43935258155_6bb547e3a2_b.jpg

20 вересня в Міжнародному аеропорту «Бориспіль» відбулися повномасштабні навчання аварійно-рятувальних служб із залученням взаємодіючих організацій. У навчаннях були задіяні усі підрозділи, відповідальні за реагування на можливі надзвичайні події з повітряним судном.

44796198722_90d5deeee1_b.jpg

Специфікою навчань було спільне опрацювання питань готовності та дій у випадку надзвичайної події з літаком персоналом Аеропорту та підрозділами Державної служби надзвичайних ситуацій, Київського обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, Національної поліції в аеропорту «Бориспіль» Бориспільського відділу поліції в Київській області, Військово-Повітряних Сил ЗС України, Окремого контрольно – пропускного пункту «Київ» Державної прикордонної служби України, Київської обласної організації Товариства Червоного Хреста України.

Під час навчань були відпрацьовані питання взаємодії вищезазначених структур під час:

29909560627_c13d4a9c5a_b.jpg

проведення авіаційного та наземного пошуку літака, що здійснив аварійну посадку;

29909565307_468b83838a_b.jpg

розвідка місця посадки рятувального вертольоту парашутною групою;

здійснення аварійної посадки повітряного судна ВПС ЗС України на «пінну подушку»;

проведення аварійно-рятувальних робіт на ПС на аеродромі підприємства;

евакуація пошкодженого повітряного судна після аварійного приземлення.

44796199382_e794971233_b.jpg

За легендою лише п'ять кілометрів пілоти не дотягнули до злітної смуги і літак падає в болотистій місцевості.

43034682900_2626ce2e8b_b.jpg

Причина – технічна несправність. Шукати повітряне судно вилітає гелікоптер із рятувальниками.

44796206892_fcc6919377_b.jpg

Він намагається сісти, але не може бо місцевість болотиста. Тож рятувати пасажирів мають парашутисти.

44845651261_a2a3827f28_b.jpg

Це найперша – екстрена допомога. Поки вони витягають людей, гасити полум'я вже мчать пожежники.

29909510627_fec1247356_b.jpg

Згодом пілоти таки знаходять майданчик для посадки.

43034671150_b954d6bed9_b.jpg

Але це тільки одна легенда.

44845707461_f588dc29d0_b.jpg

Одразу за нею відпрацьовують іншу.

43034658440_af54169704_b.jpg

Із Дніпра повітряне судно збройних сил везе поранених армійців у столичний шпиталь. Але під час вильоту пошкоджено переднє шасі. Сідати небезпечно.

30973730868_842c72e52e_b.jpg

Пожежники швидко заливають злітну смугу піною.

29909561487_6b7fd65344_b.jpg

На неї літак успішно і приземляється.

44845702021_b10e456bcd_b.jpg

Жоден пасажир не постраждав.

30973661698_7a2c8c1210_b.jpg

В операції взяла участь і поки що єдиний в Україні аеродромний пожежний автомобіль австрійського виробництва – Rosenbauer Panther 5 (A146)

43034620340_d60d17f74c_b.jpg

Технічні характеристики «Пантери» вражають.

30973727768_ce0d569378_b.jpg

Розрахований на екіпаж з 5 рятувальників, автомобіль з колісною формулою 6х6 оснащено автоматичною коробкою передач та дизельним двигуном на 700 кінських сил. Це забезпечує розгін до 80 км за 30 секунд та максимальну швидкість 120 км/год при повній масі 38 тонн.

30973733568_7f1c5a9dd8_b.jpg

Panther 5 може нести 14500 літрів вогнегасних речовин. Продуктивність подачі вогнегасної речовини на осередок пожежі складає 152 літра в секунду, що відповідає більш ніж 9 тон в хвилину.

30973729328_3a48fbc6f1_b.jpg

Його оснащено системою змішаного пропорційного пожежогасіння, порошкового пожежогасіння та системою самогасіння.

44125092844_c7dd933f34_b.jpg

Пожежа на борту літака — це наступне тренування.

43034626200_6b6071d385_b.jpg

Крім рятувальників, працюють співробітники «Червоного хреста».

43935287525_f30968ffec_b.jpg

Вони евакуюють пасажирів.

30973727248_0cf607a7a9_b.jpg

Мчать швидкі.

30973728888_22c0cdde5f_b.jpg

Тяжкопоранених забирає гелікоптер.

29909564707_914fdb8945_b.jpg

Така операція триває максимум п'ятнадцять хвилин.

30973728348_b6db01fdfd_b.jpg

Але далі – гірше: займається авіаційний гас.

43034685290_fab0de7345_b.jpg

На щастя, такі екстрені випадки на летовищі стаються вкрай рідко. Востаннє – 2004. Але рятувальні служби готові до будь-яких ситуацій. Такі навчання в аеропорту «Бориспіль» влаштовують раз на два роки. Цього року вони чи не наймасштабніші.

30973731388_b2c52b8ca4_b.jpg

Всього у Великих навчаннях у «Борисполі» взяло участь 170 осіб та 35 одиниць техніки. У тому числі транспортний літак Ан-26 та вертоліт Мі-8 Збройних Сил України.

43034675140_3e71b22531_b.jpg

Безпосередньо від аеропорту було задіяно 92 особи та 17 технічних засобів, а в якості спостерігачів було залучено 120 представників органів управління авіаційною галуззю, аеропортів, авіакомпаній та взаємодіючих структур.

29909513927_3214970884_b.jpg

29909513037_920bd9d429_b.jpg

44796198082_0269bd8f23_b.jpg

44845704121_0db675233c_b.jpg

43935275025_55826d7d23_b.jpg

29909562667_dbb40f5237_b.jpg

44845701201_4225a467fb_b.jpg

43034678270_9910458571_b.jpg

44796207302_72ea7b7d90_b.jpg

30973733088_aec8f6c64f_b.jpg

43935313565_4042e1ee29_b.jpg