ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області :Сума, сплачена роботодавцем за навчання працівника, відображається у формі №1ДФ за ознакою доходу "145"

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що згідно з Довідником ознак доходів, сума, сплачена роботодавцем на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів за фізичну особу для її підготовки чи перепідготовки, відображається в звіті №1ДФ за ознакою доходу "145".

Сума, сплачена роботодавцем на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів, що не перевищує у 2018 році 11169,0 грн за кожний повний або неповний місяць навчання, підготовки чи перепідготовки фізичної особи (працівника) не включається до складу оподатковуваного доходу такої фізичної особи.

При цьому кошти, сплачені роботодавцем за навчання фізичної особи (працівника) в частині перевищення суми, визначеної пп. 165.1.21 ПКУ, оподатковуються ПДФО за ставкою 18%.

Оподаткування доходів фізичних осіб регламентується розд. IV ПКУ, відповідно до пп. 163.1.1 якого об'єктом оподаткування резидента є загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід.

Статтею 165 ПКУ встановлено перелік доходів, які не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку, зокрема, сума, сплачена будь-якою юридичною або фізичною особою на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів за здобуття освіти, за підготовку чи перепідготовку платника податку, але не вище трикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року за кожний повний або неповний місяць навчання, підготовки чи перепідготовки такої фізичної особи (пп. 165.1.21 ПКУ).

У 2018 році від оподаткування ПДФО звільняється сума, що становить 11169 грн (3723 грн х 3) за повний або неповний місяць навчання.

Нарахування, утримання та сплата (перерахування) ПДФО до бюджету здійснюються у порядку, встановленому ст. 168 ПКУ.

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області :Як фізособі можна отримати довідку про свої доходи від ДФС?

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що фізична особа може отримати інформацію про джерела/суми отриманих доходів у ЦОПі, ДПІ або через Електронний кабінет

Фізична особа (громадянин України, іноземець, особа без громадянства) для отримання інформації про джерела/суми отриманих доходів подає до контролюючого органу заяву щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр) про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (далі – Заява за формою №10ДР) (додаток 14 до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків).

Громадянин України для отримання інформації про джерела/суми отриманих доходів може звернутися особисто або через представника до державної податкової інспекції за своєю податковою адресою (місцем проживання) або до іншого контролюючого органу (державних податкових інспекцій в районах, містах, районах у містах, об'єднаних державних податкових інспекцій, головних управлінь ДФС в областях). При цьому громадянин подає документ, що посвідчує особу.

Іноземці та особи без громадянства – до головних управлінь ДФС в областях, пред'являючи при цьому документ, що посвідчує особу, та засвідчений в установленому порядку його переклад українською мовою (крім осіб, які мають посвідки на постійне проживання або посвідки на тимчасове проживання в Україні).

Представник додає до Заяви за формою №10ДР довіреність, засвідчену в нотаріальному порядку, на отримання відомостей з Державного реєстру, документ, що посвідчує особу такого представника, та ксерокопію (з чітким зображенням) документа, що посвідчує особу довірителя.

Якщо довірена особа є іноземцем або особою без громадянства, до документа, що посвідчує її особу, вона додатково додає засвідчений в установленому законодавством порядку його переклад українською мовою (після пред'явлення повертається) та копію такого перекладу (крім осіб, які мають посвідки на постійне проживання або посвідки на тимчасове проживання в Україні).

Слід відмітити, що фізичною особою також може бути поданий до контролюючого органу засобами електронного зв'язку в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді (Заява за формою №10ДР) (далі – Запит). За результатами обробки такого Запиту на електронну адресу платника надходить відповідь, що містить відомості з Державного реєстру про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді.

Відповідь на Запит в електронному вигляді містить інформацію, зокрема, про суму виплаченого доходу, суму перерахованого податку, а також про дати прийняття/звільнення з роботи відповідно до податкових розрахунків за формою №1ДФ, які подаються податковими агентами до контролюючих органів.

Інформацію щодо електронного сервісу можна отримати на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці: Головна/Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді/ Електронні форми запиту та відповіді про доходи: http://sfs.gov.ua/fizichnim-osobam/vidomosti-doxid/elektronni-formi-zapitu-ta-vidpovidi.

Отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру можна й у приватній частині (особистий кабінет) Електронного кабінету.

Крім того, згідно з приміткою до Заяви за формою №10ДР відомості про доходи накопичуються у Державному реєстрі, починаючи з 01 січня 1998 року, відповідно до податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма №1ДФ), які щокварталу подаються податковими агентами до територіальних органів ДФС. Інформація про доходи за останній звітний період надається через 50 днів після його закінчення.

Контролюючий орган протягом трьох робочих днів з дня звернення фізичної особи (представника) надає відомості з Державного реєстру.

З таким роз'ясненням можна ознайомитися на офіційному веб-порталі ДФСУ у ЗІР (категорія 140.06).

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області :Як сплачувати ПДВ при отриманні послуг від нерезидента?

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що відповідно до наказу Мінфіна від 14.01.2011 р. №11 та наказу ДФС України від 10.04.2015 р. №267 «Про організацію оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» із змінами (далі – Наказ №267), нарахування і сплата податкових зобов'язань з ПДВ, нарахованих отримувачем послуг, не зареєстрованим як платник ПДВ, які постачаються нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими платниками податків, на митній території України здійснюються на бюджетний рахунок з кодом бюджетної класифікації 14010100 (після перекодування 14060100) «Податок на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг)».

Що стосується рахунку з кодом бюджетної класифікації 14060400 «Податок на додану вартість із імпортованих на територію України робіт, послуг», то на зазначений рахунок відповідно до наказу №267 спрямовуються виключно нарахування ПДВ з вартості послуг, отриманих особами, не зареєстрованими платниками ПДВ, від нерезидентів на митній території України за актами перевірок.

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області :Що таке податковий номер платника податків?

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що податковим номером платника податків є:

1. код за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України для платників податків, які включаються до такого реєстру (юридичні особи та відокремлені підрозділи юридичних осіб – резидентів та нерезидентів);

2. реєстраційний номер облікової картки платника податків – фізичної особи, крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта;

3. реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який присвоюється контролюючими органами за структурою, встановленою у п. 2.3 розд. ІІ Порядку №1588, платникам податків, визначеним у п. 2.4 розд. ІІ Порядку №1588.

Податковий номер платника податків вказується у всіх свідоцтвах, довідках, в інших документах або повідомленнях, що видаються платнику податків, у всіх податкових деклараціях (розрахунках, звітах), платіжних документах щодо податків і зборів, у фінансових документах, а також в інших випадках, передбачених законодавством.

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області :Змінили призвіще – змініть й облікові дані

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що фізичні особи – платники податків зобов'язані подавати до фіскальних органів відомості про зміну даних, які вносяться до Облікової картки протягом місяця з дня виникнення таких змін, шляхом подання Заяви за формою №5ДР (додаток 12 до Положення №822 від 29.09.2017 р.).

Фізичні особи, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відмітку у паспорті, протягом місяця з дня виникнення змін, подають Заяву за формою №5ДРП (додаток 13 до Положення №822 від 29.09.2017 р.).

Такі заяви подаються особисто або через представника до фіскального органу за своєю податковою адресою (місцем проживання).

Фізичні особи, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, подають зазначені заяви до будь-якого фіскального органу.

Для заповнення Заяви використовуються дані документа, що посвідчує особу, та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.

Якщо зазначені документи видані не українською мовою, подаються їх засвідчені переклади українською мовою (після пред'явлення повертаються) та їх копії.

Внесення змін до Державного реєстру та окремого реєстру Державного реєстру здійснюється протягом 3-х робочих днів від дня подання Заяви за формою №5ДР або за формою №5ДРП до фіскального органу за своєю податковою адресою (місцем проживання).

У разі звернення до будь-якого контролюючого органу строк внесення змін до Державного реєстру може бути продовжено до п'яти робочих днів.

Зазначена норма визначена п. 14 розділу ІХ «Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків», затвердженого наказом МФУ від 29.09.2017 р. №822.

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області :Умови подання реєстраційної заяви в електронній формі та окремо навели порядок надсилання у такому випадку першої та другої квитанції щодо її обробки

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що у підкатегорії 102.04 «ЗІР» навели норми п. 6 Порядку № 440. За ним реєстраційна заява може бути подана (надіслана) неприбутковою організацією засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб. Але це можливо, якщо установчі документи оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону № 755. Відповідно, якщо установчих документів не оприлюднено в електронному вигляді, то реєстраційну заяву можна буде подати тільки в письмовій формі.

Порядок отримання неприбутковою організацією квитанцій від ДФС у разі надіслання реєстраційної заяви в електронній формі. А саме:

перша квитанція надсилається автору протягом двох годин з часу отримання електронного документа контролюючим органом, а якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня або за 1 годину до його закінчення – протягом перших двох годин наступного операційного дня.

друга квитанція направляється платнику податків протягом 14 календарних днів з дня отримання контролюючим органом реєстраційної заяви за формою №1-РН та містить реквізити прийнятого контролюючим органом рішення або причини не прийняття реєстраційної заяви за формою №1-РН в контролюючому органі.

На другу квитанцію накладається електронна печатка ДФС здійснюється її шифрування та надсилання автору. Другий примірник другої квитанції зберігається в контролюючому органі (п. 13 розд. ІІ Порядку №557).

Пунктом 14 розд. ІІ Порядку № 557 встановлено, що у разі наявності другої квитанції про прийняття електронного документа датою та часом прийняття (реєстрації) електронного документа контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції.

Порядок ведення архіву надісланних Автор зобов'язаний вести архів надісланих до контролюючого органу файлів електронних документів із накладеними на них ЕЦП автора та отриманих електронних документів з ЕЦП контролюючого органу, а також зберігати цей архів протягом строку, передбаченого законодавством для зберігання відповідних документів на паперових носіях.

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області :ФОП-«загальник" змінив адресу у зв'язку з перейменуванням вулиці: що з книгою?

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує,, що у разі зміни податкової адреси (місця проживання), пов'язаної зі зміною адміністративного району, внаслідок якого відбулось перейменування назви міста, вулиці фізичній особі – підприємцю на загальній системі оподаткування необхідно зареєструвати нову Книгу обліку доходів і витрат (далі – Книга) у контролюючому органі за новим місцем обліку.

Якщо зміна податкової адреси (місця проживання) відбулася в межах одного адміністративного району, то записи необхідно продовжувати наростаючим підсумком в зареєстрованій Книзі. При цьому фізична особа – підприємець на загальній системі оподаткування може закреслити назву міста, вулиці, що перейменовані, зазначити нову назву та поряд з виправленням поставити особистий підпис з надписом "Виправленому вірити".

Відповідно до п. 177.5 ПКУ фізичні особи – підприємці, які здійснюють діяльність на загальній системі оподаткування, подають до контролюючого органу податкову декларацію за місцем своєї податкової адреси за результатами календарного року у строки, встановлені для річного звітного податкового періоду, в якій також зазначаються авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб.

Фізичні особи – підприємці зобов'язані вести Книгу обліку доходів і витрат (далі – Книга) та мати підтверджуючі документи щодо походження товару (п. 177.10 ПКУ).

Форма Книги та порядок її ведення, що ведуть фізичні особи – підприємці на загальній системі оподаткування, затверджена наказом Міндоходів від 16.09.2013 №481 (далі – Порядок).

Книга прошнурована, пронумерована, безоплатно реєструється в контролюючому органі. Книга засвідчується підписом керівника або заступника контролюючого органу та скріплюється печаткою (пп. 2 п. 3 Порядку).

Записи у Книзі виконуються розбірливо чорнилом темного кольору або кульковою ручкою. Внесення виправлень здійснюється шляхом нового запису, який засвідчується підписом самозайнятої особи (пп. 3 п. 3 Порядку).

Дані Книги заповнюються у гривнях з копійками та використовуються самозайнятою особою для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи (п. 9 Порядку).

Згідно з п. 10.1 розд. Х Порядку №1588, у разі проведення державної реєстрації зміни місцезнаходження або місця проживання платника податків, внаслідок якої змінюється адміністративно-територіальна одиниця та контролюючий орган, в якому на обліку перебуває платник податків (далі – адміністративний район), а також у разі зміни податкової адреси платника податків, контролюючими органами за попереднім та новим місцезнаходженням (місцем проживання) платника податків проводяться процедури відповідно зняття з обліку/взяття на облік такого платника податків.

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області :Як сплачувати ЄСВ підприємцю у разі припинення та поновлення діяльності в одному місяці

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 4 Закону про ЄСВ платниками ЄСВ є фізособи – підприємці, у т. ч. ФОП – платники ЄП.

Пунктами 1 та 4 ч. 2 ст. 6 Закону про ЄСВ визначено, що платник ЄСВ зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати ЄСВ, подавати звітність до органу доходів і зборів за основним місцем обліку в порядку та строки, визначені законодавством.

Згідно з ч. 8 ст. 4 Закону №755 ФОП позбавляється статусу підприємця з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності цією фізичною особою.

Останнім періодом, за який необхідно сплатити ЄСВ, буде період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності такої ФОП.

Відповідно до ч. 4 ст. 6 Закону про ЄСВ у разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності ФОП така фізична особа користується правами, виконує обов'язки та несе відповідальність, що передбачені для платника ЄСВ, в частині діяльності, яка здійснювалася нею як ФОП.

Порядок взяття на облік ФОП передбачено розділу II Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та Положення про реєстр страхувальників, затверджених наказом Мінфіну №1162.

У разі повторної реєстрації у платника ЄСВ виникають обов'язки відповідно до ч. 2 ст. 6 Закону про ЄСВ.

Отже, у разі припинення підприємницької діяльності ЄСВ сплачується за період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності у розмірі не менше мінімального страхового внеску на місяць протягом 10 календарних днів після граничного строку подання Звіту про ЄСВ із зазначенням типу форми "ліквідаційна".

При повторній реєстрації підприємницької діяльності ЄСВ сплачується до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄСВ, у розмірі не менше мінімального страхового внеску на місяць.

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області :Якщо суб'єкт господарювання виявив помилку у повідомленні за ф. №20-ОПП, він повинен подати повідомлення з виправленою інформацією про такі об'єкти

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що відповідно до п. 63.3 ПКУ платник податків зобов'язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об'єкти оподаткування і об'єкти, пов'язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно із Порядком обліку платників податків і зборів (далі – Порядок), шляхом подання повідомлення за ф. №20-ОПП.

При зміні відомостей про об'єкт оподаткування, а саме: зміна типу, найменування, місцезнаходження або стану об'єкта оподаткування, платник податків надає до контролюючого органу за основним місцем обліку повідомлення за ф. №20-ОПП з оновленою інформацією про об'єкт оподаткування, щодо якого відбулися зміни. У повідомленні поряд із реквізитом, який змінився, зазначається у дужках його попереднє значення.

При цьому в разі зміни призначення об'єкта оподаткування або його перепрофілювання інформація щодо такого об'єкта оподаткування надається в повідомленні двома рядками, а саме: в одному рядку зазначається інформація про закриття об'єкта оподаткування, призначення якого змінюється, у другому – оновлена інформація про об'єкт оподаткування, який створено чи відкрито на основі закритого (п. 8.5 розд. VIII Порядку).

Якщо суб'єкт господарювання виявив помилку у повідомленні за ф. №20-ОПП він повинен подати повідомлення з виправленою інформацією про такі об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за ф. №20-ОПП до органу ДФС за основним місцем обліку.

При заповненні повідомлення за ф. №20-ОПП з виправленою інформацією у другій графі відомостей про об'єкти оподаткування платником податків зазначається код ознаки надання інформації 3 (надання інформації щодо зміни відомостей про об'єкт оподаткування). При цьому таке повідомлення подається разом з супровідним листом, в якому зазначається факт виправлення помилок у відомостях про об'єкт оподаткування.

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області : "Пульс" – на захисті інтересів платників

Кожен громадянин має право звернутись до сервісу Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) "Пульс", що приймає звернення громадян та суб'єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів (далі – Інформація).

Заявники можуть надати Інформацію за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок "4", та на електронну пошту [email protected].

Інформація приймається цілодобово.

При наданні Інформації бажано назвати своє прізвище, ім'я, по батькові (найменування підприємства, установи, організації, суб'єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім'я, по батькові та посаду працівника органу ДФС, з яким пов'язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо Заявник не бажає називати своє прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання/реєстрації, Інформація реєструється як анонімна.

Про результати розгляду Інформації Заявники повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.

Не повідомляються Заявникам результати розгляду анонімної Інформації та повідомлень про наявність на офіційному веб-порталі/субсайтах ДФС недостовірної/застарілої інформації; методологічних чи технічних проблем в роботі електронних сервісів чи систем; відомості що надходить до ІДД ДФС електронною поштою щодо мінімізації сплати податків, зборів, митних платежів, єдиного соціального внеску.

ДПІ у Чечелівському районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує Про новації податкового законодавства 2018 року

Верховною Радою України прийнято закон, який передбачає запровадження механізму "єдиного вікна" та оптимізацію здійснення контрольних процедур при переміщенні товарів через митний кордон України.

Відповідно до цього закону Державна фіскальна служба України (далі — ДФС) має створити та забезпечити функціонування єдиного державного інформаційного веб-порталу "Єдине вікно для міжнародної торгівлі". На службу покладене зобов'язання й по його адмініструванню.

Таким чином, скасовується необхідність подання суб'єктом зовнішньоекономічної діяльності або митним брокером паперового документа, виданого одним державним органом – іншому.

Крім того, для спрощення процедур контролю товарів на кордоні скорочується кількість контролюючих органів на кордоні:

- посадові особи митниць перевірятимуть дозвільні документи, які на сьогодні перевіряються посадовими особами Державної екологічної інспекції;

- посадові особи Державної прикордонної служби України перевірятимуть рівень радіоактивного забруднення транспортних засобів та вантажів, що ввозяться на митну територію України. Ці перевірки на сьогодні здійснюються посадовими особами Державної екологічної інспекції;

- скасовується санітарно-епідеміологічний та екологічний контроль товарів, що переміщуються через митний кордон.

Внесені законом зміни до Митного кодексу України також визначають термінологію "механізму "єдиного вікна" та порядок його реалізації. Крім того, новації передбачають застосування органами доходів і зборів під час здійснення митних процедур інформації з державних реєстрів про товари, які контролюються.

До обов`язків ДФС також буде віднесено визначення кодів згідно з УКТ ЗЕД товарів, щодо переміщення яких через митний кордон України встановлені заборони або обмеження, та ведення та оприлюднення на сайті ДФС переліків таких заборон або обмежень.

Законом також регламентовано порядок отримання органами доходів і зборів в електронній формі дозвільних документів, необхідних для митного контролю та оформлення товарів, з використанням механізму "єдиного вікна" та порядок здійснення ними відповідних митних формальностей на підставі такої інформації.

Єдиний державний інформаційний веб-портал "Єдине вікно для міжнародної торгівлі" має запрацювати протягом шести місяців після вступу в силу зазначеного закону.

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області :З початку року платники отримали 85,2 млрд грн відшкодованого ПДВ

ДПІ у Чечелівському районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує. Протягом січня-серпня поточного року платникам податків відшкодовано 85,2 млрд грн податку на додану вартість. Порівняно з відповідним періодом минулого року сума бюджетного відшкодування зросла на 9,3%, або на 7,3 млрд грн. У січні-серпні 2017 року платникам було повернуто 77,9 млрд грн ПДВ.

У серпні 2018 року сума відшкодованого ПДВ склала 10 млрд гривень.

Позитивної динаміки з відшкодування податку на додану вартість вдалося досягти за рахунок ефективної роботи системи моніторингу оцінки ризиків СМКОР, що дозволяє блокувати реєстрацію ризикових податкових накладних, та електронному реєстру відшкодування ПДВ, який функціонує у відкритому режимі. Завдяки прозорості та автоматичності всього процесу відшкодування ПДВ усунуті будь-які можливості для маніпуляцій з відшкодуванням цього податку.

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області :Право на податкову знижку за іпотечним кредитуванням, якщо житло у спільній власності подружжя

Згідно з пп. 166.3.1 п. 166.3 ст. 166 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платник податку на доходи фізичних осіб (далі – податок) має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, частину суми процентів, сплачених таким платником податку за користування іпотечним житловим кредитом, що визначається відповідно до ст. 175 ПКУ.

Платник податку – резидент має право включити до податкової знижки частину суми процентів за користування іпотечним житловим кредитом, наданим позичальнику в національній або іноземній валютах, фактично сплачених протягом звітного податкового року (п.175.1 ст.175 ПКУ).

Зокрема, п. 175.2 ст. 175 ПКУ визначено, що у разі якщо будинок (квартира, кімната) купується за рахунок іпотечного житлового кредиту, частина суми процентів, що включається до податкової знижки платника податку – позичальника іпотечного житлового кредиту, дорівнює добутку суми процентів, фактично сплачених платником податку протягом звітного податкового року в рахунок його погашення, і коефіцієнта, що враховує мінімальну площу житла для визначення податкової знижки, розрахованого відповідно до п. 175.3 ст. 175 ПКУ.

Отже, право включити до складу податкової знижки частину суми процентів за користування іпотечним житловим кредитом має той член подружжя, який є позичальником такого кредиту.

За 10 місяців 2018 року платникам відшкодовано 108 млрд грн ПДВ

Протягом січня – жовтня поточного року платникам відшкодовано 108 млрд грн податку на додану вартість. Про це заявив в.о. Голови ДФС Олександр Власов.

За його словами, порівняно з відповідним періодом минулого року сума відшкодування зросла на 11 %, або на 10,7 млрд грн. За 10 місяців 2017 року платникам було відшкодовано 97,3 млрд грн.

"Ми фіксуємо зростання заявок на відшкодування ПДВ з бюджету. Так, у 2018 році кількість платників, які заявили про відшкодування цього податку, склало більше 5 тисяч осіб. Це майже на тисячу заяв більше, ніж було торік", – розповів Олександ Власов.

Середньомісячна заявка до відшкодування ПДВ у 2018 році зросла майже на 20 % – до 11,5 млрд грн.

"Відшкодування податку на додану вартість здійснюється прозоро, адже електронна система не дозволяє здійснювати будь-які махінації. Понад 85 % заявлених до повернення сум відшкодовуються протягом місяця за результатами камеральних перевірок", – зазначив очільник ДФС.

Середньомісячне відшкодування ПДВ коштами у 2018 році зросло до 10,8 млрд грн. Порівняно з відповідним періодом минулого року цей показник зріс на 1,1 млрд гривень.

У жовтні платники отримали 10,4 млрд грн бюджетної компенсації цього податку. Порівняно з жовтнем 2017 року сума зросла на 7 %, або на 0,7 млрд грн. За відповідний період 2017 року платники отримали 9,7 млрд грн відшкодованого податку.

Інформацію розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/356026.html

Платники Дніпропетровщини перерахували до бюджетів усіх рівнів та ЄСВ понад 86,7 мільярдів гривень

Протягом січня — жовтня 2018 року органами ДФС у Дніпропетровській області забезпечено до бюджетів усіх рівнів (із врахуванням ДУ Офісу ВПП ДФС та Дніпропетровської митниці ДФС) 75 млрд 675,9 млн грн, що на 15 млрд 939,4 млн грн перевищує показник відповідного періоду минулого року. Про це повідомила виконуюча обов'язки начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

Так, до державного бюджету впродовж десяти місяців поточного року спрямовано 56 млрд 57,9 млн грн, що на 12 млрд 815,2 млн грн (або на 29,6%) більше надходжень січня — жовтня 2017 року.

До місцевих бюджетів Дніпропетровщини за відповідний період забезпечено 19 млрд 618,0 млн гривень. Це на 3 млрд 124,2 млн грн (або на 18,9%) більше фактичних надходжень 10-ти місяців минулого року. Надходження у місцеві бюджети м.Дніпра складають більше 45% надходжень по області. З початку року місцева казна обласного центру отримала від суб'єктів господарювання та громадян 8 млрд 833,2 млн гривень. При цьому, бюджети міста Дніпра отримали майже на 400 млн грн. більше запланованого.

Єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування з січня по жовтень 2018 року зібрано 11 млрд 28,7 млн грн, що перевищує минулорічні показники на 1 млрд 951,5 млн грн (або на 21,5%).

Необхідність проведення митного огляду визначено АСАУР лише по 6% митних декларацій

На сьогодні автоматизована система аналізу та управління ризиками (АСАУР) щомісячно забезпечує оцінку ризиків по близько 200 тис. митних декларацій, 300 тис. переміщень комерційних транспортних засобів та 1,26 млн. пасажирських переміщень.

У той же час АСАУР сприяє вирішенню такого нагального питання як досягнення балансу між контролем з боку держави та наданням спрощень бізнесу.

Так, в 2018 році без визначення АСАУР контрольних заходів було оформлено більше 65% митних декларацій, документальним формам контролю підлягали 25% митних декларацій, по близько 6% митних декларацій АСАУР визначено необхідність проведення митного огляду.

Зазначена статистика відповідає загальноприйнятій міжнародній практиці. Водночас ДФС прагне досягти максимальної ефективності контрольних заходів при мінімальній кількості їх проведення, тому одним із пріоритетів подальшого розвитку митної справи ДФС визначено удосконалення ІТ-складової та максимальна автоматизації бізнес-процесів на митниці.

Нагадаємо, що над автоматизацією прийняття рішення щодо здійснення тих чи інших митних формальностей під час здійснення митного контролю товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, шляхом застосування автоматизованої системи аналізу та управління ризиками (АСАУР) митні органи працюють з 2005 року. Головною метою цієї роботи є зменшення суб'єктивних факторів, що можуть вплинути на прийняття рішень, пов'язаних з проходженням митної очистки.

Викрито махінації на ремонті доріг на суму 18,02 млн гривень

Підрозділом боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у Дніпропетровській області спільно з регіональною прокуратурою встановлені факти можливого привласнення бюджетних коштів.

Так, протягом 2017 року одне з товариств з обмеженою відповідальністю м. Дніпра на замовлення державного підприємства виконувало поточний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення.

Проведеним дослідженням встановлено, що посадові особи зазначеного товариства з метою легалізації (відмивання) коштів здійснили безтоварні фінансові операції з низкою підприємств, діяльність яких має наявні ознаки "фіктивності" та характеризується невідповідністю номенклатури придбаних та реалізованих товарів. Крім того, до офіційних документів податкової звітності свідомо були внесені неправдиві відо