1б

Люди, як правило, мають певні хобі, хтось меломан, хтось колекціонує монети, журнали, хтось нещадно п'є. В мене ж є захоплення кожну третю середу місяця із зацікавленням спостерігати за Криворізькою міськрадою. Цього разу повеселили цікавим нововведенням у вигляді муніципального проекту «Криворізька гостинність». Далі поміркуємо що ж воно таке та «гостинність».

4б

З дитинства мешкаю у Кривому Розі, тому коли комусь розповідав звідки я, то чув про явище «гостинності» багато чого: про своєрідність міста, мало доброго, більше стереотипів про «гоп-стоп», «кримінальне місто», «страшно жити» й подібне до цього. Але далі не про це. Цього разу тема гостинності торкнулась трохи іншого питання, вона стала туристичною, за твердженням представників виконкому.

2б

Жарти то добре, але поки що досить. Так от, основна суть полягає в тому, що в ході пленарного засідання було сказано, що планується запуск муніципального проекту під назвою «Криворізька гостинність». Проект передбачатиме створення якихось карток, які надаватимуть туристам певні преференції. Звичайно, що не всюди, а лише у закладах-партнерах

Повертаємось до старого-доброго правила трьох-З: «Зібрались, Зорганізувались, Зробили»

Але от навіщо будувати велосипед наново, якщо все вже зроблено до нас. Тому приклад туристичного Львова був не випадковим. Є там така цікава штука, яка іменує себе мережею "LOKAL". До прикладу, заходиш ти до файного львівського ресторанчику, смачно їси, випиваєш й коли приходить час розрахуватись дуже часто (не завжди, не всі заклади Львова приєднались, це не монополія) можна почути питання: «Ви маєте картку Локаль?». Звичайно, що відповідь ні, а рахунок вищий, ніж в того, хто її має.

3б

В мережі "LOKAL" міська влада б мала повчитись двом ключовим напрямам розвитку (загалом у Львова повчитись), першим з них є цільова аудиторія даної ініціативи, а другим – механізм впровадження.

5б

Цільова аудиторія – це ж ті, хто скористається продуктом і якщо простіше «ті, з кого ми можемо щось поімєть, тоді коли вони можуть, щось поімєть з нас». І тут «Криворізька гостинність» (взагалі не вірю, що її впровадять) зашквариться, оскільки ну який сенс формувати спільноту бізнесменів готових надати знижки, вкладатись у виготовлення карток, щоб потім цим користались туристи. Туристи й так приїдуть, без заманювання.

Аудиторією такої ініціативи має бути громада міста, "LOKAL" у Львові тому так довго й тримається, бо орієнтований в першу чергу на місцевих жителі, ну й на тих, хто дуже любить місто Лева (оскільки її ще можна оформити в інтернеті).

6б

Другий аспект полягає в реалізації і тут ну все дуже поганенько, як на мене. Картка має існувати на основі "cashback", а не системи знижок. Знижка = автоматичне підняття ціни, своєрідний "cashback" у вигляді системи накопичування бонусів означає, що людина повернеться їх витрачати і всі задоволені. Підприємець зберігає кошти й клієнта, користувач отримує безкоштовну послугу за накопичені бонуси. Алілуя!

Нарочне впровадження, дамо йому таку назву. Ну хто ж у 2018 то році говорить про пластикові картки, ще б талони видавати почали, на хліб там й інше. Якщо хтось не знає, то вже існує смартфон, всі з ним ходять, сидять в інтернатах, пишуть гидотку у фейсбуках-твіттерах і скачують додатки. О! Воно! Можна ж запустити дану ініціативу з додатку, який передбачатиме реєстрацію в родинному клубі, постійний доступ клієнта до системи накопичення-використання бонусів. Шикарно просто.

Насправді, «Криворізька гостинність», хоч й звучить страхітливо, але з урахуванням зміни назви, цільової аудиторії, механізму впровадження (Ну ви зрозуміли, зі зміною всього) була б дуже крутою й необхідною ініціативою для міста. Але роботам вже скоро людську цивілізацію знищувати, а ми лише плануємо «картки» виготовляти.



DENYS S BLOG