшення впливу та передачі гострих респіраторних вірусних інфекцій: ► за можливості користуватися захисною маскою та дезінфікуючими засобами; ► не створювати скупчення людей у ЦОП. Пам’ятайте про необхідність дотримання безпечної відстані між людьми (щонайменше 1,5 метра); ► уникайте контакту з усіма, хто має жар та кашель.

ВАЖЛИВО: якщо ви маєте симптоми ГРВІ (підвищена температура тіла, кашель, утруднене дихання тощо), нещодавно контактували з хворими на COVID-19 або перебували у країнах, у яких виявлено випадки зараження населення коронавірусом, просимо вас залишитися вдома та утриматися від відвідування ЦОП.

ДПС звертається з проханням зменшити надходження паперових документів та користуватись засобами електронного зв’язку та поштою.

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Засобами Електронного кабінету також надано можливість подати заяви для отримання адміністративних послуг, зокрема:

● картки платника податків; відмітки у паспорті громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;

● реєстрації реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;

● включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

● довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

За допомогою Електронного кабінету можливо отримати результати надання адміністративних послуг, зокрема:

● довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

● відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;

● копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій направляються на адресу електронної пошти заявника (оригінал можна буде отримати після закінчення карантину).

На період карантину режим роботи ЦОП змінюється з 10 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв. з обідньою перервою та з технічними перервами для санітарної обробки щогодини на 10 – 15 хв., для невеликих ЦОП – з 10 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв. із технічними перервами для санітарної обробки щогодини на 10 – 15 хвилин.

Працівники Контакт-центу ДПС, які надають інформацію платникам податків з питань стану обробки електронної звітності та інших електронних сервісів за номером телефону 0 800 501 007 (напрям 0), будуть працювати на період карантину з 10 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. у черговому режимі.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0 800 501 007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

Заздалегідь просимо з розумінням поставитись до ситуації, що склалася, і просимо вибачення за можливі незручності! Будьте свідомими та зайвий раз не наражайте на небезпеку себе та оточення!

Інформація розміщена на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/412361.html

Режим роботи ЦОПів у період карантину

У зв’язку зі спалахом та розповсюдженням коронавірусу СОVID-19 та попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій режим роботи ЦОПів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області змінюється.

Наполегливо рекомендуємо платникам утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби! Особливо, якщо проблему, з якою ви збираєтеся звернутися до ЦОП, можливо вирішити дистанційно (он-лайн або поштою).

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертається з проханням до платників податків зменшити надходження паперових документів та користуватись засобами електронного зв’язку та поштою.

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі рdf (обмеження 2 МБ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://саbіnеt.tах.gov.ua/, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Працівники Контакт-центру ДПС, які надають інформацію платникам податків з питань стану обробки електронної звітності та інших електронних сервісів за номером телефону 0800-501-007 (напрямок 0), будуть працювати на період карантину з 10 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. в черговому режимі. У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800-501-007 (напрямок 0) або за посиланням https://саbіnеt.tах.gov.ua/.

Режим роботи центрів обслуговування платників Дніпропетровської області на період карантину розміщено на головній сторінці субсайту «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» у розділі «Новини» від 18 березня поточного року за посиланням https://dp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/412423.html , а також на сторінці «ДПС у Дніпропетровській області» у мережі Facebook.

Дистанційні комунікації – запобігання поширенню коронавірусу!

З метою запобігання поширення коронавірусу COVID-19, запроваджені карантинні заходи.

Закликаємо платників: користуйтеся дистанційними формами комунікації, зайвий раз не відвідуйте податкові органи та максимально використовуйте електронні сервіси ДПС, що розміщені на головній сторінці офіційного вебпорталу ДПС України:

- електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua/

- електронна звітність https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/.

Детально про декларування доходів – у банері «Деклараційна кампанія 2020» за посиланням

https://dp.tax.gov.ua/deklaratsiyna-kampaniya-2020/

Отримати необхідну інформацію, проконсультуватись з фахівцями податкової служби платники можуть за допомогою Інтернету, надіславши повідомлення на офіційні скриньки Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, та за номерами телефонів, а саме:

- перелік контактної інформації Головного управління ДПС у Дніпропетровській області за посиланням https://dp.tax.gov.ua/kontakti/;

- контактні дані управлінь, які утворені на правах відокремлених підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (поштова адреса, контакти, електронна адреса, зокрема для подання запиту на публічну інформацію та письмових звернень громадянами) за посиланням https://dp.tax.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/teritorialni-organi/.

Дотримуючись правил безпеки у непростій ситуації, ви максимально себе захищаєте!

ДПС розпочинає серію відеоуроків про те, як користуватися Е-сервісами

Для допомоги платникам податків Державна податкова служба розпочинає серію відеоуроків, в яких роз’яснюватиметься як правильно користуватися електронними сервісами.

Перший відеоурок присвячено заповненню декларації про майновий стан і доходи громадян. Переглянувши його, користувачі зможуть дізнатися як правильно заповнити декларацію крок за кроком та як при цьому уникнути помилок. Звертаємо увагу, щоб подати декларацію через Електронний кабінет платникам податків необхідно мати електронний підпис.

У зв’язку з оголошеним в Україні карантином з метою запобігання поширення вірусу COVID-19 закликаємо платників користуватися електронними сервісами від Державної податкової служби.

Відеоматеріали по темі розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi/5977.html

До уваги платників: набрали чинності важливі закони, спрямовані на протидію пандемії коронавірусу в Україні!

В офіційному виданні «Голос України» від 17.03. 2020 № 51(7138) опубліковано закони України від 17 березня 2020 року, які спрямовані на протидію пандемії коронавірусу в Україні, а саме:

► Закон України № 530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)» (далі – Закон № 530).

Законом № 530 на час карантину, зокрема, забороняються перевірки бізнесу; дозволяється дистанційна робота; ввезення лікарських засобів, призначених для боротьби з COVID-19, здійснюється без мита та ПДВ – для зниження ціни на закупівлі; запроваджується адміністративна відповідальність за порушення правил карантину; підвищується кримінальна відповідальність за порушення санітарних правил і норм щодо запобігання інфекційним захворюванням.

Крім того, введення карантину тепер вважатиметься форс-мажором.

Закон № 530 набрав чинності 17.03.2020 (з дня опублікування).

► Закон України № 533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» (далі – Закон № 533).

Законом № 533, зокрема, внесено такі зміни:

● не застосовуватимуться штрафні санкції за порушення податкового законодавства, вчинені з 01 березня по 31 травня 2020 року;

● встановлено мораторій на проведення документальних та фактичних перевірок ДПС з 18 березня по 31 травня 2020 року;

● подовжено до 01 липня 2020 року термін подання річної декларації про майновий стан і доходи;

● тимчасово звільняються від нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування всі фізичні особи – підприємці (далі – ФОП), особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, та члени фермерського господарства за періоди з 01 по 31 березня та з 01 квітня по 30 квітня 2020 року за себе. При цьому цей період зараховується до страхового стажу для виплати пенсії, іншої державної допомоги, соціального страхування;

● не нараховується та не сплачується у період з 01 березня року по 30 квітня 2020 року плата за землю;

● об’єкти нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, не є об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за період з 01 березня по 30 квітня 2020 року;

● строк обов’язкового запровадження реєстраторів розрахункових операцій для ФОП продовжується (з 01.10.2020 до 01.01.2021, а для окремих видів діяльності до 01.04.2021).

Закон № 533 набрав чинності 18.03.2020 (з дня, наступного за опублікуванням).

► Закон України № 531-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на підвищення доступності лікарських засобів, медичних виробів та інших товарів, які закуповуються Особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я» (далі – Закон № 531).

Законом № 531 визначено Особу, уповноважену на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я (Закупівельна організація). Крім того, продовжено до 31 березня 2022 року термін дії реєстраційних посвідчень на лікарські засоби, що закуповуються спеціалізованими організаціями, які здійснюють закупівлі, виданих до 31 березня 2020 року. Якщо такі лікарські засоби були використані не за їх цільовим призначенням, то посадові особи притягуються до відповідальності, а ПДВ має бути сплачено у повному обсязі.

Закон № 531 набрав чинності 18.03.2020 (з дня, наступного за опублікуванням).

► Закон України № 532-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо підвищення доступності лікарських засобів, медичних виробів та інших товарів, які закуповуються за кошти державного бюджету, та створення умов для закупівель у сфері охорони здоров’я за кошти державного бюджету» (далі – Закон № 532).

Законом № 532, зокрема розділ 2 підрозділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ) доповнено новим п. 381, відповідно до якого тимчасово, до 31 грудня 2022 року, звільняються від оподаткування ПДВ:

1) операції з ввезення на митну територію України лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються за кошти державного бюджету особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я;

2) операції з постачання на митній території України лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються за кошти державного бюджету особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я. При цьому, норми п. 198.5 ст. 198 та ст. 199 ПКУ не застосовуються;

3) операції з безоплатного постачання (передачі) особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що були ввезені та/або поставлені на митній території України відповідно до підпунктів 1 та 2 п. 381 розділу 2 підрозділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ, на користь структурних підрозділів з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій або суб’єктів господарювання, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики;

4) операції з безоплатного постачання (передачі) лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що були ввезені та/або поставлені (передані) на митній території України відповідно до підпунктів 1 – 3 п. 381 розділу 2 підрозділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ, у разі здійснення перерозподілу таких лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них у встановленому законодавством порядку між структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій та/або суб’єктами господарювання, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики;

5) операції з безоплатного постачання (передачі) у системі охорони здоров’я до кінцевого споживача (пацієнта), у тому числі з метою надання необхідних медичних послуг та лікарських засобів, що передбачені програмою медичних гарантій, лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що були ввезені та/або поставлені (передані) на митній території України відповідно до підпунктів 1 – 4 п. 381 розділу 2 підрозділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій або суб’єктами господарювання, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики.

Закон № 532 набере чинності з 01.04.2020 (першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування), крім підпункту 1 пункту 5 розділу І Закону № 532, яким подовжено до 31.12.2022 дію п. 38 розділу 2 підрозділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ, що набрав чинності з 18.03.2020.

Упорядковано розмір ставки рентної плати за користування надрами для видобування бурштину

До відома платників: 07.03.2020 набрав чинності Закон України від 04 лютого 2020 року № 490-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо упорядкування розміру ставки рентної плати за користування надрами для видобування бурштину» (далі – закон № 490).

Законом № 490 внесено зміни до Податкового кодексу України (далі – ПКУ), а саме:

1. У п. 252.20 ст. 252 ПКУ слово і цифри «бурштин 25,00» замінено словом і цифрами «бурштин 10,00».

2. Підрозділ 91 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ доповнено п. 3, відповідно до якого тимчасово встановлено ставку рентної плати за користування надрами для видобування бурштину, визначену п. 252.20 ст. 252 ПКУ:

● до 31 грудня 2020 року включно – у розмірі 5 відсотків;

● до 31 грудня 2021 року включно – у розмірі 8 відсотків.

Закон № 490 опу

novokodatska.podatkova
Правобережне управління

Коментарі доступні тільки зареєстрованим користувачам

вхід / реєстрація

Рекомендації