Складно говорити про швидкі реформи або хоча б якісь зміни коли суспільство "кошмарять" вкидами по типу "перша бійка у ВРУ","номер 95 кварталу","секс скандал з Яременком",детектори брехні та хабарі.Жоден українець не скаже,що ці події вплинули на якість життя.З такого роду хронології подій,я роблю висновок,що за зовнішнім хайпом,втрачається головна суть,яка полягає в змінах найкраще.Але важко назвати прогресивними змінами ситуацію з можливим банкрутством МАУ.Нагадаю,що це найбільший національний перевізник,з найбільшою мережею міжнародних сполучень.Мене дуже насторожує позиція міністра інфраструктури Криклія,який досі не сформував чіткого рішення даної проблеми.А вона стосується не просто однієї компанії,а цілої галузі авіаперевезення.Бо задіяні питання компенсації державою витрат на обліт території країни-агресора або податки на пальне.Якщо чітка позиція міністерства відсутня,то хто візьме відповідальність за втрату робочих місць,за зменшення виплат до бюджету, за втрату авторитету України на міжнародній арені?Позиція міністра Криклія,на мою думку,мала би полягати в публічному пояснення,що за "стоп кран" в даному питанні,коли парламент працює в режимі "турбо".Відмовками та відволіканням уваги українців дану проблему не вирішити.Мають бути чіткі рішення та бажання слухати представників галузі.Не може бути простого рішення-це факт.Але якщо профільний міністр не бореться за українські компанії,то важко буде прем'єру Гончаруку звітувати перед парламентом і суспільством.

Як громадянину,мені все одно кого з олігархів приписують до цієї компанії,для мене важлива наявність якісних послуг авіаперевізника.

andriy.kucher
Andrii Kucher

Коментарі доступні тільки зареєстрованим користувачам

вхід / реєстрація

Рекомендації