Ми живемо в конкурентному світі, де активно використовуються не лише політичні, а й маркетингові технології. Щоб зрушити з місця велику, проте добряче заіржавілу машину під назвою «Україна», необхідно змінити уявлення світу про неї.

Сьогодні наша держава постає перед оточуючим світом в образі «наймички», простої сільської дівчини, обдуреної москалями у промислових масштабах. Цей образ червоною ниткою проходить через українську літературу ХІХ століття, спроможний на початку ХХІ століття викликати емпатію та навіть сприяти отриманню пари мільярдів фінансової допомоги, які у масштабах вітчизняної економіки не мають принципового значення. Його важко «продати» оточуючому світу, більше того – він дисонує з українським потенціалом.

Одна з найбільших країн Європи, у надрах якої зосереджено практично всі елементи з таблиці Менделєєва, масна чверть світових запасів чорнозему та ключовий елемент споконвічного шляху «з варяг у греки». З огляду на масштаби нашої держави, жоден континентальний інтеграційний проект не може обійтися без України. Нам, її громадянам, лише потрібно це усвідомити та повірити у себе та у власні сили. Це насамперед стосується тих, хто називає себе «національною елітою», оскільки успішна Україна повинна стати предметом її глибинного інтересу.

Ми вже витримали перший, найстрашніший удар з боку Росії та продовжуємо опиратися її спробами підтягнути Україну до власної сфери впливу. Українці довели, що вони мають право на реалізацію власного шансу на побудову успішної держави та виявили готовність до перетворень куди більшу, ніж від нас очікували власні вожді. У цій ситуації нація, яка бореться та розвивається, має право на новий архетип – Енея, парубка моторного, спроможного разом з побратимами добиватися перемог. Він набагато більше відповідає образу сучасної України, ніж не «наймичка».

Українцям необхідно відчути власну значущість та рушити вперед. Нині ми маємо останній шанс перетворитися з «території» та «сірої зони» на ефективну європейську державу. Часу небагато, умови важкі, оточуючий світ наповнений конкурентами, тому успіх буде солодким, і його присмак повинні відчути мільйони.